מדדים ומחקרים

כמה שווה כוכבת הפופ בריטני ספירס?

בריטני ספירס, הזמרת הגדולה שתמיד נמצאת בתודעה גם בתקופות פחות טובות שלה היא עדיין מוערכת בשווי מכובד אך נמוך בהתאם לנסיבות חייה. בשנים האחרונות השווי הנקי שלה ירד משמעותית וזאת עקב מצבה הנפשי. כמה שווה בריטני ספירס?
בן רז | 
בריטני ספירס (צילום facebook)
בריטני ספירס זמרת הפופ המוכרת לכולנו, מוערכת בשווי נקי של 70 מיליון דולר. לפני 20 שנה ספירס הייתה על גג העולם והגיעה ארבע שנים ברציפות לאלבומי פלטינה, ספירס זכתה בפרס הגראמי ושורה של סיבובי הופעות עולמיים שהמשיכו למנף אותה ולהניב לה עשרות מיליוני דולרים. בשנת 2002 פורבס כינה את ספירס כאחת הסלבריטאיות החזקות בעולם עם הכנסות של 40 מיליון דולר לפני מיסים ועמלות.
ספירס הפכה לדמות מרכזית במוזיקת ​​הפופ המרכזית ובתרבות הפופ עם להיט "Baby One More Time" מ -1999 וסינגל המעקב משנת 2000 "Ooops! I Did It Again". היא זוכה במידה רבה להחייאת ז'אנר הפופ העשרה בסוף שנות התשעים. עד היום מכרה בריטני ספירס מעל 100 מיליון תקליטים ברחבי העולם. התאחדות תעשיית ההקלטות של אמריקה (RIAA) מפרטת את ספירס כאמנית הנמנית הנמכרת ביותר בארצות הברית.
בעבר ספירס הקדימה את בנות זמנה: ג'סיקה סימפסון וג'ניפר לופז וגם היום אפשר לומר שהיא מכרה יותר כרטיסים להופעות וגם אלבומים משתיהן. כשמדובר בשווי נקי, מלכת הפופ לשעבר נמצאת הרחק מאחור: ספירס, שהיתה בעבר כוח דומיננטי ועולה בתרבות הפופ, מחזיקה כיום בשווי נקי של 60 מיליון דולר בלבד; סימפסון ולופז בנו כל אחת מהם הון של יותר מ-100 מיליון דולר.
לאחר מספר שנים של חשיפה תקשורתית, ספירס סבלה מהתמוטטות נפשית ציבורית והועברה למשמורת מפוקחת על פי הוראת בית המשפט בשנת 2008. השופט העביר את השליטה בקריירה ובכספים שלה לאביה, ג’יימס, שהוא כיום האיש הרע בעיני מעריציה שהקימו את FreeBritney#, תנועת מדיה חברתית “לשחרורה” של ספירס מהמשמורת.
ההסדר המדובר פגע לה בקריירה ובשווי הנקי שלה. בשנים האחרונות ספירס התנגדה לשליטת אביה תוך שהיא משלמת אגרות משפטיות של מיליוני דולרים הקשורות לפיקוח ולשליטה ההדוקה באורח חייה, כמו גם על מזונות ילדים לבעלה לשעבר קווין פדרליין. 
בתחום הנדל"ן, בריטני החזיקה לאורך השנים מספר בתים באזור לוס אנג'לס. בשנת 2017 היא מכרה אחוזה תמורת 7 מיליון דולר, היא רכשה את האחוזה הזו בשנת 2012 תמורת 6.7 מיליון דולר. בבעלותה אחוזה נוספת שיושבת על 20 דונם. היא רכשה את האחוזה הזו בשנת 2015 תמורת 7.4 מיליון דולר. עוד בשנת 2003 היא מכרה בית תמורת 3.85 מיליון דולר לשחקנית המנוחה בריטני מרפי. בעבר היא החזיקה באחוזה במאליבו אותה מכרה תמורת 10 מיליון דולר בשנת 2007. היא לקחה הפסד של 2.5 מיליון דולר על נכס בבוורלי הילס שהיא קנתה תמורת 6.75 מיליון דולר ומכרה תמורת 4.2 מיליון דולר. בבעלותה גם מתחם משפחתי גדול במולדתה לואיזיאנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה