ויראלי

רשף לוי: "לא לעבוד עם משה איבגי עד שילך לטיפול ויתנצל"

לאחר שניתן גזר הדין לאיבגי שהורשע בביצוע מעשים מגונים, הבמאי שעבד לצדו קורא לחבריו בתעשייה להחרים את השחקן: "אמרתי לו 'תודה באשמה, תתנצל ותלך לטיפול'. הוא הלך במקום זה לעורכי דין"
מערכת אייס |  9
רשף לוי (צילום פייסבוק/רשף לוי)
לאחר שניתן הבוקר (חמישי) גזר הדין של משה איבגי בהמשך להרשעתו בביצוע מעשים מגונים בצעירה שעבדה עמו, הבמאי רשף לוי, מי שעבד עם השחקן במספר פרויקטים קורא לעולם התרבות להחרימו.
"נשאלת השאלה מה עושים הלאה", לוי כתב בפוסט שפרסם מוקדם יותר בפייסבוק. "איבגי הוא ללא ספק השחקן הכי גדול שהיה בקולנוע והטלוויזיה הישראלית. יצא המזל שהיצירות שאני כתבתי הרוויחו מהכישרון הענקי שלו אולי יותר מכל אחד אחר. האם נוותר על הכישרון שלו לנצח?". על כך לוי גם משיב: "משה אבגי חייב להתנצל כי זה הדבר המוסרי לעשות אותו. הוא חייב ללכת לטיפול כדי שהוא ילמד לשלוט בעצמו. ועד שזה לא קורה לא חושב שצריך לעבוד איתו בעולם התרבות".
 
עוד חושף לוי כי "לפני שהתחיל המשפט התקשרתי לאבגי אמרתי לו: תהיה גבר, תודה באשמה תתנצל בפני הנשים, ותלך לטיפול. הוא הלך במקום זה לעורכי דין", סיפר לוי. לצד זאת ציין כי "בכל תקופת המשפט בכל פעם שהתקשרו מהתקשורת וביקשו שאדבר אמרתי שאני חושב שלאבגי כמו לכול נאשם מגיע הרגע שלו בבית משפט. שצריך לחכות לראות מה הם יחליטו. היום פרסמו את גזר הדין".
לוי הוסיף כי על ההטרדות מצד איבגי שמע רק לאחר שהפרויקט האחרון שצילם עמו הגיע לסיומו. "חצי שנה אחרי שמעתי שמועות על מה שאיבגי עושה על סטים", כתב לוי. "הלכתי ודיברתי עם מפיקה ראשית וחברה טובה. היא לא האמינה לי שאני לא יודע. אמרתי לה שלידי הוא האיש הכי מקסים בעולם. תסבירי לי, ביקשתי. היא אמרה לי בכל בוקר כשהייתי באה לסט הוא היה קופץ עלי דוחף לי את הלשון לפה ואני הייתי דוחפת אותו ואומרת לו תעוף ממני מפגר ומרביצה לו. וככה הוא היה ממשיך בכל בוקר. ואז היא סיפרה על מאפרת שהייתה בוכה כל יום ועל כלל שהיה על הסט שלא משאירים את איבגי לבד עם בחורה".
בית משפט השלום בחיפה גזר הבוקר על איבגי שישה חודשי עבודות שירות ומאסר על תנאי. בנוסף יידרש איבגי לשלם לצעירה בה ביצע את המעשים המגונים 10,000 שקלים פיצוי. הפרקליטות ביקשה עונש של 15 חודשי מאסר, אך בית המשפט נעתר לבקשת עורך דינו, שביקש לגזור מאסר על תנאי בלבד.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מוחמד
    איתן 07/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז תעבוד אצל הדוד שלך הבורר מגבעת שמואל . אתה מספר שיש רחוב על השם של אמא שלו. כי הוא איים על ראש העיר . זה בסדר?
    סגור
  • 8.
    למה לענות לכסיל הזה?
    עובד רשות המסים 07/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי אתה בכלל רשף לוי שתטיף מוסר?! לך תלמד להתנהג קודם לפני שאת מטיף למישהו אחר!!!! אל תלכו להופעה של רשף לוי, הוא מתעלל בצופים ולועג להם ולמי שנותן לו כסף. בוש לך.
    סגור
  • 7.
    רשף תתביש
    רמבו 07/2020/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מצער ומרתיח לגבי איבגי אם נעשו מעשים אלה ויש לכפר אבל למה אתה פוגע בפרנסתו היה חבר שלך במקום לעזור לשקם את הבין אדם מה אזה חבר אתה לא היתי רוצה חבר כמוך.
    סגור
  • 6.
    רשף לוי נותן לאיבגי סולם לרדת מהעץ !
    שחר 07/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשף רוצה להחזיר את איבגי למסכים, הוא יודע שכל הפקה בהשתתפות איבגי תזכה להדים וחרמות...הוא מנסה לתת לו סולם ולהחזיר את איבגי לתעשייה ..אחרת סופו יהיה כמו של אחרים בתעשייה שאיבדו את הבמה לנצח. .
    סגור
  • 5.
    רשף
    פנינה 07/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד רשף לוי..לא רק איבגי צריך להתנצל..גם מערכת המישפט שעצם העונש הקל שקיבל..נותן לגיטימציה לעברני מין קלה/חמורה..
    סגור
  • 4.
    ההר הוליד עכבר
    emily 07/2020/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אולי די? הבנאדם העניש את עצמו במו ידיו, הורשע במעט מן המעט יחסית לכל הפרסומים עליו ולא מגיע לו להיות מוחרם. אז באמת מספיק לרקוד על הדם
    סגור
  • 3.
    רשף פופוליסט שפל , שעושה לעצמו הון על חשבון איבגי !!
    בן הארץ ! 07/2020/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בעולמנו החדש שמתעוות יותר ויותר מיום ליום , הפגנת רגשות וצרכים מיניים הופכים לנירדפים , בידי יצורים מעוותים כמו רשף לוי ,והפשיעה הפמיניסטית , כשעיקר הנפגעים של הפשיעה הזו הם הנשים , והרצון והצורך האנושי לאהוב , שהופך בידי פושעיים אלו לפשע מתוך רצון אפל להביא להרס האנושות , כפי שמתחיל להתברר בימי קורנה אלו !!
    סגור
  • 2.
    רשף פופוליסט שפל , שעושה לעצמו הון מאיבגי
    בן הארץ ! 07/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעולמנו החדש שמתעוות מיום ליום , הפגנת רגשות וצרכים מיניים הופכים לנירדפים , בידי יצורים מעוותים כמו רשף לוי ,והפשיעה הפמיניסטית , כשעיקר הנפגעים של הפשיעה הזו הם הנשים , והרצון והצורך האנושי לאהוב , שהופך בידי פושעיים אלו לפשע מתוך רצון אפל להביא להרס האנושות , כפי שמתחיל להתברר בימי קורנה אלו !!
    סגור
  • 1.
    זאב בעור של כבש
    שחקן אוסקר 07/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה צריך להיכנס לכלא.
    סגור