מדדים ומחקרים

מי העשירים שהצטרפו למועדון "100 המיליארד דולר" וכמה הם שווים?

עד לא מזמן היו רק שני אנשים על פני כדור הארץ שהיו בעלי שווי נקי שעמד על מעל 100 מיליארד דולר. ביל גייטס עם שווי נקי של 120 מיליארד דולר וג'ף בזוס עם 190 מיליארד דולר. מי הנוספים שהצטרפו למועדון "100 המיליארד דולר"?

בן רז |  1
מארק צוקרברג, ביל גייטס, ג'ף בזוס
אם נסע בזמן שבעה חודשים אחורה, היו לנו על פני כדור הארץ רק שני אנשים מיליארדרים בעלי שווי נקי של מעל 100 מיליארד דולר. הראשון ביל גייטס עם שווי נקי של 120 מיליארד דולר והשני, ג'ף בזוס עם שווי נקי של 190 מיליארד דולר. אם נסתכל כמה שנים אחורה, אף אחד מרשימת העשירים לא היה בעל שווי נקי של מעל מ-100 מיליארד דולר.
באוגוסט 2020 שני אנשים חדשים הצטרפו אל מועדון "המיליארדרים", בחודש אוגוסט הצטרף מארק צוקרברג למועדון ובהמשך באותו החודש הצטרף אילון מאסק לראשונה ולאחר ארבעה חודשים השווי הנקי של אילון היה 200 מיליארד דולר והתקרב בצעדי ענק לג'ף בזוס שהוא האדם העשיר ביותר בעולם.
כיום יש שמונה מיליארדי מיליונרים על פני כדור הארץ. בתוך זמן קצר בהיסטוריה לא היו בני אדם רבים בעלי הון אישי מצפון ל -100 מיליארד דולר. בנוסף למארק, אילון, ג'ף וביל, מועדון המיליארדרים מונה חברים כמו וורן באפט וברנרד ארנו. שני הגברים נכנסו לחברות ומחוצה להם בשנתיים האחרונות, אך וורן ראוי מבחינה טכנית לחברות קבועה מכיוון שהוא העניק יותר מ -40 מיליארד דולר לצדקה כבר בחייו.
 שני החברים החדשים שהצטרפו הם לארי פייג' וסרגיי ברין, המייסדים של חברה קטנה בשם גוגל. נכון לכתיבת שורות אלה, השווי הנקי של לארי פייג' הוא 104 מיליארד דולר. זה מספיק כדי להפוך אותו לאדם השישי העשיר בעולם, מקום אחד מעל וורן באפט. השווי הנקי של סרגיי ברין הוא 100 מיליארד דולר והוא האדם השמיני העשיר ביותר בעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מרבה כספים מרבה דאגות.
    מיכאל 04/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל קפיצה קטנה יכולה להוסיף מיליארדים אבל גם יכולה להוריד מיליארדים. אני בטוח כשזה יורד ביחד עם הכסף המצויר גם הלב האמיתי יורד לתחתונים.
    סגור