מדדים ומחקרים

בנט ונתניהו: כמה עוקבים הביאה להם הסאגה הפוליטית?

ממשלה באה וממשלה הולכת אבל מה קורה עם העוקבים של ראשי הממשלות באינסטגרם? האם החלפת הממשלה השפיעה על חשבונותיהם של מי ששרביט הממשלה עבר ביניהם?
שירה יום טוב |  3
הליכוד וימינה (צילום יונתן סינדל פלאש 90 עריכה אייס)
אחרי 12 שנים הושבע אתמול ראש ממשלה חדש בישראל שיכהן ראשון ברוטציה בממשלה ה-36 במדינת ישראל. נפתלי בנט יפנה את מקומו ליאיר לפיד שמהכן כעת כראש הממשלה החליפי שהרכיב את הממשלה והיה לזה שהדיח את נתניהו ממקומו אחרי ששבר את שיא הכהונה לראש ממשלה בישראל.
מה שעוד קרה ב-12 השנים האלו הוא האינסטגרם שפרץ לחיינו בשלב המתקדם יותר של הרשתות החברתיות. אז אמנם הטוויטר יותר חזק בקרב פוליטיקאים אבל באינסטגרם הפופולארי נמצא העם כך שהפוליטיקאים מחזיקים, או יותר נכון משלמים למישהו שיתפעל להם גם חשבון אינסטגרם לצד חשבונות הסושיאלס האחרים הרשמיים שלהם. 
הלכנו לבדוק: איך השפיע האירוע הפוליטי, מהמשמעותיים שהיו פה בשנים האחרונות, על תנועת העוקבים של ראשי הממשלה - זו היוצאת וזו הנכנסת, וגילינו שהמציאות לא מתכתבת עם הנעשה באינסטגרם, או שולי לפי מנדטים דווקא כן.
נתחיל בעובדות על מי שהחל מהיום ולמשך השנתיים הקרובות, לפחות לפי התכנון, זוכה לכינוי "ראש הממשלה" - נפתלי בנט. לבנט, נכון לשעות הצהוריים של היום (שני) יש מספר עוקבים דו ספרתי נכון לכתיבת שורות אלו והוא עומד על 94 אלף עוקבים בלבד והמספרים רק עולים. זאת לאחר שביומיים האחרונים בהן הפך להיות ראש הממשלה זכה לעליה של עשרת אלפים עוקבים. בחודש האחרון עלה בנט בסך הכל ב-12.9 אלף עוקבים.
נמשיך עם בנימין נתניהו שיוצא מלשכת ראש הממשלה אחרי 12 שנים תמימות. נתניהו מחזיק מעל מיליון עוקבים והוא אחד מעמודי האינסטגרם הנעקבים בישראל אבל ליתר דיוק  1.014 מיליון זה המספר. ביממה האחרונה נוספו לנתניהו עוד 1.6 אלף עוקבים, ורק בחודש האחרון 38 אלף. 
אז אמנם בנט עקף את נתניהו אחרי האקזיט המוצלח בשבוע שעבר והפך להיות ראש הממשלה העשיר ביותר בתולדות ישראל, אבל כנראה שבכל הנוגע לרשתות חברתיות נתניהו משאיר לו כרגע אבק, ועוד לא דיברנו על טיקטוק.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איך 94 אלף זה דו ספרתי?
    גל 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולנתניהו יש מלא עוקבים פיקטיביים, מכל מיני מדינות עולם שלישי.
    סגור
  • 2.
    העם בחר מי לא יהיה ראש ממשלה ולא להפך
    דתי לאומי מפוחד 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שאלה האם ללא שיתוף הפעולה בין שנאת הרל"ב לתאוות השוחד של ימינה ועבאס, הייתה כמה ממשלת בנט לפיד מתוך דאגה לעם ומדינה?
    סגור
  • 1.
    בנט בקרוב בקרוב
    אביב 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מאיגרא רמא לבירא עמיקתא -בקרוב כמו המן
    סגור