מדדים ומחקרים

העולם 'לא' שייך לצעירים: 10 הפרזנטורים המובילים ב2020

בזמן שאזרחי ישראל היו שקועים מול מסכי הטלוויזיה, המפרסמים ניצלו את ההזדמנות כדי למשוך את הקהל בפרסומות. מי היו הפרזנטורים המובילים של השנה? ואילו נציגים יש לכוכבי הטיקטוק ברשימה? התשובה מפתיעה

ארנולד נטייב |  1
נועה קירל, רותם סלע (צילום אינסטגרם/נועה קירל, פייסבוק/רותם סלע, pixabay)
זה לא סוד שהחברות הגדולות משקיעות סכומי עתק על פרסומות כדי לגרום לצופה לשקוע בעולמן הפרוע, אבל כדי לעשות זאת יש צורך גם בפרזנטורים משכנעים. אז מי הם הפרזנטורים המובילים שכיכבו השנה בפרסומות? וכמה זמן מסך שילמו עבור זה המפרסמים? 
כאשר עשרת המפרסמים הגדולים שילמו יחד לא פחות מ-160 מיליון שקל. הנתונים השנה מוכיחים כי העולם לא שייך לצעירים, כאשר רק כוכבת צעירה אחת מופיעה ברשימה ואין אף נציג לכוכבי היוטיוב והטיקטוק. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שיאן הפרסומות של שנת 2020, הוא השחקן דרור קרן שהופיע הכי הרבה פעמים על מסך הטלוויזיה עם הפרסומת של קבוצת הפניקס, סך הכל הושקעו בפרסומות בכיכובו כ-27 מיליון שקל.
במקום השני, נמצא השחקן דביר בנדק שכיכב השנה גם בזמר במסיכה עם יכולת השירה המפתיעה שלו. בנדק השתתף בשלושה פרסומות מרכזיות בכיכובו, כאשר הפרסומת המזוהה עימו ביותר לאורך השנים היא של בנק מזרחי-טפחות. מלבד זאת, השתתף בפרסומת של רשות הטבע והגנים. סך הכל הושקעו בפרסומת בכיכובו כ-25.5 מיליון שקל.
במקום השלישי נמצאת רותם סלע, עם לא פחות מ-14 פרסומות בכיכובה בשנת 2020. סלע השתתפה בקמפיינים של טורנדו, רהיטי קאזה, קסטרו, אלמ, טרקלין חשמל, סמסונג ועוד. סך הכל הושקעו בפרסומות בכיכובה כ- 21 מיליון שקל.מיד אחריה נמצאת נועה קירל, שבשנה שעברה כיכבה במקום הראשון אבל ירדה בצורה משמעותית השנה. קירל השתתפה השנה בלא פחות מ-16 פרסומות, ביניהן: Yes, רנואר, טרמינל X,  ערוץ Kidz ועוד. סך הכל הושקעו בפרסומות בכיכובה כ-17 מיליון שקל.
במקום החמישי נמצא הקומיקאי יובל סמו שכיכב השנה בפרסומת של ישראכרט ושל ארגון עיגול לטובה. סך הכל הושקעו כ-16 מיליון שקל בפרסומות בכיכובו. במקום השישי קומיקאי נוסף, ערן זרחוביץ' שכיכב בפרסומת של מפעל הפיס שהושקע בה כ-13 מיליון שקל. במקום השביעי נמצא אמן החושים נמרוד הראל, שכיכב בפרסומות של WeSure השנה. סך הכל הושקעו בפרסומות בכיכובו כ-11.5 מיליון שקל. 
סוגרים את העשירייה: אסי עזר, שבשנה שעברה נותר מחוץ לרשימה, כיכב השנה בשלושה פרסומות, ביניהן: חברת הביטוח AIG, יפאורה ומותג משקפי השמש קרולינה למקה. סך הכל הושקעו בפרסומות בכיכובו כ-11 מיליון שקל. במקום התשיעי נמצא הסטנדאפיסט רשף לוי שכיכב בפרסומות של תנובה בהשקעה של כ-10 מיליון ובמקום העשירי, החזאי דני רופ שהופיע בשלל פרסומות הכוללות בין היתר את: משרד האוצר, פיניש ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עברית!
    דורון קטן 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלוש פרסומות ולא שלושה! מי עושה הגהה לאתר הזה?
    סגור