ויראלי

סוף לריבים: עמית סגל חסם את יאיר נתניהו

הפרשן הפוליטי חסם בטוויטר את בנו של ראש הממשלה ששיתף את החסימה: "כנראה נגעתי בכל הנקודות הרגישות". יאיר נחסם ולטענתו אינו מבין את סיבת החסימה: "הגבתי לו בפעם האחרונה לפני שבועיים"
שרון טל |  4
עמית סגל יאיר נתניהו (צילום פייסבוק)
שתיים מאושיות הטוויטר הבולטות בישראל לא ייתקלו יותר ישירות בציוצים אחד של השני. זאת לאחר שעמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, חסם את בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו ממעקב אחריו בטוויטר.
יאיר נתניהו שיתף צילום מסך ובו נראה כי סגל חסם אותו בטוויטר וכתב: "כנראה נגעתי בכל הנקודות הרגישות ....". בהמשך כתב לאחד הגולשים כי "הפעם האחרונה שהגבתי לו הייתה לפני שבועיים".
 
בעימות האחרון ביניהם, סגל צייץ: "התקלקל ליאיר נתניהו הטוויטר? חבר מודאג שואל. כל היום הטפות מוסר ומבחני יושר, פתאום דממה". סגל אמר את הדברים לאחר שלא נתקל בהתבטאות של נתניהו הבן, בהקשר נפילת הצעת החוק להקמת ועדה לבדיקת ניגודי העניינים של השופטים.
נתניהו הגיב לו: "או חזרת לחיים?. אולי לפני שאתה מתפנה להטיף מוסר, תתמקד בחלקת האלוהים הקטנה שלך לדבר על התחקירים של קלמן ליבסקינד, על אלו של יואב יצחק על מנדלבליט וליברמן, על אלו של איילה חסון על מנדלביט". נתניהו המשיך לעקוץ את סגל:"יש לך במה בפריים טיים של 12 בתור עלה תאנה ימני ואתה לא נוגע פעם אחת בדברים האלה. אתה גם לא מביא את קולו של הימין , ולא בגלל שיקולים כבדי משקל של צורך להמשיך בטיפול בקורונה והעברת חבילת סיוע כלכלית, לחץ מנשיא ארה"ב, או ענייני ביטחון מול אירן עזה וסוריה, אלא אך ורק בגלל פחד מ-2 פוליטרוקים אבי וייס ויניב הלף".
עימות אחר בין השניים החל כשעמית סגל כתב: "יום אחד יתגלה שיאיר נתניהו היה שתול של כחול לבן בבלפור והעביר בהצלחה קולות מימין לשמאל. בינתיים זה עדיין סוד". יאיר הגיב: "איך בדיוק, שאני לא ימני מחמד ואומר את האמת". סגל הגיב: "בדיוק איך ידעת?" ונתניהו ג'וינור המשיך: "סך הכל העליתי צילום מסך מידיעה עיתונאית שמבוססת על חשיפה שלך". כעת כאמור, השניים יאלצו לעקוב אחרי דבריהם אחד של השני, דרך צילומי מסך של חברים משותפים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עמית סג
    רשחלב 07/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לא עושית עמית כדי להמשיך ולהיות מקובל ונצרך עלידי כל גויני הקשת אה ?
    סגור
  • 3.
    הם מייצרים כותרות משותפות כדי להיות קיימים.
    רונית 07/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין באמת דם רע ביניהם.
    סגור
  • 2.
    עמית, ממן לו לאפ-דאנס ואני מבטיח שהוא מפסיק להציק
    גרצר 07/2020/15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הילד חי בסיר לחץ. תבין אותו.
    סגור
  • 1.
    ראשון לציון
    דקל 07/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קורה עם המטורלל הזה, לחסום אותו בכל הרשתות, די לטירלול, שיבלבל את המוח לשרה וביבי
    סגור