מדדים ומחקרים

דירוג קרנות ההשתלמות: מי המרוויחות ביותר בחודש אוגוסט?

בתי ההשקעות דיווחו על עליות משמעותיות בתשואות לקרנות ההשתלמות בחודש אוגוסט. מי בבתי ההשקעות זכה במקום הראשון לקרנות ההשתלמות בתשואה החודשית, ומי מדשדש מתחילת השנה? 

שרון טל | 
דירוג בתי ההשקעות
קרנות ההשתלמות בחודש אוגוסט ממשיכות לטפס עם תשואות חיוביות, חלקן אף הכפילו את התשואה לעומת חודש יולי. בית ההשקעות אנליסט זוכה במקום הראשון בדירוג קרנות ההשתלמות באוגוסט - עם תשואה של 4.33%. במקום השני ילין לפידות עם עלייה של 3.32%, מיטב דש במקום השלישי עם עלייה של 2.96%, אקסלנס במקום הרביעי עם עלייה של 2.84%, והלמן אלדובי סוגר את החמישיה הראשונה עם עלייה של 2.82%. בחמישייה התחתונה מדורגים אלטשולר שחם (2.48%), מור השקעות (2.46%), כלל ביטוח (2.39%), איילון (2.39%), ובמקום האחרון בית ההשקעות מגדל (2.36%). 
מי מקרנות ההשתלמות הייתה האיתנה ביותר מול משבר הקורונה? 
כשמסתכלים על איתנות קרנות ההשתלמות מתחילת השנה, ניכר כי הסדר מעט משתנה. רוב בתי ההשקעות מסכמים תשואה שלילית בקרנות ההשתלמות מתחילת השנה, למעט מור השקעות, אלטשולר שחם, ילין לפידות, ומיטב דש. 
בית ההשקעות המצטיין באיתנות קרנות ההשתלמות הוא מור השקעות, עם תשואה של 7.90% מתחילת השנה. במקום השני, אלטשולר שחם, שלאחר חודש מוצלח מטפס לתשואה חיובית של 1.36%. שאר בתי ההשקעות עוד בתשואה שלילית. בחמישיה התחתונה - הראל (-0.9%), אקסלנס (-1.10%), פסגות (-1.16%), כלל ביטוח (-1.21%), ובמקום האחרון מנורה מבטחים (-2.76%) מתחילת השנה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה