מדדים ומחקרים

האייפון הושק לפני 14 שנה, אתם זוכרים מתי גוגל וקוקה קולה נחשפו לראשונה?

מותגי העל מלווים אותנו כבר שנים רבות, אבל יש כאלו שכאן כבר כל כך הרבה שנים שקשה לזכור מתי הם הושקו לראשונה. בעוד מותג הסלולר והפייסבוק הושקו רק בשנות ה-2000, מותגים כמו ויזה וקוקה קולה כאן כבר עשורים שלמים. הנה כמה דוגמאות
כפיר אדר | 
אמזון, אפל, גוגל (צילום Magma Images, ויקיפדיה)
אתם זוכרים את היום שבו האייפון הושק לראשונה? אפשר להניח שדי במעורפל, כי זה קרה לפני 14 שנה, הפייסבוק? ב-2004, לפני 17 שנה, אבל מה עם חברות הענק הוותיקות? אתם זוכרים מתי הן הושקו לראשונה?
אם שני הפיתוחים של עולם הסלולר והפלטפורמות החברתיות הושקו רק במילניום הנוכחי, גוגל יצאה לאור רק ב-1998, לפני 23 שנה. אמזון יצאה לאור רק לפני 26 שנה ומותג הנעליים הפופולארי ביותר 'אייר ג'ורדן' לפני 36 שנים בסך הכל עם פריצתו של מייקל ג'ורדן לתודעה.
זוכרים את סטארבקאקס? הם הושקו לפני 50 שנה, כאשר המותג ביג מק של מקדונלדס הושק "רק" לפני 54 שנה. ויזה הושקה לפני 63 שנה, כאשר וולמארט לפני 59 שנה. דיסנילנד הושקו לפני 66 שנים בסך הכל, מותג אבקת הכביסה טייד לפני 75 שנה ודגני הבוקר צ'יריוס לפני 80 שנה.
אם נלך ממש אחורה, אפילו לתחילת המאה ה-20, נוכל להזכר בכך שהעוגיות המוכרות של אוראו הושקו לפני 109 שנים ובמאה ה-19, כשלא היה כאן אף אחד מהדור הנוכחי, קוקה קולה הושקה לפני 135 שנים "בלבד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה