ויראלי

מכחישי קורונה נגד ליאור כלפון: "אתה הפרזנטור של המחלה"

השחקן האהוב רק החלים מקורונה וכבר נאלץ להתמודד עם קריאות נגדו ברשת, לאחר שפרסם פוסט בפייסבוק. קללות והאשמות בנוסח "מרעיל תודעה" ו"שקרן" הם רק חלק מהגידופים שהוא סופג. כלפון: "הטוקבקיסטים מפיצים עלי רוע ושקרים"
אילן שניג |  6
ליאור כלפון (צילום מתוך פייסבוק)
השחקן ליאור כלפון רק סיים מאבק במחלה קשה אחת – הקורונה וכבר נאלץ להתמודד עם חזית אחרת – טוקבקיסטים מכחישי המחלה, שתוקפים אותו וטוענים, כי כלפון הוא לא פחות מאשר "הפרזנטור של הקורונה". אתמול, לאחר 43 ימי מחלה, שבשיאה הגיע למצב קשה ואושפז בבית החולים, השחקן שב הביתה לחיק משפחתו. בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב: "אחרי 43!!!! ימים בהסגר, שבוע אצלי בבית, שבוע בבית חולים וחודש במלון קורונה קיבלתי סוף סוף את התוצאה השנייה השלילית שלי של קורונה ואני יכול לחזור הביתה למשפחתי".
 

Finallyyyyyy!!!!😀😀😀😀 After 43!!!! Days in quarantine, a week at my house, a week in the hospital and a month at the...

פורסם על ידי ‏Lior Halfon ליאור כלפון‏ ב- יום שני, 10 באוגוסט 2020
כלפון קיבל שלל תגובות מכפישות על הפוסט הזה. גולשת אנונימית בשם קרן האשימה אותו: "אתה הפרזנטור הכי טוב שהיה לשקרונה..רק חבל שעל הדרך אתה מפרסם גם את החיסולים ואת הסמלים של האילומינטי..סורי אתה שקוף מידי למי שלא קונה את החרטא שאתה מוכר..אה..ומזל טוב על סגירת החובות בבנק בזכות פירסום השקר הכי גדול בהיסטוריה."



אחת התגובות המכפישות לפוסט של כלפון, מתוך הפייסבוק

גולשת אחרת כתבה "מזל טוב נשמה. סוף סוף סגרת את החובות בבנק, על חשבון הרעלת התודעה שלנו. לא ילך לך לעוד הרבה זמן, לשקר יש רגליים! את החיסון אתה מוזמן לתקוע בזרוע, בתחת, איפה שתחליט, שיהיה לך בכיף, אני מפרגנת לך! את המסיכה אתה מוזמן לשים, לפחות שלוש שכבות, שתגן עליך מהמגיפה הקשה - מגיפת השקרים! תהנה חמוד, סוף סוף חזרת הביתה".

גולש בשם שלומי כתב: "ואי איזה נס לפי הפרסומים שלך חשבנו שלא תשרוד אז גם אתה שרדת וגם החשבון בנק שלך ותתחסן ראשון ביחד עם המשפחה שלך שקר".
הפוסט הנידון זכה למאות שיתופים ותגובות, שהיו ברובן בוטות וזועמות, חלק התייחסו לציור שהצטלם איתו בפוסט וטענו כי הגג של הבית הוא הפירמידה של האילומינטי:


אחת התגובות המכפישות לפוסט של כלפון, מתוך הפייסבוק

 כלפון לא נראה כי הוא מתרגש מהם. ל-ice הוא אומר: "אני מזמין אותכם ואת כל עם ישראל לראות באינסטגרם האמנות שלי @liorhalfon_art ולשפוט לבד את טענות הטוקבקיסטים שמפיצים עליי רוע ושקרים שלפיהם אני מעביר מסרים של האילומינטי וכת השטן בתת מודע...נו באמת?.. (ותודה על המחמאה אבל אני ממש לא עד כדי כך גאון)"
כלפון גם מתייחס ליתר טענות מכחישי המחלה: "ברור שאני לא פרזנטור של שום קורונה. היא לא צריכה פרזנטור. נראה לי שזו המילה המוכרת ביותר בהיסטוריה. ותאמין לי שהיומן שלי מלא בפרויקטים אמנותיים שאני צריך ליצור מאשר פחד.. אני אמן שעושה ועשה כל חייו בדיוק הפוך!! " .

ולבסוף יש לו גם מסר אישי לעם ישראל: "עשיתי הכל כדי להביא רק שמחה וטוב לעולם ומעכשיו גם צבעוניות טהורה שמעלה חיוך דרך האמנות שלי כי הצבע השחור סביבנו לצערי העצום הולך ונהיה נורמלי עם אלימות, שנאה ורוע בכל הצורות בארץ.. ויש לי סוד קטן, קורונה זה לא רק בישראל זה גם באיי סיישל ואין נקודה בעולם שהקורונה לא זוהתה בדם של התושבים. אז כדאי שניקח אחריות על עצמנו ונשים מסיכה אם אנחנו לא רוצים להיות המדינה האדומה היחידה בעולם ולהיתקע עם סגרים כל יומיים וקריסת מערכות כללית, כי לשם אנחנו חותרים בענק לצערי".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בשעה טובה
    לי 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמחה לשמוע על שחרורך. מאחלת לך רק באיאות ושנמשיך להנות ממך עוד שניםצרבות . אתה שחקן ענק!!!!
    סגור
  • 4.
    עלובים
    הכבשים של ביבי 08/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל שחקן כושל כיום רוצה קצת ספוטלייט וטוען שיש לו קורונה, מסכן ניתן לו צומי.
    סגור
  • 3.
    זה נוכל סדרתי זה (ל"ת)
    נירו 08/2020/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • מי זה הנוכל?
    לי 08/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ראית חולה קורונה? האם כל העולם פרזנטורים לקורונה? כל המתים מתו מצחוק? מזיקנה? ממחלות רקע? ואף אחד לא מת מתופעות לוואי של הקורונה. כל מחלקות הקורונה ומלוניות הקורונה הם שקר?
    סגור
  • 2.
    מתביישת בחברי למאבק. מגעילים (ל"ת)
    ד. 08/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ואלו, ילדים מפגיני בלפור (ל"ת)
    יואש 08/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור