מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: האישה הכי עשירה בעולם התדרדרה

בתוך שבוע האישה העשירה בעולם, יורשת לוריאל הצרפתייה, התדרדרה מהמקום ה-11 למקום ה-12. מה השינויים שנעשו בצמרת? | דירוג עשירי העולם
אביחי דלאל |  2
פרנסואה בטנקור מאיירס (צילום צילום מסך מערוץ היוטיוב Fondation Bettencourt Schueller)
דירוג עשירי העולם לפי המגזין הבינלאומי, פורבס. הדרמה הגדולה ביותר שהתחוללה במהלך השבוע האחרון, מהפך: פרנסואה בטנקור מאיירז האישה העשירה בעולם שעלתה רק בשבוע שעבר למקום ה-11 בעולם התדרדרה למקום ה-12 לאחר שהמיליארדר ההודי מוקש אמבני עקף אותה ועלה על חשבונה למקום ה-11 בפעם השנייה בשבועיים האחרונים.
כזכור, את רוב הונה, בטנקור מאיירז הרוויחה כשירשה מאימה המנוחה את ענקית הביוטי, לוריאל, הונה של האישה העשירה בעולם מוערך ב-89.6 מיליארד דולר, ירידה של 3 מיליארד דולר בשבוע. 
בצמרת לא היו שינויים יותר מדי דרמטיים. האיש העשיר בעולם, ג'ף בזוס, מייסד אמזון ובלו אוריג'ין רושם שבוע נוסף בפסגה עם הון המוערך ב-201.9 מיליארד דולר. בזוס רשם עלייה של כ-200 מיליון דולר בשבוע האחרון. במקום השני, אילון מאסק, מייסד טסלה וספייסX, השיק השבוע את הטיסה האזרחית הראשונה לחלל עם הון מוערך של 195.7 מיליארד דולר כשהונו עלה בכ-400 מיליארד דולר. 
במקום השלישי, מנכ"ל תאגיד LVMH, איש העסקים הצרפתי ברנאר ארנו עם הון מוערך ב-181.2 מיליארד דולר. הרחק מהמקום השלישי, מארק צוקרברג במקום הרביעי. מייסד פייסבוק עם הון מוערך ב-133.2 מיליארד דולר. צמוד לצוקרברג, מייסד מיקרוסופט, ביל גייטס עם הון מוערך ב-132.3 מיליארד דולר. 


תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יואו איזה בחילה עשיתם לי (ל"ת)
    דרוקר המינייאק 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מסכנה ואומללה..התדרדרה למקום 12!!??..... (ל"ת)
    מליונרית 09/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור