ויראלי

נתניהו: "דגל אש"ף בהפגנת השמאל שמארגן אהוד ברק. יצא המרצע מהשק"

כך כתב רה"מ ששיתף תמונה מההפגנה מול מעונו וכינה את ברק "שותפו של הפדופיל המורשע ג׳פרי אפשטיין". ברק מצדו השיב: "אלה לא הפלסטינים. זה עם ישראל שיוצא לרחובות. צא לחל״ת ותתכונן לדיונים במחוזי"
מערכת אייס |  3
נתניהו, ברק והתמונה ששיתף (צילום נתניהו/צילום מסך, ברק/ויקיפדיה/עדי כהן צדק)
ראש הממשלה בנימין נתניהו טוען כי ההפגנות מחוץ למעונו הן מחאות של השמאל מאחוריהן עומד אהוד ברק. בחשבונותיו ברשתות החברתיות שיתף נתניהו תמונה מההפגנה אתמול (מוצ"ש) ובה נראה דגל אש"ף. "יצא המרצע מהשק", כתב "דגל הרשות הפלסטינית בהפגנת השמאל שמארגן אהוד ברק, שותפו של הפדופיל המורשע ג׳פרי אפשטיין, אתמול מחוץ לבית ראש הממשלה בירושלים. בושה וחרפה".
 
בכך למעשה רומז ראש הממשלה כי כלל לא מדובר במחאה אותנטית של ציבור שנלחם על מצבו הכלכלי. ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק קרא את הדברים ולא פספס הזדמנות להגיב ולצאת נגד ראש הממשלה המכהן. "נתניהו הוזה. מבוהל ומבולבל פונה להסתה ופייק ניוז", כך טען בציוץ שפרסם בטוויטר. עוד הוסיף "אלה לא הפלסטינים. זה עם ישראל שיוצא לרחובות. כי אין לחם, אין כסף, ואין דמוקרטיה". בסיום הפוסט הציע ברק לנתניהו בציניות "צא לחל״ת. ותתכונן לשלושה דיונים בשבוע במחוזי בירושלים".
 
קראו עוד ב-ice
נראה כי הקרב על מסגור ההפגנות נמשך, בין אם מדובר באלה מול מעון ראש הממשלה ובין אם אלה שבכיכר רבין / גן צ'ארלס קלור בתל אביב. לאחרונה אמרה חה"כ אסנת מארק מהליכוד, שזה עתה נבחרה לנציגה בוועדה למינוי שופטים, כי בהפגנה שהתקיימה בכיכר רבין היו רק אנשי שמאל. העיסוק בהפגנות לא נוגע רק למחאות ולשאלה האם אותם מתפרעים (ומניפי דגל אש"ף, במקרה של זו שנערכה אתמול) הם "טרמפיסטים" או מייצגים אכן את רוח ההפגנה כולה, אלא גם לגורמים שעומדים מאחוריהם – ובהקשר זה מפנה נתניהו את האצבע לכיוון ברק.
 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סימה
    מני 08/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרמוניה בין שני תחביבים: פדופיליה וסמים. חבל שאפשטיין איננו: הוא היה גאה עד עמקי נישמתו בשותפו הגמד.
    סגור
  • 2.
    אפשטיין קטינות
    קוקו 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יכול להיות. נראה לי שביבי עשה פוטושופ של ברק בכניסה לבית הפדופיל ושילם לקטינות שטסו במטוס
    סגור
  • 1.
    לא ייאמן! אין ספק שהוא רב-אומן
    גל 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק הוא מסוגל לקחת מקרה קיצון לא מייצג ולהלביש אותו כתדמית שלילית על כל המחאה והלגיטימיות שלה, במטרה להסית את השיח מהמטרה של המחאה לזהות המפגינים. אני לא אתפלא אם יתברר שבכלל מדובר בתומך של נתניהו שעשה זאת כדי להשחיר את המחאה, אולי אפילו בהוראת בלפור. וכנראה שמירי רגב בעקבותיו, כשגם היא בחרה להתייחס רק למפגין אחד שדיבר נגד אבישי בן חיים ולקריאה הגזענית כלפיו, במקום למחאה עצמה. לא מעניין אותם בכלל המצב הכלכלי של האזרחים, גם פה, אם אפשר להאשים את השמאל בכל הכשלונות שלכם, אז למה לא?
    סגור