מדדים ומחקרים

מדד אמון הצרכנים במרץ 2021 עלה ל-6%-

על פי נתוני הלמ"ס, לאחר שבמחצית הראשונה של החודש שעבר אמון הצרכנים עמד על 10%-, חל שיפור במחצית השנייה. שיפור ניכר במאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי בשנה הקרובה והוא עלה לערך חיובי של 9%, מערך של 6%- בחודש פברואר
כפיר אדר | 
עלייה באמון הצרכנים (צילום UNSPLASH)
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה את נתוני סקר אמון הצרכנים: מרץ 202. במחצית השנייה של מרץ 2021 לעומת המחצית הראשונה של החודש שעבר, מדד אמון הצרכנים עומד על 6%- (במחצית הראשונה 10%-).
לא חל שינוי של ממש בערכי ארבעת המאזנים המרכיבים את המדד בין שתי המחציות. המאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי במדינה בשנה הקרובה והמאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי של משק הבית בשנה הקרובה עומדים על ערכים חיוביים ומצביעים על אופטימיות זהירה של הפרטים (12% ו-10%, בהתאמה).
בהשוואה בין מרץ 2021 לעומת פברואר, מדד אמון הצרכנים עלה ל-7%- מ-12%- בפברואר, בדומה לערך שנמדד בפברואר 2020 (6%-), ערב משבר הקורונה. חל שיפור ניכר במאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי במדינה בשנה הקרובה והוא עלה לערך חיובי של 9%, מערך של 6%- בחודש פברואר.
במרץ 2021 מדד אמון הצרכנים היחסי עלה ל-125 מ-105 בפברואר.​
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה