נדל"ן ותשתיות

התחיל בצליעה ונגמר בבעיטה: הקורונה הגבירה את הביקוש לדירות גן ופנטהאוזים בב"ש

ההכרה כי לא יהיה תחליף לתכנית "מחיר למשתכן" והחשש מפני עלית מחירים גורמים לעלייה בביקוש לדירות מיוחדות בבאר שבע. בכמה נותר לרכוש דירות בפרויקט פארק הנחל?
כפיר אדר | 
דירות (צילום פלאש 90)
ההבנה כי ככל הנראה אין בנמצא תחליף לתכנית מחיר למשתכן וגם החשש הגובר מפני עליית המחירים, גורמים לעליה בביקוש לדירות גן ופנטהאוזים בבאר שבע. שלוש שנים חלפו מאז התחלת שיווק הקרקעות בשכונת פארק הנחל אפשר לראות שמה שהתחיל בצליעה נגמר בבעיטה.
אם בתחילת הדרך היה לרמ"י קשה לשווק את המגרשים בשכונת פארק הנחל בבאר שבע המוקמת בימים אלה, הרי שהיום המכרזים למגרשים האחרונים נסגרים בקלות. רק לאחרונה שווקו בהצלחה מגרשים ל-634 דירות בשכונת הפארק לאחר תחרות רבה בין יזמים בשכונה כאשר מלאי המגרשים הזמינים הולך ואוזל. 
בעקבות העלייה בביקושים לדירות בעלות חללים גדולים, מדווחים בפרויקט "באר שבע טאצ'" על מכירת מרבית הפנטהאוזים ודירות הגן בפרויקט. כעת, מציעים בפרויקט את 30 יחידות הדיור האחרונות מסוג דירות גן/מיני פנטהאוזים במחיר של 1,199,000.
לדברי ישי רוט, סמנכ"ל השיווק של חברת שובל, שהיא גם החברה המבצעת של פרויקט באר שבע טאצ', ההבנה בציבור ש'מחיר למשתכן' לא תחזור וכי החלופה של ליצמן אינה רלוונטית, וכן גם על רקע החשש מפני עלית מחירים, כל אלה גרמו לעליה בביקוש לדירות מיוחדות בבאר שבע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה