ויראלי

שוקן: "מה שעודה עשה זה כלום. נתניהו מעביר לחמאס מיליונים, זאת אהבה אמיתית"

בצל הביקורת על ח"כ איימן עודה שהשתתף בכנס לצד בכיר בחמאס, מו"ל הארץ תוקף את רה"מ שמתיר את הסיוע הקטרי לעזה. האם החמאס הם ארגון טרור? "גם הבריטים התייחסו לעולי הגרדום היהודים כטרוריסטים", כתב
מערכת אייס |  1
עמוס שוקן ובנימין נתניהו (צילום ויקיפדיה/ עידו קינן, לעמ)
בצל הביקורת החריפה על השתתפות ח"כ איימן עודה בכנס לצד בכיר חמאס, מו"ל עיתון "הארץ" עמוס שוקן מתבטא כנגד התנהלותו של ראש הממשלה נתניהו מול ארגון הטרור.
בתגובה לאיש התקשורת עומר דוסטרי ששאל מדוע עודה עדיין מכהן כחבר כנסת, שוקן כתב "עומר, מה שעודה עושה זה עוד כלום. תראה את נתניהו שדואג להעביר לחמאס כל חודש 25-45-50 מיליון דולר". "זאת אהבה אמיתית", הוא הוסיף.
כשנשאל המו"ל על ידי אחד הגולשים אם אינו "רואה בעיה בלהשתתף בכנס של ארגון תומך טרור", זה השיב ש"הבריטים חשבו שעולי הגרדום היהודים חברים בארגון תומך טרור. הישוב היהודי בארץ ישראל ראה בהם גיבורים". גולשת אחרת פנתה לשוקן ושאל מצדה אם "היהודים האלה לקחו חלק לגיטימי בפרלמנט הבריטי?".
 
"לא יודע אם בשנים הרלוונטיות היו יהודים בפרלמנט הבריטי", השיב שוקן, "אבל עד הקמת המדינה פלשתינה היתה במנדט בריטי והאיזור נוהל על ידי נציב עליון בריטי עם כוחות בריטים כאן, ויהודים רצחו כמה מהם. הבריטים התייחסו אליהם כטרוריסטים ותלו כמה מהם. היהודים התיחסו אליהם כמו אל לוחמי חופש".
 
קראו עוד ב-ice
מוקדם יותר היום (שישי) פנה חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מימינה ליו"ר הכנסת יריב לוין בבקשה לקדם את הדחתו של עודה מהכנסת. כדי שהמהלך יצלח דרושות חתימותיהם של 90 מתוך 120 חברי הכנסת.
 
עודה השתתף אתמול בכנסת וירטואלי בו בכיר הפתח ג'יבריל רג'וב נשא דברים לצד סאלח אל-עארורי, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, כנגד תכנית החלת הריבונות הישראלית. השתתפותו של עודה בכנס גררה מתקפה מצד הליכוד, שם כתבו שמדובר ב"שפל נוסף לאיימן עודה שהשתתף היום בכנס עם אנשי חמאס שקראו לרצוח ישראלים". גם באופוזיציה גינו את הצעד של עודה, כשמלבד סמוטריץ' ואנשי ימינה, גם משה (בוגי) יעלון מישעתיד-תל"ם שכתב בטוויטר "חברי הכנסת הערבים, השתתפותכם בכנסים של גורמים אויבים ויריבים למדינת ישראל, אינה תורמת להשתלבות ערביי ישראל בחברה הישראלית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איווט
    יעקב 07/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם איווט גינה את איימן עודה. אצל ליברמן אין יותר גייס חמישי,
    סגור