נדל"ן ותשתיות

החל איכלוס שכונת בצוותא בחריש - חודשיים לפני המועד המתוכנן

122 המשפחות ייכנסו ל-7 הבניינים הראשונים בשכונה שנבנתה במסגרת הפיילוט הראשון בישראל של "תכנן ובנה". טפסי 4 נוספים עתידים להתקבל בשבועות הקרובים
מערכת ice | 
שכונת צוותא בחריש (צילום יחצ)
למרות משבר הקורונה - חברת שפיר מגורים סיימה את בנייתה של שכונת בצוותא- השכונה השיתופית הראשונה בישראל בזמן שיא של כשלוש שנים בלבד ממועד תחילת בנייתה. אתמול אף החל איכלוס השכונה, רמי ואדוה מגלשוילי המשפחה ראשונה קבלה מפתחות לדירתם החדשה ואליהם יצטרפו עוד 122 משפחות, שיכנסו לדירתן בפעימה הראשונה של האיכלוס. 
בשבועות הקרובים צפויים להתקבל טפסי אכלוס לבניינים נוספים בשכונה. שכונת "בצוותא" בחריש נבנתה במודל "תכנן ובנה" הראשון בישראל , לפיו יזם אחד אחראי על בנייתה של כל השכונה. השכונה כוללת 1,519 דירות ב-86 בניינים, שני בתי ספר יסודיים, 11 כיתות גן ילדים, מרכז מסחרי, מתנ"ס, אולם ספורט ומגרש ספורט משולב. שפיר מגורים, זכתה במכרז של מדינת ישראל לבניית השכונה בדצמבר 2017, ומאז ועד היום הספיקה לתכנן וגם לבנות את כל מרכיביה השונים כולל מבני מגורים, מבני ציבור, תשתיות, אזורי מסחר, מוסדות חינוך, שטחים ציבוריים ועוד. שיווקה של השכונה הסתיים, נותרו דירות אחרונות בלבד למכירה.
"בצוותא" היא השכונה השיתופית הראשונה בישראל. היא משלבת מגורים עם חיי קהילה משותפים ועשירים. בין האלמנטים השיתופיים בשכונה: מרכז מצוינות והעשרה, חללי עבודה עם שירותים כמו עמדות עבודה, אינטרנט אלחוטי, מטבחון ועוד, חלל אירועים שיתופי לעריכת ימי הולדת, בר מצווה ועוד וגינה שיתופית. כמו כן במרכז המסחרי של השכונה נבנית חנות שיתופית ראשונה בה יוכלו התושבים להחליף מוצרים ולהעמיד לרשות השכנים כלי עבודה, גינון, כלים לעבודה, ציוד קמפינג ועוד.
"מדובר בקצב בנייה חסר תקדים של שכונה במדינת ישראל, קבלת טופסי 4 ותחילת האיכלוס הם ההוכחה לכך שהפיילוט הראשון של "תכנן ובנה" הוכתר בהצלחה, עמדנו בכל היעדים שהוצבו לנו ואף הקדמנו את מסירת הדירות למרות משבר הקורונה אנחנו גאים מאוד שעמדנו באתגר." כך לדברי טלי כהן סמנכ"לית שיווק בחברת שפיר מגורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה