מדדים ומחקרים

דמיינו את זה: אם כל מנויי נטפליקס היו מקימים מדינה, היא הייתה ה-8 בגודלה בעולם

בעוד שאוכלוסיית סין היא הגדולה בעולם עם 1.4 מיליארד סינים שלא טועים והודו אחריה עם 1.3 מיליארד תושבים, מסתבר שענקית הסטרימינג יכולה הייתה להקים עם משתמשיה מעצמת ענק. את מי היא עקפה בטבלה וכמה נותר לה עד שתצמד לארה"ב?

כפיר אדר | 
נטפליקס (צילום Pixabay)
מה היה קורה אם כל משתמשי נטפליקס היו מתאגדים לכדי מדינה אחת עצמאית? על פי ניתוח קצר של בלומברג, הם היו מרכיבים את אוכלוסיית המדינה השמינית בגודלה בעולם, בקצב מסחרר שיכול בתוך כמה שנים להכניס אותה לחמישייה הראשונה.
אוכלוסיית סין היא הגדולה בעולם עם כ-1.4 מיליארד תושבים, בעוד הודו מיד אחריה עם 1.3 מיליארד תושבים. את השלישייה סוגרת ארצות הברית, אבל בפער ניכר מאחור, עם 331 מיליון תושבים בלבד. במקום הרביעי אינדונזיה עם 273 מיליון תושבים בסך הכל וסוגרת את החמישייה פקיסטן עם 220 מיליון תושבים בסך הכל.
במקום השישי ברזיל עם אוכלוסיה של 212 מיליון תושבים כאשר אחריה בטבלה ניגריה עם 206 מיליון תושבים בסך הכל. כאן החלק המעניין, לנטפליקס יש כ-195 מיליון תושבים ברחבי העולם, כך שהיא במקום השמיני בטבלת "היקום המקביל". 

לעשירייה הראשונה נכנסות שתי מדינות נוספות - בנגלדש הצליחה לתפוס את המקום התשיעי כשאוכלוסיית המדינה מונה בסך הכל 165 מיליון תושבים ואת העשירייה סוגרת רוסיה לה אוכלוסייה של 146 מיליון תושבים. מדהים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה