מדדים ומחקרים

רק בן 9 ועושה 30 מיליון דולר בשנה: 10 היוטיוברים המרוויחים בעולם

קאז'י, המתמחה בלפתוח אריזות של צעצועים ולשחק בהם, הוא מולטי מיליונר הודות לפלטפורמת הצפייה הפופולרית יוטיוב. אחריו מדורגים פעלולנים, גיימרים, ילדה שמשחקת בלגו וזמר שהפך למאפר
רועי בהריר-פרל |  3
ריאן קאז'י, רק בן 9 ומרוויח 30 מיליון דולר בשנה מיוטיוב (צילום Ryan's World)
ריאן קאז'י, ילד בן 9 מטקסס, הוא היוטיובר הרווחי ביותר לשנת 2020, זו השנה השלישית ברציפות. קאז'י הצעיר - המככב בערוץ היוטיוב "עולמו של ריאן", שם הוא בעיקר פותח אריזות של צעצועים (מה שנקרא, Unboxing) שהוא קיבל בחינם מחברות שונות כדי לפרסמם ברשת - גרף השנה רווח של 29.5 מיליון דולר. זאת, הודות ל-27.6 מיליון המנויים שלו, שצפו עד כה, נכון לרגע כתיבת שורות אלה, ב-1,875 סרטונים בכיכובו. הסרטון הפופולרי ביותר שלו - "אתגר ביצי ההפתעה הענקיות" - הגיע לכ-2 מיליארד צפיות ונכנס לרשימת 60 הסרטונים הנצפים ביותר ביוטיוב. סך הצפיות בעמוד שלו הגיע לכ-43 מיליארד מאז היווסדו. 
 
ואולם, הרווחים הישירים מיוטיוב הם רק הכסף הקטן שתעשיית ריאן קאז'י מגלגלת. הילד המפרסם מותגים הפך למותג מבוקש בעצמו שמרוויח עוד כ-200 מיליון דולר מסדרת הצעצועים "עולמו של ריאן" ומקולקציית הפיג'מות שלו במארקס אנד ספנסר. זאת, בנוסף לכמה עשרות מיליוני דולרים מחוזה שהוא חתם לאחרונה עם ניקולודאון לקראת עלייתה של סדרה משלו.
בחודשים האחרונים משרד הסחר הפדרלי בארצות הברית החל לשים עין על ריאן הקטן - בין השאר נוכח העובדה שב-9% מהסרטונים שלו מופיעה לפחות המלצה אחת לרכישת מוצר כלשהו, המופנית לילדים שלא מבחינים בין ביקורת לפרסומת. בינתיים, בכל אופן, לא נראה שזהמפריע לו להמשיך להעלות סרטונים בתדירות גבוהה ולהוביל את רשימת היוטיוברים הרווחיים בעולם
במקום השני ברשימה מדורג ג'ימי דונלדסון, המכונה ביוטיוב Mr. Beast, עם 24 מיליון דולר שהכניס השנה לכיסו בעזרת סרטונים שבהם הוא מקפיא את עצמו או מחלק למעריציו סכומים אסטרונומיים במסגרת תחרויות משונות שהוא ממציא. גם לו, כמו לקאז'י, יש ליין מוצרים על שמו, והוא גם משתף פעולה עם חברות כמו EA ומיקרוסופט.
במקום השלישי בדירוג היוטיוברים הרווחיים בעולם נמצאת קבוצת הספורטאים החובבים Dude Perfect עם רווח של 23 מיליון דולר ; במקום הרביעי נמצא ערוץ היוטיוב של מנחי הטוק-שואו ה"חנונים" ג'יימס מקליין וצ'רלס לינקולן, רט ולינק (Rhett and Link), עם 20 מיליון דולר ; ובמקום החמישי נמצא ערוצו של הגיימר הוותיק מארק פישבך, Markiplier, שגרף השנה 19.5 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מוריה
    קליל 12/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כחקחגח
    סגור
  • 1.
    בקרוב... ערוץ יוטיוב של מנהיג מושחת שמשדר מתאו בכלא
    פרקינס 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סוף סוף קצת חופש מגברת טרללללה ומהבן המביך טרילילילי. תענוג!
    סגור
  • ביבי מלך
    חיים 12/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יהיה עוד הרבה שנים איתנו על אפכם ועל חמתכם.
    סגור