מדדים ומחקרים

צמרת המיליארדרים סוערת: ג'ף בזוס הודח מהפסגה

מהפכה בצמרת ההון העולמית עם הדחה טרייה מפסגת עשירי העולם. ג'ף בזוס שרשם בשבוע האחרון ירידת הון עובר למקום השני בפער קטן, מי החליף אותו?
שירה יום טוב |  3
אילון מאסק, ג'ף בזוס, ברנארד ארנו (צילום אינסטגרם/ אילון מאסק, ויקיפדיה, freepik)
אילון מאסק באחת מהיממות המתוקשרות בחייו, ולא שחסר כאלה. אתמול דווח כי הוא ובת זוגו בשלוש השנים האחרונות, הזמרת הקנדית גריימס, מפרידים כוחות ומפרקים את הזוגיות. אבל מעבר לעובדה שמאסק שוב מפרק קשר זוגי, בפעם החמישית או הרביעית בחייו (תלוי מי סופרת), המיליארדר חווה עוד מהפך מעניין: כיבוד פסגת דירוג העשירים של פורבס.
לפי מגזין פורבס, המיליארדר ומנכ"ל טסלה וספייסX, עלה בשווי שלו ביומיים האחרונים בכ-4.4 מיליארד דולר. מאסק איבד במהלך השבוע שעבר סכום המוערך ב-500 מיליון דולר וסיים שבוע עם הון מוערך ב-195.2 מיליארד דולר שמיקמו אותו במקום השני בדירוג, כשג'ף בזוס מייסד אמזון שומר על הפסגה ומחזיק בהון של 198 מיליארד דולר אחרי שאיבד שבוע שעבר כחמישה מיליארד דולרים.
אלא שהבוקר התברר מהפך קל שהתרחש בפסגה כשמאסק מדביק את הפער ועולה למקום הראשון בדירוג עשירי העולם של פורבס עם הון מוערך של לא פחות מ-199.6 מיליארד דולר, מתקרב לאיטו ל-200 מיליארד, כשבזוס רק מעט אחריו עם 198.7 מיליארד דולרים.
במקום השלישי בדירוג המיליארדרים ברנארד ארנו עם 181.3 מיליארד דולרים, אחרי שאיבד 3.7 מיליארד דולר ביומיים האחרונים. גם ביל גייטס שומר על מקומו הרביעי והמכובד עם 131.7 מיליארד. צוקרברג מגדיל את הונו אך נשאר באותו מקום עם 126.2 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גם מיליארדר לא יכול לנהוג בשתי מכוניות בו זמנית
    מגחך 09/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחרות מעניינת כאשר העדר המסומם, שמעשיר אותם, עומד משתאה ומתפעל מהבדלים של מיליונים בודדים בין אחד לשני. זה שהם למדו לא לשלם מסים ולהתעשר בקלות, לא מעניין אף זב-חוטם על כדור הארץ.
    סגור
  • **מיליארדים בודדים (ל"ת)
    חמורבי 09/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אתם עושים תחרות מי יותר חזיר
    אורי 09/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזוי הם גונבים לנו את רוב המשאבים בעולם ובטפשותנו הרבה וחמדנותנו אנו מפרגנים להם... אם המין האנושי ישרוד היסטוריונים יגדירו את הדור שלנו דור החמדנים והחזירים
    סגור