מדדים ומחקרים

דירוג קרנות ההשתלמות: מי המרוויחות ביותר בחודש יולי?

בתי ההשקעות דיווחו על עליות בתשואות לקרנות ההשתלמות בחודש יולי. מי בבתי השקעות זכה במקום הראשון לקרנות ההשתלמות בתשואה החודשית, ומי המפסידה הגדולה מתחילת השנה? 
מערכת אייס |  2
דירוג בתי ההשקעות
קרנות ההשתלמות בחודש יולי זכו לתשואות חיוביות, לאחר חודשים קשים במשבר הקורונה, בהם גדלה אי הוודאות במשק. את המקום הראשון בתשואות החיוביות בקרנות ההשתלמות לחודש יולי תפסו בתי ההשקעות מיטב דש ואנליסט, עם תשואה חיובית של 2.57% כל אחד בחודש יולי. מנגד, קרנות ההשתלמות זכו לתשואה שלילית מתחילת השנה.
במקום השלישי אלטשולר שחם, בו קרנות ההשתלמות זכו לתשואה של 2.47% בחודש יולי, וצמודה אליה במקום הרביעי אקסלנס עם תשואה של 2.46%. סוגרת את החמישיה הראשונה חברת מגדל עם תשואה של 2.44%.
בתחתית הרשימה, מתחת לתשואה של 2% בחודש יולי – ממוקמים 3 בתי השקעות – הראל, לין לפידות ומור השקעות. הראל זכתה לתשואה של 1.95% בלבד בחודש יולי, אחריה ילין לידות עם 1.78% ובמקום האחרון מור השקעות עם תשואה של 1.49% בלבד לקרנות ההשתלמות בחודש יולי.

מי מקרנות ההשתלמות הייתה האיתנה ביותר מול משבר הקורונה? 
כשמסתכלים על איתנות קרנות ההשתלמות מתחילת השנה, ניכר כי הסדר מעט משתנה. כל בתי ההשקעות מסכמים תשואה שלילית בקרנות ההשתלמות מתחילת השנה, למעט מור השקעות, אולם חלק איבדו מערכם יותר מאחרים.
בית ההשקעות המצטיין באיתנות קרנות ההשתלמות הוא מור השקעות, היחיד זכה לתשואה חיובית בקרנות ההשתלמות מתחילת השנה, בגובה 5.3%. במקום השני, אלטשולר שחם, שזכה לתשואה השלילית הנמוכה ביותר בקרנות ההשתלמות – 1.10% בלבד מתחילת השנה. המקום השלישי בפער כפול – תשואה שלילית של 2.31% מתחילת השנה לקרנות ההשתלמות של ילין לפידות. במקום הרביעי מיטב דש עם תשואה שלילית של 2.55% בקרנות ההשתלמות מתחילת השנה. סוגרת את החמישיה האדומה חברת  מגדל עם תשואה שלילית של 2.67% מתחילת השנה. 
ב-3 המקומות האחרונים ממוקמות קרנות ההשתלמות של אקסלנס, מנורה מבטחים, ואנליסט. אקסלנס תפסו את המקום ה-10 עם תשואה שלילית של 3.83% בקרנות ההשתלמות מתחילת השנה. קרנות ההשתלמות של מנורה במסלול כללי ספגו תשואה שלילית של 4.21% מתחילת השנה מה שמעניק לה את המקום ה-11 בדירוג. במקום האחרון אנליסט עם תשואה שלילית של 4.90% מתחילת השנה לקרנות ההשתלמות. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביבי נתניהו
    זיו 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי נתניהו. אתה מוכר את המדינה . בעד נזיד עדשים. עצוב שבחגים שאתה יודע שהמדינה מרוסקת ואתה מוכן ללכתלסגר. מכת מות למדינה. אנשים אחראים. צריך לעשות סגרים מקומיים. ולא לסגור שרירותית את כול המדינה. טרוף של נתפס.
    סגור
  • 1.
    מור
    מאור 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מור עם 5.3% חיובי, לא שלילי
    סגור