מדדים ומחקרים

משפט נתניהו או יום הזיכרון לשואה ולגבורה? אלו הנושאים הכי מדוברים השבוע

מדי שבוע, אתר ice, יגיש לכם את הנושאים המדוברים ביותר ברשת בשבוע האחרון על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת. אבל זה לא נוגע רק לכמות הפוסטים או הציוצים בנושא, אלא גם השיח שהוא עורר, וההשפעה לנושאים רבים סביבו
בן רז | 
רשתות חברתיות (צילום iStock)
כמעט שלושה שבועות לאחר הבחירות והנושא הכי מדובר השבוע הוא הממליצים לנשיא והשבעת הכנסת עם  222,154 תגובות ושיתופים. משפט נתניהו ממשיך להיות אחד הנושאים המדוברים של השבוע ככל הנראה בגלל פתיחתו מחדש עם שלב ההוכחות וזוכה ל94,417 תגובות ושיתופים.  
יונתן חסידים סמנכ"ל חברת סקופר: הנושא המדובר ביותר ברשת בשבוע האחרון הינו החלטת הנשיא ראובן ריבלין להטיל את תפקיד הרכבת הממשלה על רה"מ המכהן בנימין נתניהו. לפני פרסום החלטתו של הנשיא, היה שיח רב אודות סבב הממליצים לנשיא ולאחר פרסום ההחלטה, שיח רב בעקבות התוצאה ובהמשך על השבעת הכנסת ה-24. נושא הרכבת הממשלה ממשיך לגרור שיח רב ברשת אודות המפלגות והיו"רים בדגש על ספקולציות שונות לגבי היתכנות של הרכבת הממשלה הבאה בראשותו של בנימין נתניהו. הנושא השני הינו משפטו של רה"מ בנימין נתניהו אשר החל השבוע. השיח בנושא מתאפיין בביטוי עמדות שונות של הציבור וגופים שונים בעד או נגד נתניהו, כגון פוסט בפייסבוק של התנועה לאיכות השלטון אשר קוראת להוציא את רה"מ לנבצרות. 
נושאים נוספים הם יום הזיכרון לשואה ולגבורה ואיתו כל הטקסים הממלכתיים שחלו השבוע, מעשי האונס עדיין נמצאים בטבלה לדוגמא השבוע פורסם סרטון וירלי של צעיר אשר "מתיר" בדבריו אונס של קטינות ובמקום החמישי והאחרון נושא החיסונים, השיח בעיקר על יעילות החיסונים.
על כך אמר והוסיף יונתן חסידים: "יום הזיכרון לשואה ולגבורה הוביל לשיח רב ברשת במטרה להוקיר את היום הזה, מתן מידע על האירועים השונים המתקיימים וכמו כן שיתוף נרחב ברשת על מצבם של ניצולי השואה בישראל החיים מתחת לקו העוני בכדי לעורר מודעות בקרב הציבור. נושא מעשי האונס ממשיך לבלוט בשיח ולהעסיק את הציבור הרחב, השבוע פורסם פוסט בעמוד הפייסבוק של סטטוסים מצייצים ובו שותף בגינוי רב סרטון של צעיר אשר "מתיר" בדבריו אונס של קטינות. הסרטון הפך ויראלי וגרר שיח סוער ברשת כנגד ההתבטאויות של הצעיר בסרטון. הנושא החמישי בכמות האזכורים ברשת הינו נושא החיסונים. השיח ממשיך להתאפיין בתיאור הנתונים החיוביים בעקבות החיסונים ויעילותם". 
מה הפוסט הויראלי של השבוע? 
הפוסט הויראלי של השבוע הוא פרסום החלטתו של הנשיא להעניק את תפקיד הרכת הממשלה של רה"מ המכהן בנימין נתניהו יחד עם תמונתו של המסמך הרשמי אותו קיבל רה"מ מהנשיא. ​ הפוסט זכה לכ-24 אלף לייקים, 22 אלף תגובות ו-1.2 אלף  שיתופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה