מדדים ומחקרים

אמון הצרכנים במחצית הראשונה של פברואר 2021 עומד על 15%-

על פי נתוני הלמ"ס, המאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי במדינה בשנה הקרובה עומד על 14%-, המאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי של משק הבית בשנה הקרובה עומד על ערך חיובי של 1% ומצביע על אופטימיות זהירה
כפיר אדר | 
סכום הנזק שנגרם לצרכנים בעקבות המשבר (צילום פלאש 90/ אוליבר פיטוסי, מרים אלסטר)
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום (חמישי) את הנתונים מסקר אמון צרכנים למחצית הראשונה של חודש פברואר 2021 ונמצא כי במחצית הראשונה של חודש פברואר 2021, על רקע הארכת הסגר השלישי והיציאה ההדרגתית ממנו, ובמקביל להרחבת מבצע החיסונים, עומד מדד אמון הצרכנים על 17%-. במחצית השנייה של ינואר הוא עמד על 15%-.
ערכי המאזנים המרכיבים את המדד במחצית הראשונה של פברואר 2021: המאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי במדינה בשנה הקרובה עומד על 14%- (במחצית השנייה של ינואר עמד על 12%-). המאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי של משק הבית בשנה הקרובה עומד על ערך חיובי של 1% ומצביע על אופטימיות זהירה (במחצית השנייה של ינואר עמד על 5%).
המאזן המתייחס לכוונות של הפרטים לרכישות גדולות בשנה הקרובה בהשוואה לשנה האחרונה עומד על 33%- (במחצית השנייה של ינואר עמד על 26%-). המאזן המתייחס לשינוי שחל במצב הכלכלי של משק הבית בשנה האחרונה, עומד על 23%- (במחצית השנייה של ינואר עמד על 27%-).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה