ויראלי

שאמה הכהן נגד עזריאלי: "מעבר למיליארדים קשה להבחין בצרכי האדם הפשוט"

ראש עיריית רמת גן תוקף את קבוצת הנדל"ן בעלת קניון איילון, שניסתה לעצור את הקמת הדרייב-אין בסמוך לקניון. בתי הקולנוע והקניונים נפגעו מהקורונה, ובחברה קיוו כנראה לשמור את הצופים אצלם במתחם היס פלאנט
איתי פת-יה |  1
כרמל שאמה הכהן, דנה עזריאלי (צילום באדיבות דוברות עיריית רמת גן, פיקיויקי/דר' אבישי טייכר, יוטיוב/CTBUH)
בקבוצת עזריאלי ניסו כנראה לשמור את הצופים אצלם ביס פלנט בקניון איילון כשביקשו למנוע את הקמת הדרייב אין ברמת גן – אבל בית המשפט סיכל את המהלך. המחוזי בתל אביב דחה שלשום (א') את בקשת החברה לצו מניעה על הקמת הדרייב אין, פרויקט שמקדמים בימים אלה בעיריית רמת גן.
מטרת המיזם שיוקם בשטח שבין אצטדיון רמת גן לקניון איילון, היא לאפשר את הצפייה בסרטי קולנוע, מבלי להצטופף ולהסתכן בהדבקה בישיבה באולם קולנוע סגור. הצפייה אף תהיה בחינם – מה שמהווה תחרות גדולה עוד יותר עבור עזריאלי והיס פלנט.
ראש עיריית רמת גן הגיב להחלטת בית המשפט לסלק את הבקשה של עזריאלי כשהוא כותב על כך בפייסבוק: "למה שהם יהיו נגד? ככה זה כנראה נראה ממרום הקומות האחרונות במגדלי היוקרה, מעבר לחומות המיליארדים והשובע, קשה להבחין בצרכי השעה המיוחדים של האדם הפשוט". עוד הוא הוסיף "נקדם בכל הכח את מיזם קולנוע הדרייב אין החינמי שיותאם למגבלות הקורונה וזה יהיה יותר ממצער מאוד אם ההון ינצח את ההגיון".
 
עוד נדחתה בקשתה של עזריאלי לעצור פיילוט חניה בחינם בחניונים בעיר. שאמה הכהן כתב כי "הפיילוט, מעבר למטרתו העיקרית, ישחרר לחצי חניה מהעיר הצפופה - בעיקר של רכבים גדולים, משאיות, רכבים תקולים ונטושים וסוחרי רכבים שמעמידים רכבים למכירה". יצוין כי גם החניה בקניון איילון הינה חינמית, כך שייתכן שהמחשבה מאחורי הבקשה של עזריאלי היא שמי שחנה בסביבת הקניון, גם אם מטרתו המרכזית לא הייתה להיכנס אליו, עשוי לעבור דרכו בכל אופן ולהוציא בו כסף.
בתי הקולנוע נפגעו בצורה קשה עקב משבר הקורונה. לאחר שנסגרו, פתיחתם הותנתה בתפוסה של 75% מזו המרבית בכל אולם עם מושב ריק בין צופה לצופה ובכל מקרה לא יותר מ-250 איש. אלא שהיום קבינט הקורונה הודיע על החמרת ההגבלות, ומה-9 ביולי תתאפשר נוכחותם של מאה איש בלבד באירועי תרבות שיתקיימו במקום סגור – בתי קולנוע ביניהם. עוד נאסרה מכירת הכרטיסים בקופות. לפי מפעילות בתי הקולנוע, אלה פתחו מחדש את שעריהם על אף שההפעלה תחת התנאים הנוכחיים אינה כדאית עבורם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה מה שעושים עם כספי הארנונה שלנו?!
    תושב רמת גן 07/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שעשועים להמונים.. בשביל זה אנחנו משלמים ארנונה?
    סגור