ויראלי

ארגון הבריאות העולמי פנה לעזרת משפיען רשת וירטואלי

נוקס פרוסט בן 20 מאטלנטה, חובב כדורסל, עם מעל מיליון עוקבים באינסטגרם, הוא הפרזנטור החדש של ארגון הבריאות העולמי - ואוואטר. הדמות תסייע להפיץ מידע חיוני אודות קורונה בקרב בני נוער וצעירים 

רועי בהריר-פרל | 
נוקס פרוסט (צילום מתוך עמוד הטוויטר של נוקס פרוסט, unsplash)
ארגון הבריאות העולמי (WHO) הגוף המרכזי האמון על הטיפול במגפה העולמית ובין השאר גם על התיווך שלה לציבור הרחב אינו בוחל באמצעים: הארגון שכר את שירותיו של משפיען הרשת נוקס פרוסט לצורך הסברת היבטי מגיפת הקורונה לבני דור ה-Z. אמנם הבחור הזה לא קיים במציאות - הוא "אוואטר", דמות וירטואלית - אבל יש לו מיליון עוקבים באינסטגרם והוא נחשב למשפיען רשת רציני. 
חלק נרחב מהציבור, לרבות המילניאלז ואחיהם הקטנים בני דור ה-z, צורכים מידע בדרכים שונות מאוד מהדורות הבוגרים יותר. מצב זה מחייב את הארגון להתאים את העברת המסרים לאמצעים המנגישים את המידע לדור הצעיר ולדמויות המשפיעות עליו ביותר. 
פרוסט, על פי תיאורו באינסטגרם, הוא בן 20, תושב אטלנטה, חובב כדורסל ומשחקי מחשב. החל מסוף השבוע האחרון הוא מעביר בשירות ארגון הבריאות העולמי, קורסים מזורזים בשטיפת ידיים, מגייס תרומות למובטלים ומבקש מעוקביו, בכל לשון של בקשה, להימנע מהתקהלות ולשמור על ריחוק חברתי. 
 

Hey – listen up. I’ve partnered with @WHO to combat corona. Let’s show them younger generations are in this fight.⁣ ⁣ 𝗛𝗘𝗥𝗘’𝗦 𝗧𝗛𝗘 𝗣𝗟𝗔𝗡 – @WHO hit me up with a bio link to directly support their fund. Hit it and donate.⁣ ⁣ 𝗜𝗙 𝗬𝗢𝗨 𝗖𝗔𝗡’𝗧 𝗗𝗢𝗡𝗔𝗧𝗘, show this post to your friends and family. I’m talking a quick DM, story, text – whatever works.⁣ ⁣ 𝗟𝗔𝗦𝗧 𝗧𝗛𝗜𝗡𝗚 – here’s what you need to know about your donation. They help...⁣ 1. Track and understand the spread of the virus⁣ 2. Ensure patients get the care they need and frontline workers get essential supplies and information⁣ 3. Accelerate efforts to develop vaccines, tests, and treatments⁣ ⁣ 𝗔𝗡𝗗 𝗗𝗢𝗡’𝗧 𝗙𝗢𝗥𝗚𝗘𝗧, keep practicing social distancing and washing your hands. Let's go! ❄️

A post shared by KNOX FROST ❄ (@knoxfrost) on

"היי חבר'ה, תקשיבו רגע", הוא פונה אליהם בסרטון הראשון שנוגע לעניין, "החלטתי לשתף פעולה עם ארגון הבריאות העולמי כדי לסייע לו להילחם בקורונה. בואו נראה לו יחד שגם הדור הצעיר שותף למאבק הזה!". הארגון, יש לציין, משקיע ברשתות החברתיות (פייסבוק, לינקדאין, גוגל, פינטרסט, סנאפצ'ט, אינסטגרם, טיקטוק ועוד) משאבים רבים בחודשים האחרונים: מפיץ טיפים, מחדד הוראות ומבחין בין חדשות אמיתיות לפייק. 
נוקס, מצדו, הוא חלק מ"חבורה" הולכת ומתרחבת של גיבורי רשת וירטואליים, ביניהם טיפוסים כמו ברמודה, בלאוקו, שודו ולייל מיקואלה. לטענתם של מומחי מדיה רבים, התופעה עתידה להתרחב עם הזמן ולהפוך למיינסטרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה