מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: מהפך בפסגה, מי האיש העשיר בעולם?

מהפך בפסגה, לאחר שבועיים בלבד ברנארד ארנו נוטש את המקום הראשון? מי החליף אותו? האם היו שינויים נוספים בצמרת? האם האישה העשירה בעולם עלתה במיקום? | דירוג עשירי העולם
אביחי דלאל | 
פורבס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
כמדי שבוע אתר ice מדרג לכם את האנשים הכי עשירים בעולם. והיום (שישי) מהפך בפסגה, ברנאר ארנו עוזב לאחר שבועיים בלבד  את הפסגה ואותו יחליף מי שכבר היה שמה, ג'ף בזוס מנכ"ל ומייסד אמזון. 
כאמור, ג'ף בזוס עלה למקום הראשון והעלייה שלו לפסגה היא בעצם העובדה שבזוס הרוויח במהלך השבוע 8.1 מיליארד דולר והונו מוערך 193.5 מיליארד דולר, בעוד מי שעמד במקום הראשון עד לפני יממה, ברנאר ארנו הבעלים של LVMH הגדיל את הונו בשבוע האחרון ב-700 מיליון דולר בלבד.
אילון מאסק במקום השלישי עם 153.3 מיליארד, במהלך השבוע הונו גדל בעוד 3.5 מיליארד דולר. ביל גייטס רביעי עם 126.6 מיליארד דולר, 600 מיליון דולר יותר משבוע שעבר. ומארק צוקרברג מייסד פייסבוק נועל את החמישייה הראשונה בעשירי העולם עם עלייה של 2.8 מיליארד דולר בשבוע כשהונו מוערך ב-120.5 מיליארד דולר. 
בגזרת הנשים, פרנסואה בטנקור מאיירס עם עלייה של 2.1 מיליארד דולר והונה מוערך ב-91.9 מיליארד דולר. יורשת לוריאל נמצאת במקום העשירי מבין עשירי העולם והיא האישה העשירה בעולם. בישראלים (לפי מגזין פורבס), אייל עופר הוא הישראלי העשיר בעולם עם ירידה של 100 מיליון דולר שהורידה אותו מהמקום  ה-193 למקום ה-197, הונו מוערך ב-11.6 מיליארד דולר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה