ויראלי

שי גולדן תוקף בחריפות את השמאל: "איבדתם את הזכות לקרוא לימנים 'אלימים' "

איש התקשורת תקף בחריפות את השמאל הפוליטי לאחר שספג ביקורת על תמיכתו בראש הממשלה נתניהו: "קיבלתי שלושה איומים ברצח בחיי, כולם הגיעו מצד שמאל"
שרון טל |  13
שי גולדן (צילום ויקיפדיה)
איש התקשורת והמגיש שי גולדן תקף בחריפות את השמאל הפוליטי. בפוסט שפרסם בפייסבוק, תיאר כי על אף היותו איש מפלגת העבודה עשרות שנים, במהלך השנים נחשף באופן אישי לאלימות הרבה יותר קשה מצד השמאל הפוליטי.
כך כתב היום גולדן בפוסט שפרסם בפייסבוק: "לאורך השנים שאני מתעקש לא לשתוק ולומר את מה שאני מאמין בו. חטפתי חזק מצד ימין. ממש חזק ואלים, וחטפתי חזק מצד שמאל ואלים. החוויה שלי היא שהעלבונות משמאל תמיד אישיים, לרוב נמוכים מאד, תמיד בעלי טון מבטל, מתנשא, נקמני או נוטף בוז. והאלימות המילולית קשה בהרבה. כמעט ללא השוואה. עוד אוסיף כי קיבלתי שלושה איומים ממשיים ברצח בחיי (עוד מאות איומים מרומזים ומובלעים), כולם הגיעו מצד שמאל. שניים בעקבות מאבקי ב"הדתה" (שהיא תנועה שנוטפת משנאת יהדות וחרדים בפרט), ואחד עכשיו, בגלל "תמיכתי" בנתניהו.
גולדן הוסיף כי הוא מצביע מפלגת העבודה אך אינו מזהה עצמו "שמאלן" "בעיני הדורמנים של השמאל החדש". "אני לשמאל הזה לא שייך, לא משתייך, לא מזדהה ולא תומך. מי שכאן יודע שאני מאמין בקירוב לבבות ומציאת מכנה משותף לאומי רחב לכל השבט היושב בציון - יהודים וערבים - לפני שהמדינה הזאת מתפוררת לגמרי. מי שעוקב אחריי כאן יודע שאני יודע להיכנס בנתניהו כשמגיע לו. מי שעוקב אחריי כאן יודע שאני לא איש "שמאל" בהגדרות של ימינו. מי שעוקב אחריי כאן יודע שאני שמאל ציוני, ליבראלי, הומניסטי, אמיתי. מי שעוקב אחריי כאן יודע גם שאני יהודי מאמין מאד וציוני גאה. מי שעוקב אחריי כאן יודע שאני מעדיף כל פתרון של שלום והסדר על פני מלחמה. מי שעוקב אחריי כאן יודע שאני בסופו של יום מפא"יניק. אז מפא"יניק היום פירושו "ביביסט", בלקסיקון החדש של המחנאות בישראל. אז רבין גם ביביסט. וגם פרס".
"כולנו ביביסטים"
גולדן המשיך וכתב: "בטח ובטח שבן גוריון ודיין ויגאל אלון. כולם ביביסטים. כולם היו היום מגורשים מהשמאל הישראלי בשל עמדות לא מספיק קיצוניות. פלא שאין היום שמאל ציוני מרכזי בישראל? גירשתם את כולנו. דחפתם את כולנו לזרועות לפיד וגנץ. וכשיגיעו הבחירות תקראו לנו לחבור להפלת "המושחת מבלפור". אני לא אתייצב לאף קמפיין שלכם להפלת אף אחד. אני אצטרף לקמפיין להצבת מועמד שעתיד מדינת ישראל יהיה הכי מובטח בידיו. ורק.לא.ביבי. הוא לא שם של מועמד ראוי להובלת עם ומדינת ישראל. תתארגנו קודם על מועמד ראוי, אבל בליגה אמיתית. ותוודאו שהוא מדבר ישראלית אמיתית. כי כרגע אין לכם חזון, אין אופק, אין אידיאולוגיה, אין תכנית, אין מנהיג, אין מסר לאומי. אין כלום. רק. לא. ביבי. רק. לא. ביבי. כמו זומבים. נו, כנראה שאתם מכורים להפסדים. כנראה שלא אכפת לכם באמת משום דבר חוץ מגירוש נתניהו מבלפור. בטח לא מעתיד המקום הזה, בראייה רחבה של העם והמדינה הזאת. סורי - גירוש נתניהו מבלפור אינו אידיאולוגיה, אינו תכנית פעולה, אינו תקווה למדינת ועם ישראל. עם ישראל, זוכרים? ההוא שמתגורר כאן.
והאלימות המילולית שלכם מבעיתה ממש. את הזכות לקרוא לימנים "אלימים" איבדתם ובגדול. הצעה: חזרו לשולחן הסירטוט לפני שתימחקו לגמרי מהמפה הפוליטית. עם ישראל לא תומך במסר שלכם. זו האמת. ואם אתם לא מבינים - תמשיכו. פשוט תמשיכו. שיהיה לכם לבריאות. אתם מתאבדים פוליטיים. פשוט מתאבדים פוליטיים. ועל הדרך - בוגדים בכל העקרונות שלכם והכללים והשבועות הדמוקרטיות שלכם. אבל תמשיכו. עליתם על מסלול התרסקות בקיר המציאות. אם מה שמקל עליכם להמשיך הוא לקרוא לקולות כמו שלי "ביביסטים", אז תבלו. בכיף שלכם".

אומר זאת כך: לאורך השנים שאני מתעקש לא לשתוק ולומר את מה שאני מאמין בו חטפתי חזק מצד ימין. ממש ממש חזק. ואלים. וחטפתי...

Posted by Shai Golden on Tuesday, July 21, 2020

תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    בחייך
    שמאל ימין 01/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה ימין היום? יש איזו פשרה עם הפלסטינים באופק? הימין היום זה מי שמחבק את אליאור עזריה ואת פורעי הגבעות. יש ימין אחר? מה הוא רוצה
    סגור
  • 11.
    תצטרף
    מדיק 07/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאלהה מלך ערוץ 20 מחכה לך,, אותה שנון אתה חד אתה מיוחד,, אז מה אם את אוהב את המושחת ואת הגנבת אז מה אם המושחת בגד בנו בך ובי ובעל העם עם הצוללות,, אז מה?
    סגור
  • 10.
    לשי
    אכפת לי 07/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפניי כל המחנות, כולם בניי אדם מחנות. מי שימציא את המילה בעיה שלו
    סגור
  • 9.
    שי
    זו ב 07/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמא שלך מה השטויות שאתה מספר לך חפש את החברים שלך הביביסטים אידיוט
    סגור
  • 8.
    אבי
    אייבי 07/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שי טעות בידך.מה שהיה צריך להעשות מה שנדרש מאןלמרט ע"י ביבי זה לפנות.במקום זה יש הסתה נגד המרכז שמאל אנשים מצפים לדוגמא מההנהגה במקום זה מקבלים קריאות להסתה .מי שלא תומך בביבי הוא בוגד לא פחות .ד"א אני ליכודניק שלא מצביע לביבי כי ביבי זה לא ליכוד.
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    צודק
    אדווה 07/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האלימות והתוקפנות עברו כל גבולובמיוחד הלגיטימיות שהם מקבלים!
    סגור
  • 6.
    שטויות
    בועז 07/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בינתיים השמאל לא הרג ולא פצע אף אחד אחד. אז תתעורר ואל תדבר שטויות כי אתה יודע את העובדות. ואני לא שייך לשמאל ולא לימין
    סגור
  • 5.
    מצוין
    יוסי 07/2020/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ??מצויין
    סגור
  • 4.
    ממש רחמים (ל"ת)
    ד''ר גידי 07/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • שי גולדן
    אתי 07/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ווווא מסכן
    סגור
  • 3.
    ימין
    יוסי 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 6
    שמאלנים זבל בוגדים יותרגרועים ממחבלים להעיף אותם לעזה
    סגור
  • 2.
    כל מילה שהוא כתב מדויקת
    יעל 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    5 11
    השמאל אלים לא פחות . שונא כל מה שקשור לסמלים...לא מכבד את הדגל. מנורה...חגים...דתיים. הכל בלעד ובהתנשאות ובעיקר בניתוק
    סגור
  • 1.
    נו באמת
    איתן 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    13 2
    לקחתם איזה סיפור של אדם שהוכיח עצמו כשקרן פתולוגי, שנועד בעיקר לקושש לייקים ועל הדרך להשחיר ציבור שלם. ואתם קופצים על המציאה. אתם לא אמורים לעסוק בתקשורת? כי כשפורסמה לפני כמה שבועות כתבה על כך שהאיש הזה ביצע עבירות אתיקה חמורות כשעבד בגלובס - לא נגעתם בזה. אבל בקשקוש הזה אתם נוגעים רמה גבוהה, ללא ספק. תודה על תרומתכם לשנאת חינם במדינה
    סגור