נדל"ן ותשתיות

תוך 10 ימים בלבד: אלמוגים שיווקה 53 דירות בהיקף של כ-66 מיליון שקל

חברת הנדל"ן מסכמת את שלב הפריסייל בפרויקט "עמק הכרמל Reserve" בנשר עם ביקושים גבוהים במסגרת השקת שלב ג' של הפרויקט. נכון להיום חתמה החברה על 23 חוזי מכירה ויתרת בקשות הרכישה מצויות בהליכי השלמה לקראת חתימה על חוזים. 
כפיר אדר | 
מיכל גור (צילום דורון הורוביץ)
חברת אלמוגים מסכמת את שלב הפריסייל בפרויקט "עמק הכרמל Reserve" בנשר: במסגרת פתיחת השלב החדש בפרויקט החברה מדווחת היום (רביעי) כי, שיווקה בפרק זמן של 10 ימים בלבד 53 דירות בהיקף של כ-66 מיליון שקל, כאשר נכון להיום, חתמה החברה כבר על 23 חוזי מכירה ויתרת הבקשות לרכישה מצויות בהליכי השלמה לקראת חתימה על חוזים. 
פרויקט הטבע הייחודי "עמק הכרמל”, הממוקם בעמק הכרמל שבנשר, בנקודה בה האדם והטבע נפגשים. ייחודו של שלב ג' המושק בימים אלה הוא בדומה  לבנייני מגורים באיטליה ובספרד הבנויים על מורדות הרים עוצרי נשימה, גם הבניינים בפרויקט יבנו על צוק ההר והנוף הנשקף מחלונות הבתים שלהם הוא מרהיב.
בפרויקט, הכולל  כ 369 יח"ד הפזורות ב-12 בניינים,  מתוכננים שטחים ציבוריים בשיתוף העיריה הכוללים בין היתר בשל הטופוגרפיה של המקום מצפור, נקודות תצפית המשקיפות מזרחה, בוסתן ייחודי אשר ישתלו בו עצים וצמחים המותאמים לאזור, אמת מים לאורך המדרגות ובסופה בריכת מים אקולוגית עם חבצלות מים ודגי נוי, גינה קהילתית, גינת כלבים, מתקני כושר ועוד שיהיו פתוחים לקהל הרחב. בפרויקט ניתן להשיג דירות 3-5 חד' במחיר של החל מ1,080,000 שקל.
ליאת דנינו, סמנכ"לית שיווק ומכירות אלמוגים: "פרויקט עמק הכרמל Reserve” המוקם בנשר הפך לבשורה החדשה של ההתפתחות האורבנית במורדות הכרמל, ולחלוץ המרכזי בשינוי שעובר האזור כולו. השכונה, שהחלה להתאכלס רק לפני כשלוש שנים, הפכה במהירות לאבן שואבת לזוגות צעירים שביקשו להישאר בסמוך למטרופולין חיפה, במחירים שפויים יותר. המיקום הנוח והאטרקטיבי בקרבת הטכניון ובנגישות מושלמת למטרונית, למנהרות הכרמל ולתחנת הרכבת החדשה ובלב משולש ההייטק והאקדמיה של חיפה והצפון: פארק מת”ם ממערב, פארק ההייטק של יוקנעם מדרום-מזרח והטכניון ואוניברסיטת חיפה מדרום – כל אלה במרחק של עד 15 דק נסיעה בלבד –  יחד עם רמות המחירים הפכו את השכונה לאזור ביקוש חסר תקדים בנשר". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה