מדדים ומחקרים

אלו הסלבריטאים העשירים ביותר בעולם לשנת 2021

מי הם המפורסמים שיש להם יותר מכל סלב אחר בעולם כיום? הרשימה הבאה תכלול את המפורסמים מעבר לים אשר השווי הנקי שלהם מתחיל ב600 מיליון דולר. ריכזנו עבורכם את העשירייה הפותחת. אז מי בעצם נמצא שם?

בן רז | 
גיי זי ביונסה והשמפניה (צילום צילום מסך טוויטר)
על פי המגזין העולמי "CELEBRITY NET WORTH" שפרסם רשימה של המפורסמים העשירים לשנת 2021 ניתן לראות שהשווי ההתחלתי בשביל להיכנס לרשימה הוא 600 מיליון דולר, ברשימה שפורסמה החליטו שלא לכלול ספורטאים ופוליטיקאים שזה אומר, שדונלד טראמפ (עם שווי נקי של 2 מיליארד דולר) או מייקל ג'ורדן (2.2 מיליארד דולר) לא יכללו ברשימה, אבל שמות אחרים של סלבריטאים שנמצאים ברשימה עניינו אותנו. ואת האמת? אפילו מאוד.
נתחיל במקום העשירי, ג'רי סיינפלד עם שווי נקי של 950 מיליון דולר, במקום התשיעי והצמוד הסופרת ג'יי קיי רולינג עם שווי נקי של 950 מיליון דולר חלק גדול בזכות יצירת אימפריית "הארי פוטר" שמכרה יותר מ500 מיליון ספרים ברחבי העולם. במקום השמיני נמצא הקוסם דיוויד קופרפילד שהשווי שלו עומד על מיליארד דולר ומשכורתו עומדת על בין 40-60 מיליון דולר בשנה, במקום השביעי נמצא פול מקטרני עם שווי נקי של 1.2 מיליארד דולר ואחריו,במקום השישי הראפר ג'יי זי עם שווי נקי של 1.3 מיליארד דולר אם נשלב את השווי של אישתו ביונסה נגיע לשווי משותף של 2 מיליארד דולר.
במקום החמישי עם שווי נקי של 3 מיליארד דולר נמצאת השחקנית ג'יימי גרץ שזכורה לנו מסרטים אהובים בשנות ה-80, ג'יימי נישאה לאחד האנשי עסקים העשירי בעולם שחברתו מנהלת נכסים של יותר מ130 מיליארד דולר. במקום הרביעי נמצאת מגישת הטלוויזיה אופרה ווינפרי עם שווי נקי של 3.5 מיליארד דולר, ובמקום השלישי עם שווי נקי של 6.6 מיליארד דולר, קניה מחזיק בנדלן בשווי 100 מיליון דולר וקטלוג המוזיקה שלו שווה 110 מיליון דולר, כמו כן בבעלותו של קניה מותר ההלבשה YEEZY שתורם למעמדו הכלכלי ובנוסף, שיתוף פעולה עם גאפ המוערכת בכמיליארד דולר.
במקום השני והמכובד נמצא הבמאי סטיבן שפילברג עם שווי של 7.5 מיליארד דולר, וזאת בעקבות הסרטים שהפיק, לדוגמא שפילברג הרוויח 250 מיליון דולר מ"פארק היורה "מ -1993, ואחריו 150 מיליון מההמשך, ו 75 מיליון דולר מהתשלום השלישי בסכום כולל של 475 מיליון דולר מזיכיון אחד זה, סטיבן מחזיק בנדל"ן בשווי 200 מיליון דולר וביכטה בסך 250 מיליון דולר.
ובמקום הראשון התסריטאי ג'ורג לוקאס עם שווי נקי של 10 מיליארד דולר. ג'ורג עשיר ברמות אלו אודות ל"מלחמת הכוכבים".  בשנת 2012 ג'ורג 'מכר את זיכיון מלחמת הכוכבים לדיסני תמורת 4 מיליארד דולר במזומן ובמניות. באופן ספציפי הוא קיבל 37 מיליון מניות של דיסני ו -2.15 מיליארד דולר במזומן. ביום סגירת העסקה שווי 37 מיליון המניות היה 1.85 מיליארד דולר. מניות דיסני הוכפלו פי ארבעה מאז 2012. ג'ורג 'מעולם לא מכר מניה אחת, כיום אותם 37 מיליון מניות שווים 7 מיליארד דולר. בנוסף, ג'ורג 'מרוויח כ -64 מיליון דולר בשנה הודות לדיבידנד החצי שנתי של 0.88 דולר של דיסני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה