נדל"ן ותשתיות

סופרין-ווייס ומנורה מבטחים יקימו פרויקט משרדים ומסחר בן 38,000 מ"ר בצומת סביון

הקבוצה העוסקת בייזום, ניהול והקמה של פרויקטים נדל"ניים למגורים, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה, יחד עם קבוצת הביטוח והפיננסים הודיעו כי חתמו על הסכם לעסקה משותפת, בחלקים שווים, של פרויקט ONYX. העלות: כ-350 מיליון שקל
כפיר אדר | 
ONYX של סופרין ויס (צילום 3division)
קבוצת הביטוח והפיננסים מנורה מבטחים וקבוצת וייס העוסקת בין השאר בניהול, ייזום והשבחה של נכסי נדל"ן בארץ ובעולם, הודיעו כי חתמו על הסכם לעסקה משותפת, בחלקים שווים, של פרויקט ONYX – מתחם משרדים ומסחר חדש בקרית אונו. מדובר במגרש בן 17.4 דונם בצומת סביון אשר לו כבר תב"ע מאושרת להקמת מתחם של מסחר ותעסוקה. החלק של קבוצת סופרין וקבוצת וייס יעמוד על 50% וחלקה של קבוצת מנורה מבטחים יעמוד על 50%.
במסגרת העסקה ירכשו הצדדים את זכויות הבניה ויקימו את הפרויקט למטרת השכרה בחלקים שווים.  תהליכי קידום הפרויקט החלו ע״י רשת הקמעונאות "אושר עד", שבבעלות אברהם משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו, אשר רכשה את המגרש לפני שנתיים במכרז של רשות מקרקעי ישראל. הרשת מתכננת להקים על המגרש מרכול בשטח של כ 8,000 מ"ר. והחברות סופרין ווייס קבלו אופציה לרכוש את זכויות הבניה להקמת המשרדים בשטח של 38,000 מ"ר. כאשר אומדן עלות הקמת הפרויקט מוערך בכ-350 מיליון שקל, עלות הקרקע כולל הפיתוח שלה הוא כ 100 מיליון שקל.
ONYX יכלול כאמור קומת מסחר ומעליה 2 בניינים בני 12 קומות בשטח של 38,000 מ"ר וכן 2 חניונים תת קרקעיים. את הפרויקט מתכנן משרד האדריכלים בר לוי דיין אדריכלים. המגרש נמצא ברובע התעסוקה החדש של קריית אונו - "my ono" המשתרע על כ-150 דונם. הפרויקט עצמו ממוקם בסמוך לקו הסגול העתידי של הרכבת הקלה ובקרבת תחנת מטרו, קו m3 שתוכניתו אושרה לאחרונה לפרסום. האזור עצמו נמצא בתנופת פיתוח ובימים אלה עובדת הרשות המקומית על הקמת הכבישים והתשתיות.  
צחי סופרין, הבעלים של קבוצת סופרין, מסר: "קבוצת סופרין שמה לעצמה למטרה להגדיל את נפח הפעילות ולחזק את תחום הנכסים המניבים תוך ביצוע שיתופי פעולה בפרויקטים גדולים עם הגופים והחברות הבולטות במשק, הקבוצה בוחנת שיתוף פעולה עם משקיעים מטעמה להרחבת הפעילות בעיקר בעסקאות מיוחדות מסוג זה. כך ביצענו לאחרונה עסקאות דומות עם ביג מרכזים מסחריים בהוד השרון, עסקה עם חברת הביטוח כלל, עם חברת הביטוח הפניקס וחברת הריבוע הכחול נדל"ן שבשליטת מוטי בן משה, וכעת אנו מקדמים פרויקט חדש ומבטיח כאמור עם גוף הביטוחי המוביל במשק, חברת מנורה וצופים כי שיתוף הפעולה האסטרטגי ארוך הטווח יניב לשתי החברות פירות טובים. אנו נמצאים כפסע מסיום ההתמודדות הגלובלית והאנושית עם מגפת הקורונה, זאת בעקבות מבצע החיסון הגדול המתבצע בימים אלה".
"אמנם עוד נרגיש את השפעת הקורונה על שוק העבודה וענף המשרדים בחודשים הקרובים אך נראה שאנו במסלול בטוח ליציאה מהמשבר וחזרה מדודה לשגרה. מצד שני ההשפעה של הקורונה על ענף הנדל"ן המניב ניכרת בהאצת תהליכי הצמיחה והפריחה של אזורי תעסוקה חדשים ומתחדשים במעגל השני של תל אביב ובפרברי גוש דן, מקומות דוגמת הוד השרון, פתח תקווה או קריית אונו אשר מחזקים מאוד את אזור התעסוקה שלהם וזאת בעקבות הביקוש הגבוה שיצרה הקורונה בקרב עובדים כמו גם חברות לעבוד בקרבת הבית.  להערכתי,  אזור התעסוקה החדש בקרית אונו  צפוי להניב ביקושים גבוהים במיוחד לשטחי משרדים כן על פי נתוני הלמ"ס שטחי התעסוקה לנפש בעיר נמוכים מאוד מה שגורם לכך שמרבית התושבים בגיל התעסוקה בעיר עובדים מחוצה לה".  
עוזי לוי, מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן מציין כי "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם קבוצת סופרין וויס, אשר הנה בעל ידע וניסיון רב בתחום. השקעה זו, מצטרפת להשקעות נוספות ושיתופי פעולה בתחום הנדל"ן המניב אותן מבצעת קבוצת מנורה מבטחים וזאת לשם גיוון תיק ההשקעות של מבוטחי ועמיתי הקבוצה לשם השגת תשואות עודפות ברמת סיכון נמוכה. זיהינו את האזור בקרית אונו כאזור בעל פוטנציאל השבחה עם ביקוש גבוה ואנו מאמינים כי השקעה זו תניב תשואה נאותה לאורך זמן .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה