ויראלי

גורי אלפי לבן חיים: "אתה לא אנתרופולוג – אתה שרלטן ומפלג"

האם האולפנים שידרו דכדוך לאחר הכרזת נתניהו? אבישי בן חיים טען כי ישראל הראשונה מבואסת מהסכם השלום עם האמירויות בין היתר כי "לא כלל גירוש מתנחלים מהבית". אלפי התעצבן על האמירה והשיב לו: "מפלג בדיוק כמו הבוס שלך"
מערכת אייס |  185
גורי אלפי, אבישי בן חיים (צילום אילן בשור, פייסבוק/אבישי בן חיים)
האם ישראל הראשונה מבואסת מהסכם השלום עם איחוד האמירויות? התשובה לשאלה הזו חיובית אם שואלים את ד"ר אבישי בן חיים. לאחר ההכרזה על ההסכם מזהה בן חיים דכדוך באולפנים: "תופעה: אסור להחמיץ אותה, כי זה ממש מדגים מה שאני מנסה להסביר כל כך הרבה זמן: שימו לב איך ישראל הראשונה מבואסת מהסכם שלום שמביא נתניהו. מילא היה כולל גירוש מתנחלים מהבית, אז היה קתרזיס... אבל סתם שלום עם ערבים, מה טוב בזה?" הוא כותב בחשבון הטוויטר שלו.
עבור הקומיקאי ומגיש הטלוויזיה גורי אלפי ההודעה הזאת עברה את הגבול והוא משיב לו: "באמת שניסיתי אבישי... נשבע שרציתי להגיד 'הוא צודק! יש שתי ישראל, דופקים ומנצלים ציבור שלם מהיום הראשון שלהם בארץ'. אבל הכנסת הכל לשבלונה משעממת ופתטית ואפילו קומית. יש לך הרבה זכויות, אבל אתה כל כך מאוהב בקונספט שזה מביך" הוא כותב ומפנה אליו האשמה בוטה: "אתה לא אנתרופולוג. אתה שרלטן ומפלג בדיוק כמו הבוס שלך".
 
על אף הדברים הקשים האלה, אח"כ הדיון עובר לפסים רגועים יותר כשבן חיים מציע לאלפי הצעה שאי אפשר לסרב אליה: "שעה אני יושב איתך אתה חוזר בך. לא שאתה מסכים להכל חלילה, אבל מבין ממש. אתה קשוב לקטע אז תבין." וגורי, לפחות בטוויטר, נעתר להצעה.
נדב איל, עורך חדשות החוץ של חדשות 13 ועמיתו של בן חיים מחזק את עמדתו של אלפי: "אבישי מבלי להיכנס לדיכוטומיה, אני יכול להבטיח לך שבשמאל הישראלי מאושרים מאוד מההסכם הזה. מכל הכיוונים."
ואלירז שדה מחזק את דבריו של בן חיים: "אבישי מתאר מציאות ולא בצורת פילוג, ההיפך. אם נחפש נמצא יוצאי דופן כמובן, אבל רבים מרגישים במדוייק כפי שאבישי מתאר, מודה שגם אני. לא חושב שיש סיבה לתקוף או לפסול. וזה לא קיפוח, היום זה מגיע מחוזקה. גם אותי חינכו שזה לא קיים אבל אם אצלי זה הסתדר, אני לא יכול להתעלם מהשאר".
 
לא ברור אם השניים נפגשו במהלך הסוף שבוע, אבל היום שב ופנה בן חיים לאלפי וכתב לו לאחר שאתמול תוכנית שספגה ביקורת בעקבות הפרסום של נחום ברנע על עסקת הנשק שכרוכה לכאורה בהסכם: "נו גורי יקר, רוצה להתנצל על דבריך וסגנונם? אין מצב שגם כעת אתה לא מבין שהצבעתי על תופעה קיימת: האווירה המבאסת שההגמוניה משרה בתגובה להסכם השלום". וכאן בן חיים מצרף הוכחות מבחינתו לנכונות דבריו – פוסטים עם טוריו שמדגימים את הפערים בין ישראל הראשונה לשנייה. אין ספק שהמשך יבוא.
 
תגובות לכתבה(185):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 147.
    רגע, אז נתניהו הוא ישראל הראשונה או השניה? (ל"ת)
    פניני 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 146.
    שני האפסים מנסים להוות אתגר אינטלקטואלי לגורי אלפי חחח (ל"ת)
    הזקנה שהתפצלה לשניים 08/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 145.
    יש לי דוגמה
    נכון 10/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בשעות הראשונות לפרוץ השלום עם האמירויות, הקשבתי לפרשן בכיר בטלוויזיה שניסה להקטין, והסביר שזה לא בדיוק שלום, וזה לא שעכשיו יפתחו שגרירויות... אז הנה זה קורה ויש כוונה ברורה להחליף שגרירים בקרוב, האם זו לא דוגמה לכך שחלקים לפחות בשמאל מנסים לגמד את ההישג? על זה בן חיים דיבר וצדק!
    סגור
  • 144.
    השינה
    לך לישון 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד מתי אוגוסט 7 עד מתי בן חיים יספר לנו סיפורים עד מתי די להתקרבנות אם כל הרע .
    סגור
  • 143.
    מסית ומפלג
    בן בן 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אבישי מייצג את תרבות האכלו לי שתו לי של ישראל השנייה. די נמאס לשמוע אתכם. לקחו לכם... לקחו מכם... לקיבוצים ירוק יותר.. אתה מסית ומלפג במקום לאחד ולחבר. די. נמאסת אתה וביבי וכל מפלגת הליקוק. אתם מחריבים את המדינה שבנה בן גוריון.
    סגור
  • טען עוד
  • 142.
    פטאט
    ישראלי 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אלפי אתה פאטאט לא נחשב וומתנשא והכי חשוב אין לך שום סיבה להיתנשא
    סגור
  • 141.
    אתה מתבייש
    עוזי 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אתה עירקי מזוייף שמתבייש באבותיו. אתה לא חייב לפסול את דעותיו של ד"ר אבישי בכדי להראות את "חוכמתך " אפילו בתור קומקאי אתה לא רלוונטי יותר , אז עדיף שתוריד פרופיל ותפסיק לצייץ .
    סגור
  • 140.
    גורי , שב בלוס אנג'לס ואל תחזור שמאלני קמצן (ל"ת)
    רמת חן 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 139.
    בן חיים
    זושה 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אני מסכימה עם גורי,בן חיים עם תואר ד"ר במקום לנצל את התואר לטובההוא מחפש מתחת לאדמה דברים שנעשו עם קום המדינה וממציא מושג חדש,ישראל הראדונה וישראל השניה,מה זה אמור להביע ?שהוא בוחב על הגב רגשי נחיתות בשם הוריו? גדלים פה דורות של ילדים יוצאי עדות משותפות של יבינו על מה הוא מדבר,בכל מקום שהוא נושא דברים הוא מפלג ומסית במקום לקרב ולאחד וחבל. דרך אגב אני יוצאת עדות המזרח נשואה לאשכנזי.
    סגור
  • 138.
    מהות התואר האקדמי
    ג 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני בטוח שתואר אקדמי אינו מבטיח שבנוסף לידע בתחום מסויים בעל התואר הוא גם בעל חוכמה. ראה פרסונות המופיעות ברשת.
    סגור
  • 137.
    גורי אלפי ,פרשן מפלגתי ??
    אחד מהעם 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מסכים עם גורי בנושא האנטרופולוגיה ,אבל מכאן לשרלטן ורמאי הדרך ארוכה ; האיש פרשן מצויין לעולם החרדי ואחד חכם ,לא להעליב סתם !!?
    סגור
  • 136.
    אבשיי ,המסכסך הלאומי (ל"ת)
    הלוחש לעיתון 08/2020/30
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 135.
    אבישי צודק
    ייי 08/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 8
    נ ק ו ד ה.
    סגור
  • 134.
    Xxxxxxx
    Cxxxxx 08/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אבישי אתה מלא שינאה מפלג גורי צודק !!!!אתה מהיש בדברייך שונא אשכנזים אתה לא מספיק לחבוש כיפה צריך להיות אדם טוב מכבד , התורה לא מלמדת לישנוא לא ראוי
    סגור
  • 133.
    גורי אלפי הוא בן של עירקי שהישתקנז .
    גורי אלפי 08/2020/29
    הגב לתגובה זו
    5 3
    קנו אותו בזה שנתנו לו תוכנית טלויזיונית בתנאי..... בן חיים מציף בעיות שקיימות מקום המדינה עם שרידים היום .על מנת לאזן. לצערי עוד הדרך ארוכה .80 אחוז מהשדרנים ברדיו וטלויזיה הם דעות שמאל.שצועקים בוקר וערב שראש הממשלה גורם לשינאה בעם .בזמן שללא כוונה הם גורמים לשינאה ולפירוד בעם .
    סגור
  • 132.
    אבישי, מסית שונא וגזען
    בררר 08/2020/29
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אתה מוציא אותו וממציא אותו מחדש. לא ברור לי למה נותנים לך במה, כמה שידוע לי יש חוק נגד הסתה גזענית.
    סגור
  • 131.
    גורי לקקן של השמאל
    מוטי 08/2020/29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גורי אתה יכול הרבה ללמוד מבן חיים איש הגון וישר ואתה חיית מחמד מזרחי של השמאל ההזוי והבוגדני .
    סגור
  • 130.
    ביבזם מרעיל לנו את המדינה
    אילנית'וש 08/2020/29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אלירז שדה בדיחה ערסית ביביסטית משעממת.
    סגור
  • 129.
    אבישי
    אפי 08/2020/27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לאבישי למד משהו נכון, חכם אמר, אם אתה רוצה אריכות ימים, אל תתווכח עם טיפשים.
    סגור
  • 128.
    גורי הנכיס לך אצבע ברטוב של העין, בכיין סדרתי
    טיטי טובולינה 08/2020/27
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אני בת עדות המזרח אבל חדוות הקיפוח ממני והלאה. אני משתדלת לעמוד בסטנדרטים גבוהים ככל האפשר ולהיות מקצועית ככל יכולתי. עם זאת חדוות הקיפוח והרצון והצורך לדוש בה בכל הזדמנות, לפלג שמאל וימין מטריד אותי ומעורר בי קבס. אבישי חוגג על קיפוח גם כשהוא אינו ומעודד בדבריו שנאת חינם - גם כשאין כזאת. יופי אבישי, האוניברסיטה לא עזרה לך ממש אה. מדעי הקיפוח
    סגור
  • 127.
    אבישי הזה הזוי, לוקח משהו או שסתם ככה?
    אלי 08/2020/27
    הגב לתגובה זו
    7 3
    איך הוא מאמין לסיפורי בדים שלו? הכול מומצא, לא מבוסס על כלום
    סגור
  • השכלה גבוה מזרחי קטן
    מיקי 08/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ד''ר אבישי בן חיים אדם משכיל ומלומדאבל כשזה מגיע לפוליטיקה מתברר שההשכלה הגבוה לא מונעת ממנו להתבכיין כמו מזרחי קטן אכלו לי שתו לי ולהתעלם מכך שנבחרי הציבור המזרחי בראשם מפלגת הליכודשולטים כבר 43 שנה ולמרות זאת הם מרגישים מקופחים על ידי השמאל.
    סגור
  • 126.
    נא לדייק
    הערה 08/2020/27
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לא ידוע לי שמה שבן חיים מכנה ישראל הראשונה מבואסת. להיפך. הרושם שלי שיש שמחה רבה על ההסכם והערכה רבה לנתניהו שהביא להסכם. צריך גם להוסיף שההסכם הזה מתקשר למעשה להקפאת תוכניות הסיפוח והכרה עקיפה בפיתרון שתי המדינות, ובמשא ומתן על מכירת מטוסי קרב מתקדמים למפרציות. אז באמת אין כאן רק שלום תמורת שלום אלא יש תמורות להסכם הזה.
    סגור
  • 125.
    בן חיים בונה קריירה על שיסוי ופילוג
    א.ש 08/2020/27
    הגב לתגובה זו
    9 4
    בו חיים לא רק שמשסה ומפלג הוא מנסה לשנות את ההיסטוריה,וליצר נרטיב שיקרי
    סגור
  • 124.
    צודק
    אורן 08/2020/27
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אלפי צודק האיש עם הצמה שרלטן בסך הכל רמקול של אחרים
    סגור
  • 123.
    גורי תחזור למלונה שלך (ל"ת)
    יעקב 08/2020/25
    הגב לתגובה זו
    3 11
    סגור
  • 122.
    איש עם אידיאולוגית שמאל
    אילן 08/2020/25
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אין ספק שהשלום דה פקטו חשוב אטרטגית.עדיין מבאס שהמושחת בבלפור משתמש בהישג שלנו כדי להגדיל הערצה של אזרחים בשלטון המושחת שהוא מקיים על גבנו.
    סגור
  • 121.
    אבישי ולירז, צמד חמד. מצא מין את מינו
    יוסף 08/2020/25
    הגב לתגובה זו
    11 2
    גורי יא גורי. מה אתה עושה לנו. אלירז ואבישי בן חיים כותבים ומדברים שטויות, מה אתה רוצה. רק חכמים אחראים למוצא פיהם, שולטים בסוגרים העליונים והתחתונים. גורי, תן להם להשתעשע, להיראות חכמים בעיני עצמם. מה שנכון, צריך להיזהר מאנשים אלה, לא להתעסק אתם
    סגור
  • 120.
    הפסק את השיסוי והפילוג גורי
    אורן 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    4 9
    הפסק.. חדל.. גורי להתנהג כמו הבוסים שלך ליברמן ולפיד שמפלגים ומשסים כל הזמן.
    סגור
  • התבלבלת בשמות ?
    בררר 08/2020/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גורי הגיב לשיסוי ולפילוג.
    סגור
  • 119.
    בבחירות הבאות או ימין או שמאל
    יערי 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הניצחון לימין יהיה כל כך מובהק שכל התקשורת תיאלץ להיבנות מחדש בקווים הרבה יותר מאוזנים . אגב הימין יקח בגדול .
    סגור
  • 118.
    בן חיים וגורי
    פנחס 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לצערי, גורי רוצה להרגיש שאין קיפוח אבל טועה. מנגד, בן חיים רוצה לקחת את זה לשד העדתי ולא למחלוקת שמאל וימין. זאת, כדי לחזק את פטרונו דרעי. שניהם לא מייצגים
    סגור
  • 117.
    מוסר
    צדק 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אבישי בן חיים אתה שכלית וריגשית בכמה דרגות מעל האנשים האלה חזק וברוך תמשיך לעשות את עבודת הקודש שלך ומי שלא נאה לו יש עדיין מספיק מים בים המלח
    סגור
  • 116.
    תשובה ל- ד" ר בן חיים
    גורי צודק! 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    6 2
    כל הכבוד לגורי אלפי, על דבריו בתשובה לבן חיים, סליחה, ד"ר בן חיים. טוב שיעונים לדבריו המפלגים והלא נכונים.
    סגור
  • 115.
    לסגור את ערוץ 13 לסגור
    און 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גילוי נאות - אני מסוגל להסתכל בערוץ הזה. איזה תת רמה. מנוהלת ודומה במהותה לישראל היום. בוש-ה
    סגור
  • 114.
    שיסוי ופילוג הפך למקור כח. בלעדים אין למפלגים קיום
    ז.ר. 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בן חיים כמו הרבה פוליטיקאים אנשי תקשורת וגם אמנים מתקיימים על ההסתה והשיסוי . בלעדיהם אין להם קיום .
    סגור
  • 113.
    אסי גורי
    אייל בן-זאב 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אסי גורי אתה חתיכת פלוץ נפוח וטיפש
    סגור
  • 112.
    או קי הוא שרלטן ומה אתה ?בדרן לא יוצלח
    יעקב 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    5 5
    חזרתה מארהב עם הזנב בין הרגליים בשביל שעה בערוץ הכי ירוד .אז תגיד לי מי.מה אתה
    סגור
  • 111.
    מעניין לא זוכר את גורי אלפי מגיב לקריאות מרוקאי מסריח
    לב 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    10 5
    לעבר בן חיים וגם לא שמעתי אותו כשקראו לו שירצחו אותו בהפגנת "האינטלקטואלים" בבלפור. אז גורי אתה גם צבוע ובטוח לא קומיקאי!
    סגור
  • 110.
    גורי
    שאול סלע 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גורי חמוד האמת כואבת אבל אוהב אוך
    סגור
  • 109.
    אבישי בן חיים קול אחד בתוך ים שנאה
    אדוה 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    נכון אבישי אמר את מה שנראה על המסך ...בליעת הלשון של כתבי הערוצים נוכח ההצלחה של נתניהו
    סגור
  • 108.
    ד"ר אב"ח. וואוו. (מי זה? ד"ר למה?) (ל"ת)
    רוני 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 107.
    בן חיים דבר חופשי רק בלי הכותרת
    אזולאי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בן חיים יכול לדבר חופשי ,אין צורך להוסיף את התואר פרשן ,הוא רק אומר את דעתו ,באיצטלה של דעתן עם חיוך גדול ופזילה קלה הוא מסביר את את נטיית ליבו בעיקר בנופח אקדמי מחקר מה שצחי היה קורא חרטה י
    סגור
  • 106.
    בן חיים
    יובפה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מסכימה עם גורי. בן חיים, תרד מהעץ ומכל ההגמוניות הבלתי נגמרות שלך.
    סגור
  • 105.
    גורי אלפי
    אמיל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    גורי אלפי הסליחה עימך אתה מבזה וצובע את דמו של אבישי בן חיים איש אמת וכתב ישר והגון בהכירי את אביך הטוב אתה מבזה את אישיותו יש עוד מה להגיד על נסיונות (ההצלחה שלך )
    סגור
  • 104.
    דרוקר
    אמיל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני מסכים עם אראל סגל שיש בשפת הגוף ותנועותיו של דרוקר שאפשר לפרש כרוע ראו נא את שפתיו המתכווצות ומסתירות מילים ושמחת העיניים לאמירות לא מדוייקות ובעיקר כאשר הוא חש שיש מי מסכים עימו הוא מקבל גיבוי ומוסיף עוד יותר לאמר לא אמת והכל תנועותיו משתנות דברי חכמים בצניעותם מתקבלים
    סגור
  • 103.
    אבישי די !! הכל כצלך מרגש נחיתות
    שעמום 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ניוושע כשהביביזם יעלם מחיינו
    סגור
  • 102.
    ישראל השניה. אחרי ארבעים ושלוש שנות הליכוד
    אני 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    זה כבר סיפור קצת עצוב וקצת....אחרי כל-כך הרבה שנים ''לאהוב'' להיות קורבניים ולהנות להיות מוגדרים כ''ישראל השניה''...ומי האומרים? ומי ששולח אותם? ''אשכנזים אסלים''.. בגין, שמיר,שרון וביבי השורשים המזרחיים היחידים שלהם- שלפני אלפיים שנים סבי סבותיהם גורשו מהמזרח התיכון...וכמו נתן אשל העוזר הכי נאמן למשפחת נתניהו אין לי ספק שהמחשבה על מירי רגב הבהמה טובה חביבי כי היא יודעת איך ''לדבר אליהם''...ולא קולטים כלום.. אז אני אשכנזיה מאד גאה..ובהחלט מפנימה כשכל היום 'חופרים'' לי שאני ''אליטה'' אני החכמה והנחשבת...טוב, העיקר הבריאות..
    סגור
  • 101.
    מאוס
    מאיל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    למה אלירן שדה נכנס לשיח הזה זה לא המקום שבו הוא צריך להיות שב הבסטה אבישי בן חיים אתה דמגוג מפלג וגורמי אלפי צודק הבוס שלך הצביע בעד התנתקות מגוש קטיף ביבי הוא השמאל במדינת ישראל
    סגור
  • 100.
    מילים גבוהות
    אריה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אבישי ראשית גורי צודק בדבריו אתה מנסה להתייפייף ,כאילו בשקט שאתה עונה וכל כך בטוח שאתה צודק אבל אתה לא פשוט באה לך להראות שאתה,,, ולא אתה לא כזה ויש לציין שכעסיי על האשכנזים מילדותי ועד עצם היום הזה ,תודה שטוב מה שקרא לנו הם הלה שיסדו עצבו את מדינת ישראלוסו לזכותם למרות זעמנו עליהם,ובמהלך שלושים שנות הימין בשלטון ראה איזה פלא פשע,אונס תחבורה חינוך ביטחון , קרעים בעם ועוד על זה תגיב בבקשה ללא התנסאות,שבת שלום.
    סגור
  • 99.
    גורי אלפי קומיקאי בגרוש
    יוסי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נכשלת בלוס אנג׳לס וחזרת כמו כלב לארץ ומאד רוצה להיות חלק מהתקשורת השמאלנית. תעוף לנו מהעיניים ובאותה הזדמנות כך איתך גם את אביך
    סגור
  • 98.
    ג.אלפי אם תתנגד לבןחיים לא תהפוך לאשכנזי (ל"ת)
    דפנה 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 97.
    אבישי לא מחובר למציאות, כנראה
    גל 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם לא היו מרוצים, היו מסקרים את זה 24/7, עד שלא יהיה אפשר יותר לשמוע על הנושא? להפך, התקשורת מאוד תומכת בהסכם ובקידום יחסים עם מדינות במזרח התיכון. דווקא הימין יצא פה מבואס. הדבר היחיד שלא מסכימים בשמאל הוא על האופן שבו מוצג ההישג הזה, כהישג בלעדי של נתניהו וכהסכם שלום שלא היה כמותו, כאשר זו לא המציאות. לא מדובר בהסכם שלום, אלא כינון יחסים באופן רשמי לאחר עשורים בהם היחסים היו במחשכים. ההישג הוא תוצאה של דחיפה מצד האמירויות, יחד עם טראמפ, ולא מדובר בהסכם ללא תמורה, ויתרו על מהלך מדיני של סיפוח שטחים וכפי שנראה, גם הסכימו לעסקת נשק, שמעלה דמיון רב לפרשת הצוללות.
    סגור
  • 96.
    המחלקה הסגורה בבלפור מאד מדבקת
    אורשמח 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אין מה להתייחס לתופעה הרפואית על שם אבח
    סגור
  • 95.
    וביבי לא אלטיסט אשכנזי?
    דורית 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נניח ורק לפרומיל לשניה שיש משהו בתזה המדונה הזו של ד"ר בן חיים, אם זה כך, איך זה שישראל השניה המזרחי מאפשרת לשכנטוז מרחביה לדהור על גבה לעבר הזריחה (תכלס השקיעה בתרתיי משמע, אבל למה לבאס). אם זה מעיד על חוסר מסוגלות אז כל התזה של הדוקטור מקבלת סתירה וסטירה ואם יש מסוגלות ובכל זאת מרכינים ראש ומשלשלים פתק לאליטיסט האשכנזי, רק מפני שהוא מצליח לאחד את ברית המדוכאים שהוא עצמו מייצר, אז התזה אולי צודקת, אבל צריך לבדוק לכמה חלקים מתחלקת ישראל הראשונה ואיזה נתח ממנה תופס מושחתיהו
    סגור
  • 94.
    אבישי בן חיים מפלג ומשסע
    פוג 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אני לא מבין איך נותנים לשרלטן כזה במה,הוא צריך להיות חבר במרכז הליקוק,אלק עיתונאי.פשוט שרלטן שעושה מפילוג קרירה
    סגור
  • 93.
    גורי אלפי אתם מפלגים . לבקר את התקשורת זה לא לפלג
    מידע 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לתקשורת מותר לבקר את כולם.אבל אסור לאף אחד לבקר אותה.לא לפוליטיקאי ואילו לא לעיתונאי
    סגור
  • 92.
    ישראל הראשונה
    אלטיסט 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ישראל הראשונה גם מבואסת מזה שביבי דאג שלמצרים יהיו צוללות. אבישי בן חיים... תתפתח. הבנתי את התיאוריה המטופשת שלך. הבנו שישראל השניה צריכה מנהיג עבריין כי זה מחבר אותה לאיזה תפיסה מטומטמת שאתה כנראה המצאת ויאללה תתקגם
    סגור
  • 91.
    גורי אתה אפס
    Daniel 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    11 30
    אתה אפס אחד גדול יש לך הרבה מה ללמוד כדי להגיע לאחוז אחד לרמה של אבישי בן חיים
    סגור
  • הוא 10
    אזולאי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוא אפס כוון שהוא אומר את דעתו? עוד כמה שנים ביבי ויהיה פה אפגניסטן בלי שנרגיש
    סגור
  • 90.
    בן חיים צודק
    אחד שמבין 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    17 29
    גורי זה שמאל וזה אומר הכל.
    סגור
  • שמאל זה ליברל
    אזולאי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הימין. שכנע שמה שחשוב זה הקולקטיב כמו ברוסיה השמאל חושב שקודם אתה חשוב ואחרי זה הקולקטיב בנד מי אתה?
    סגור
  • עוד טיפש!!! (ל"ת)
    נמסיס 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 89.
    גורי צודק,בן חיים סתם אהבל מפלג ומסית (ל"ת)
    חי 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    38 15
    סגור
  • 88.
    טראמפ טוען שיש דברים בגו
    יוסל 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    11 1
    בכל מה שנוגע למטוסי F35. לא ברור מדוע ה"ימנים" (הלוא הם תומכי נתניהו) מקבלים זאת כדבר "טוב" בעוד השמאלנים(בהם תומכי בנט, כידוע כל מי שמבקר את נתניהו הינו שמאלן בוגד, מישראל הראשונה) מוטרדים מכך.
    סגור
  • 87.
    אכן שרלטן
    דורון שטייף 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    26 9
    בן חיים המציא תיאוריה שבזכותה הוא נהפך מכתב תחום איזוטרי לכוכב תקשורת, ולא נותן לשום עובדות לבלבל אותו. חנטריש של ממש. הוא המציא דיכוטומיה שלא קיימת ומלביש עליה שלל הבחנות שגויות.
    סגור
  • אפילו לא המציא
    גברת זרת 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סתם ממחזר
    סגור
  • 86.
    אבישי הוא גם שרלטן וגם א'דיוט
    פרויד 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    37 14
    אבישי, זה שיש לך רגשות נחיתות כי אתהיודע כמה שאתה אפס, לא אומר שיש קיפוח כנגד מזרחיים. היום רוב המשרות הבכירות במשק מוחזקות על ידי מזרחיים, הם נמצאים בכל המפלגות בתפקידי מפתח, הם ראשי עיריות ומועצות, אלופים בצבא ועוד. תפסיק לפלג חתיכת אפס
    סגור
  • בן חיים
    שאול סלע 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראה האמת כואבת דברו נאמרה מי תוך עוצמה ונידמה מי חוכמה אתה לא מגיע לציפורן שלא
    סגור
  • 85.
    אדון גורי אלפי
    חנה 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    8 24
    אדון גורי שעל נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על אבישי בן חיים. קנאה אוכלת אותך!!!!!!
    סגור
  • מי זה אבישי בן חיים
    רוני 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה שמו מוזכר בכלל? למה גורי בכלל מתייחס אליו? הבן של מי הוא? והוריו מתביישים שזה בנם?
    סגור
  • ברור..אנשים כמו בן חיים עדיין יחפים...
    נמסיס 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה השלב הראשון לירידה מהעצים....
    סגור
  • 84.
    הוצאת מיליארדים על ההתנחלויות צריכה להדאיג
    אלינוער 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    23 11
    מה הקשר לישראל ה 1? צריך הגיון ושכל, אז הבנתי שאתה רומז שישראל ה 1 היא הנבונה, שאיננה מסתפקת רק באיזה סתם חוזה שלום עם מפרצית עשירה, אלא מעוניינת לסיים גם עם נושא הסיפוח. כל הכבוד לאנשים שחושבים הגיוני מעשי ונבון. אשמח מאד אם יעבירו את המתנחלים לגליל ולנגב. אז נהיה עם אחד ומלוכד. וסוף סוף נהיה ישראל אחת. הרי זה המפלג, כסף כסף שכל בעם צריך.
    סגור
  • 83.
    נקודה ל...
    שרוני 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    6 13
    ה0מלאנים מבואסים תחת ,עוד מעט שלום עם סעודיה והם... בקנטים.
    סגור
  • 82.
    סליחה
    שמעון 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 10
    סליחה על הבורות מי זה גורי אלפי
    סגור
  • קצת עזרה בעץ משפחה
    אזולאי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גורי אלפי הוא הבן של יוסי אלפי
    סגור
  • מי זה בן חיים? יש כמה שחקני כדורגל ממש טובים בן חיים ט (ל"ת)
    רד 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 81.
    הלוואי וכל האנשים היו כמו אבישי
    דינה 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    9 18
    אז היינו נראים אחרת ארץ אוכלת יושביה
    סגור
  • יש הרבה זבל בממשלה (ל"ת)
    הלוחש לעיתון 08/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אבשי
    לולי 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טרחן ,משעמם ומלאה בפרשנויות שלו הבן חיים הזנ
    סגור
  • 80.
    בן חיים
    חיה 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    7 2
    נו בן חיים שמעת את טראמפ היום כמובן שוא עומד למכור מטוסי חמקן לאמירויות. אז מי מסתיר ממי מידע ליוני ועל איזה שלום מדובר היה בינינו מצד מלחמה?
    סגור
  • כמה מטומטם אתה יכול להיות
    אחד שמבין 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מכירת המטוסים לא קשורה לישראל,זה משא ומתן שהתחיל מזמן,נתניהו לא קשור לזה,החלטה של ארהב בלבד.
    סגור
  • ועכשיו "במקרה" ארה"ב באמת תמכור להם את המטוסים לאחר של (ל"ת)
    דני 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 79.
    תראו צי תומך בבו חיים ליצן החצר של ביבי
    ג.מרכז 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    11 6
    האיש שביבי האשכנז שבאשכזים שהוא ואשתו דיברו בגנותם של המרוקאים והיום נתיהו הוא האלוהים שלהם שדה לך לעוד ריאליטי הכי מתאים לך אפילו בעסקי ירקות לא הצלחת.
    סגור
  • 78.
    עיוור
    מוחמד 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 10
    גור לראות תכניות שלך זה מזוכיזם וגם פה אתה מפשל כל מילה של ד"ר בן חיים היא אמת לא יעזור מה שהימין יעשה יש כלב תורן שחכתוב על זה ויתחיל להופיע בתקשורת השמאלנית ואם גם אתה לא רואה את זה כך העיורון השמאלני זו מגפה גרועה מהקורונה
    סגור
  • 77.
    אבישי בן חיים טיפוס ממורמר עם רגשי נחיתות.
    ישראלי 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    15 11
    הםרשנויות שלו הם הבעת עמדה פוליטית ימנית/דתית/ מזרחית. הוא גם משתמש בבמה שקיבל כדי להסית ולפחג, עם חיוך של שקרן.
    סגור
  • 76.
    אב"ח
    המפלג 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    8 2
    עלאכ ישראל השניה, רק תשאל את אב"ח איפה הוא גר ואיפה ועם מי לומדים הילדים שלו. כולו רעש וצילצולים אבל לגור בה"א זה ממש אבל ממש ישראל השניה
    סגור
  • 75.
    הדוקטור
    יאשה 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    9 2
    הדוקטור ההזוי הזה ,עוד אחד ממפיצי השיח האלים ודיברי השיטנה והשינאה ,מי ייתן וייעלם מהנוף הפוליטי פשוט צריך להתבייש ,אני ישראל השניה נולדתי במעברה בשנות ה 50 ,מתבייש לשמוע על ישראל השניה שהיתה קיימת רק בראש של אביו אולי שסבל מריגשי נחיתות בגלל מוצאו במקום להשלב שווה בשווה עם הצד השני שהוא מכנה,,,ישראל הראשונה,,,שישאל את מאיר שיטרית כיצד החשיב את עצמו כשווה מול ישראל הכאילו הראשונה ,
    סגור
  • אבח
    111 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אישה כל מילה בסחע
    סגור
  • 74.
    נמאס
    הה 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    8 0
    נמאס מהכתב הרעב הזה.די ראשונה שנייה מספיק. האוכל הזה כנראה לא מסתובב בדרום ובצפון לראות בעיניו המתנשאות לאן חבורת הליכוד והעומד בראש גורמים לחיות עמו עניים.זה מה הוא רוצה העבריין צמרת ששמו ביבי נתניהו.ובאמת מספיק דר סכסכן שכמותך לא פלא שחטפת באמת מאוס.
    סגור
  • 73.
    גור גורי
    דניאל 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 7
    גורי אלפי . תתעסק במה דאתה מבין . צחוקים ותו לא .
    סגור
  • גורי מתכונן להיכנס לפוליטיקה הוא כבר לא רלוונטי בבידור (ל"ת)
    זה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 72.
    זה לא רציני
    טוליק 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    1 ביבי 2 ישראל כץ 3 ניר ברקת 4 גלנט 5שטייניץ6כץ תעשייה אוירית רק אחר כך כל החרה שנבק לאוניה וצועק אנחנו שטים. אתם שטים .ואבישי בן חיים שוטה אלה ישראל השנייה .הם אליטה אשכנזית.
    סגור
  • 71.
    גורי.הוא מפלג בדיוק כמוך. למה בכלל חזרת מארה"ב? (ל"ת)
    רזיאל. 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    6 9
    סגור
  • 70.
    דוקטור אבישי בן חיים מול אמבל פוחז חסר הסכלה
    לולין 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    6 12
    דוקטור אבישי בן חיים מול אמבל פוחז חסר הסכלה
    סגור
  • 69.
    בן חיים
    יוסי 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מה אתה מנסה להשיג בשטויות שאתה כותב,
    סגור
  • 68.
    אמי מרוקו אבי אשכנז אני שמאל מרוצה מההסכם, בן חיים אכן
    בן חיים מפלג נמאסת 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    17 3
    לאחרונה פשוט הפסקתי להקשיב לבן חיים, פעם נהניתי לצפות בו ,היום עובר ערוץ, הוא רוכב על גל הקיפוח מדנות ה50, אתה תקוע בן חיים ,התערבבנו , הנזזרחים היום יותר מסודרים מהאשכנזים. וכולנו עם אחד.
    סגור
  • אכן, בן חיים ירד מהפסים.
    הגר 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סובל מרגשי נחיתות וסוחף אחריו את אלו שעדיין גוררים אחריהם את עוולות העבר וממשיכים להוריש זאת לדורות הבאים
    סגור
  • 68
    ברקוביץ 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 4
    68 הוא אמר התקשורת הוא לא אמר מי שחצי אשכנזי וחצי מזרחי ושמאלן עיוור תיקשורת
    סגור
  • 67.
    צודק בן חיים
    יום טוב 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    6 9
    אני בן ליוצאי עיראק בדיוק כמו אלפי ואותי לא חינכו בבית על הקיפוח וההדרה, אבל ויש פה אבל גדול צריך להיות עיוור כדי לא להבין את מה שאומר ד''ר בן חיים,הדוגמא הכי טובה שיכולה להיות היא מה שקורה בימים אילו סביב המחלוקת על נחל האסי ואני בכוונה לא מצדד בשום צד,אף אחד לא שמע את תושבי ניר דוד ותומכיהם אומרים שאם תתאפשר גישה לנחל אז תושבי הקיבוץ יסבלו מראש של קונצרטים ואופרה, לעומת זאת כן אמרו שהם יסבלו ממוסיקה מזרחית ומנגל,שמענו גם את דבריו של איבי בנימין שהגדיל ואמר שבזמן שתושבי ניר דוד נלחמו במלריה וייבשו ביצות האבות של תושבי בית שאן חגגו מימונה,טיפשות,מהירות והתנשאות בהתגלמותם. גורי ידידי אני מציע שתשאל את אביך לגבי התלאות והקשיים שעברו העולים.
    סגור
  • 66.
    מפלג
    מלי 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    10 2
    בן דויד עד מתי ישראל הראשונה והשנייה? לא נימאס לך לפלג בוש וחרפה
    סגור
  • 65.
    עלה תאנה
    יעקב 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 6
    גורי התפקד לליכוד ולפני הבחירות האחרונות פנה אל כחלון וביקש ממנו לבוא להפגנה נגד חוק הלאום, גורי בנו של יוסי אלפי יצא עם משפחתו לאמריקה חשב הדולרים על העצים, כנראה לא היה לו קהל וחזק מהר לישראל, ישר חבריו סדרו לו תוכנית בערוץ 2,. גורי אלפי מנסה להצחיק ואפילו השמאלנים לא צוחקים גם באמריקה.
    סגור
  • 64.
    התשקורת נגד נתניהו
    שיר 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 10
    צריך להיות עיוור או חירש או מטומטם כדי לא לראות כמה התשקורת מנסה לגמד את השלום של נתניהו הלו שם בערוצי הכלום של 11 12 13 ידיעות הארץ גלי צהל ורשת ב ניגמר הסיפור שלכם .עם ישראל מזהה פייק ניוז מרחוקתתץאתם לר מסוגלים לומר מילה טובה אחת על רוהמ אבל בשביל זה אנחנו כאן להצביע לו על אפכם וחמתכם
    סגור
  • את חייבת לעבור גמילה (ל"ת)
    הלוחש חעיתון 08/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    בין חיים
    דוד סיוסה 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 6
    גורי אלפי דואג לפרנסה שלו אצל השמאלנים. בכל מקרה הוא יודע את האמם.(אני מנייח שגם אבא שלו יודע). חודש טוב לעם ישראל!
    סגור
  • 62.
    גורי אלפי ליצן
    רירי 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    5 10
    ג’ואי אלפי תצחיק את המאזינים ואל תן ציונים לפרשנים שאומרים אמת ואבישי בן חיים הוא בן היחידים שאומר וכותב את מה דהוא מרגיש 80% מהצופים והמאזינים מרגישים שהתקשורת באבל חסר להם רק שקי אפוד ללבוש ואז התחילו למצוא את השלילי אז גורי אלפי במחילה מכבודך כבד את דעת האחר ואל תלגלג אתה יפה יודע ותשאל את אביך מה הוא עבר כשעלה ארצה . אני עיראקית כמו אביך וגם שמתי מאחורי את כל מה שהיה אז וברוך השם אני מסוגת ומשפחתי מסודרת , אבל אל תדון את האחר על רגשותיו ורגשות חבריו ובני עדתו . דר׳ אבישי בן חיים מעורה הרבה יותר ממך וממני בקהל שהוא מדבר עליו אז מר אלפי קצת כבוד !!!!
    סגור
  • 61.
    אבישי אתה שטוף מוח.
    דוד 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    13 3
    אתה חי בהכחשה עצמית עמוקה אבישי
    סגור
  • 60.
    אני ישראל הראשונה
    מוחמד 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אני לא אהבתי שהסכים השלום לא כלל פינוי התנחלויות, וגם אני הייתי כאן לפני שיהודי ארצות ערב עלו לארץ. גם אני ישראל הראשונה.
    סגור
  • 59.
    דוקטור לפילוג
    דוידק 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    14 2
    אני דור רביעי בארץ וגדלתי בשכונ עם אהבת אמת שכונת שפירא.ובא השרלטן הזה ומוציא ארס מפיו .של נעלך מעל רגלך לפני שאתה מדבר על בוני הארץ. ואבי האשכנזי היה כל חייו פועל בניין וסולל כבישים מיום עלותו ארצה
    סגור
  • 58.
    גורי אלפי עוד יצור שלא יודע מימינו ומשמולו כנראה שאין ל (ל"ת)
    בן דוד 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 10
    סגור
  • 57.
    גורי אלפיעוד (ל"ת)
    בן דוד 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    אבישי ע וההיפוטזות
    יעל 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אבישי ממשיך לתאר מצב של ישראל הראשונה והשניה זו דרך לחפור בתוך עם ישראל. אני ורבים ממשפחתי באיםם מצפון אפריקה ועלינו בשנות החמישים מעולם לא הרגשנו ולא מרגישים היום ישראל שניה אנחנו בחנברה עם ישראל והארץ לכולם
    סגור
  • 55.
    אבישי תרעלה
    צדק 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    10 3
    בן חיים הוא בושה לרשת 13 ולחברה הישראלית כולה. אין לימין פרשנים איכותיים? חסרים פרשנים כמו ינון מגלאו פורשי ליכוד?
    סגור
  • 54.
    מי נתן לו את תואר הדוקטור ?
    שלומי 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    12 3
    רק משסה ומעליב. אני מזרחי ולא ימני. אבל כל הכתבות של העילג והקול המעצבן מגמתיות. תשתחרר אדון בן חיים אנחנו עשרות שנים אחרי..... גורי צדק כשאמר שאתה שליחו של בעל החטאים. שלא מוכן לעמוד לדין ודרכך ושכמוך הורס כל חלקה טובה. די אתם שולטים במדינה מעל 40 שנה ועדיין חיים בתסכול. ולערוץ 13 אני מציע להרחיק כתב מפלג ומחרחר מדון ולמלומדים שנתנו לו תואר דר' אתם מבזים את האקדמייה בהענקת תואר זה.
    סגור
  • שלומי המדרוב
    שובי 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 7
    שלומי שימך מסגיר את השכלתך אתה לועג לדוקטור חתיכת מפגר שלא למד שמונה כיתות
    סגור
  • 53.
    גורי אלפי צודק
    אילנה 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    14 4
    גורי אלפי צודק . בן חיים בנה תיאוריה מופרכת ומסוכנת שרק מפלגת ומסכסכת .בתור בת להורים שעלו מצפון אפריקה - זכותי המלאה להצליח בגדול ולהגיע להישגים כלכליים,אקדמים וערכיים(התנדבות לאורך שנים ) ולהיות ביקורתית כלפי ראש ממשלה שקרן ורמאי,להרגיש הכי שייכת והגיד בקול גדול שאני רואה סכנה לעם שלנו שאדם כל כך שפל ורע לב ירוד מוסרית וערכית כמו ביבי עומד בראש המדינה.ובתור כלכלנית אני קובעת שהוא עשה טעויות הרות אסון בניהול משבר הקורונה.טעויות שניתן היה למנוע !! .וזה שרק על מחדל זה עדיין אינו מתפטר -מעיד עד כמה הוא מנותק פחדן וחסר מצפון.
    סגור
  • 52.
    ישראל בלי מספרים
    ישראלי גאה 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אבישי אתה מעצבן בעניין ישראל הראשונה השנייה והדעות החשוכות שלך לא יאירו את שמיי הארץ, תתחיל להיות גאה ובלי טריקים ושטיקים
    סגור
  • 51.
    עוד פעם בוכים שלקחו להם?
    משקיף צפוני 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    10 3
    הפעם זה רק אשכנזי אחד אשם. ביבי. אתם בחרתם בו . כל פעם אמרו לכם שהאשכנזי ביבי דופק אתכם אבלל תמיד אמרתם שיורד גשם והמשכתם להצביע לביבי. מי שמבשל דייסה, מגיע לו לאוכלה אמן
    סגור
  • 50.
    גורי שמור על ממלכתיות אל תיכנס לזבל.
    יצחק 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אתה פוגע ברוב יחסי של העם.שמור על פרנסתך.זה לא התחום שלך
    סגור
  • 49.
    אבישי
    רון 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    גורי. כמוך . מזרחי גאה . כל מילה שלך בסלע. נמאס מכל אותם משרתי בלפור הממשיכים לפלג. בשם ההיסוריה אוליי צודקים. אך בשם ההווה והעתיד מפלגים כמו הבוס
    סגור
  • 48.
    אבישי בן חיים רק מתפרנס משנאה
    יוס 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    13 1
    הרבה אחרים עשו עושים את זה כל הזמן. תנו לו מסכן. אין משהו אחר שהוא יודע. לא משנה איזה נושא תמיד הוא ימצא דרך לישראל ה1 ה 2 וה3 דבר איתו על גידול פלפלים בערבה והוא יוכיח לך שהאשכנזים מקבלים פלפל מתוק יותר כי גנבו למזרחים את הסוכר. אבישי , תחדש לנו משהו.
    סגור
  • 47.
    תל אביב
    עומר 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 4
    גורי אתה קשקשן וגם אביך עם מספרי הסיפורים שלו מספרי הסיפורים שלו עד עכשיו שתקת אז תמשיך לשבת בשנת
    סגור
  • 46.
    מי ששם את חייהם של המתנחלים בסכנה
    אניהיא 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זהו ביבי,שלא כלל אותם בהסכם,ולא אף אחד אחר.אז חבל שאתה מקשקש את חיינו למוות ,והוא אתה בן חיים.וכשכזה אתה בודאי יודע שהחיים אינם רק יין ושושנים,על אף שזו משאת נפש .בהחלט שכן.
    סגור
  • 45.
    גורי
    לולה 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 6
    באמת אתה גור לא מפותח !
    סגור
  • 44.
    תגובה לכל החוקיים חלק בשיח
    אניהיא 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המציאות נצפית דרך עיניים שונות,היא זו שמתארת את בך כל המציאות,לפחות במדינה שלנו זה ברור.ואיך היא מתוארת זה מה שקובע.והכי גרוע מהכל היא העובדה,המציאות עד כדי תיסכול וכאב מתמשך,שכבר מישהו המתנגד אליך אומר לך מה אתה רואה ומה אתה מרגיש.זה הכי טיפשי וגרוע.
    סגור
  • 43.
    אלפי
    האמיתי 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 4
    גורי אתה גדלתה בישראל הראשונה והשבעה ואתה לא מבין שיש ישראלהשניה אבל 1300000 מצביעי נתניהו הם רובם ככולם ישראל השניה והשמאל כמוך עדיין לא מבין את הדבר מתי תבינו
    סגור
  • גורי אלפי
    כדורי קבע 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מגיב 43 אתה לא יודע על מה אתה מדבר,אביו של גורי גדל במעברה כמו רוב יוצאי עירק.
    סגור
  • 42.
    משרתי האדונים
    יורם 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הדוקטור ימשיך לבכות לקטר ולהתלונן כי זה מה שהוא . כל אלה שעזבו את הקוטרי שלו המשיכו להתקדם בחיים ,גם הם גם הילדים שלהם וגם הנכדים שלהם . כל היתר ממשיכים לדשדש הרחמים עצמיים.ולבכות על מר גורלם . לידיעת הדוקטור היו הרבה קבוצות שעלו ארצה בשנות ה שישים ,למדו עברית התחילו לעבוד בכל עבודה ושלחו את ילדיהם ללמוד כדי שיהפכו לישראל הראשונה ?!?! איזה טימטום מפי הדוקטור. תקשיב לאמא של הטייס האטיופי הראשון אולי תלמד משהו .
    סגור
  • 41.
    הסבר
    צח 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מלומדי מר בן חיים הדרה זה שהמרוקאים החדשים שונאים את האשכנזים זה הבנתי מאיפה זה בא אבל איפה הם למדו לשנוא ערבים? הרי המקום היחיד על הגלובוס שחיו בדו קיום ושלום זה עם ערבים במרוקו. מי ולמה לימדו אותם לשנוא ערבים ? מקווה שזה לא אשם גם השמאל? דר' ענני
    סגור
  • 40.
    בן חיים מדווק את איש השיווק נתניהו
    טובה 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    8 1
    יצא לברך את ישראל השניה ויצא מקלל. לישראל השניה,אליבא דבן חיים,לא אכפת שלא דיווחו למערכת הבטחון,שביבי נהל את העסק כאילו זה עסק פרטי שלו,שההסכם,בעיניה,אמור להלבין עוד יותר את חטאי נתניהו כלפי מערכת המשפט,שמה שמעניין אותה זה הקניונים בדובאי ומי שלא צועק בקול "אין מלבדו" הוא חמוץ.
    סגור
  • 39.
    בן חיים
    ישראלית מזרחית 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    האמת ממש נמאס לי מרגשי הנחיתות שלך וישראל הראשונה וישראל הדניה כדאי שתוסיף שישראל השניה הגיעה בשנות ה60 חסרת השכלה עובדי אדמה וחוטבי עצים אז תפסיק לבכות ובאמת מעניין למה מזרחים מתחתנים עם אשכנזים נו תנחשו להשביח את האנטלגנציה של ילדיהם אז חלס נמאס ממך ומרגשי הנחיתות שלך על הסבא הבורה שלך שהגיעה לארץ
    סגור
  • 38.
    מה לעשות אבישי צודק השמאל חטף יאוש
    דוק 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 7
    הצונמי המדיני שהשמאל ניסה להבהיל את הציבור לא בא נהפוך הוא ישראל קושרת קשרים מדנים בעולם הערבי ולא מגרשים יהודים מיהודה ושמרון זה מפריע לשמאל ולתאוריה שלו על שטחים תמורת שלום נסיגה תביא לקשרים בעולם הערבי ולא זה בקיצור תמשיכו לקנות מלפפונים חמוצים
    סגור
  • 37.
    גורי ברח מהארץ
    קוקו 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 8
    ואיש בארצות הברית לא ספר אותו והוא חזר עם הזנב בן הרגלים, רצוי שישתוק כי הוא לא שווה כלום.
    סגור
  • 36.
    בן חיים ואלירז רוצים להתפרנס להפילוג
    רן 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    10 1
    שני אנשים בזויים שרק האינטרסים שלהם מעניינים אותם תתביישו לכם חבורה של לקקנים
    סגור
  • 35.
    אין קיפוח מחוזקה
    אזרחית 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המקופח מגיב מתחושת הקיפוח, תחושת אפסות ומסכנות. לכן הוא לא מתרומם ולא משנה מסלול. ממשיך להתבכיין 'אכלו לי שתו לי לא נתנו לי'... ילדיו שומעים זאת וממשיכים את זה הלאה בשרשרת הדורות. אפילו בעניין הדוחות שקיבלת הגבת כמו ביבי: רדיפה...
    סגור
  • 34.
    תגובה
    אליהו 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 5
    גורי היקר לא עזבת את הארץ?למה חזרתם לסכסך?רק ביבי הגאון
    סגור
  • 33.
    בן חיים
    עינת דר 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גורי אלפי צודק.אתה מפלג עושה כותרות על הגב של חלק מהאוכלוסיה,במילים חסרות משמעות,הגיגי ליבו.האם בן חיים מכיר את האוכלוסיה שהוא כותב נגדה? הוא לא מכיר לא יודע כלום.
    סגור
  • 32.
    ישראל השניה כפי שהוא קורא לה עדיין ממליכה את ישראל הראש (ל"ת)
    חגית 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 31.
    כולה מוקיון
    ישראלי 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 7
    גורי אתה עירקי חזור לעירק . שם מקומך
    סגור
  • 30.
    ד'ר בן חיים
    אורי 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 6
    כ.רק לתשומת ליבך אלפי תראה אייך מתנהגים אנשי יששראל הראשונה לגבי נחל האסי והזילזול בתושבי בית שאן.והדיבור המזלזל והמתנשא.עדיין זה קיים ןעל זה מדבר ד"ר בן חיים.כל הכבוד ד"ר.
    סגור
  • 29.
    הליכוד שולט במדינה מ-1977 עד היום.
    יעקב 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אנשי הליכוד רובם הם מעדוות המזרח בעיקר עדה מרכזית. למה לא בחרו משהו מעדתם, אומר לך,הם לא מאמינים לעצמם ורגילים אכלו לי שתו לי.
    סגור
  • 28.
    עבל
    אני 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פרופסור בן חיים שכח לציין שמי שגרם כמו שהוא טוען לאפליה חבל שכל הדור כבר לא בין החיים ומי שגרם זה המפגל שסחפו אתם את רוב האוכלוסיה המזרחית שיבדוק את עצמו ושיפסיק ללבות אש בציבור שממילה קיים
    סגור
  • בן חיים גבר קצין בכיר מי זה גורי הליצן
    יעקב 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 9
    יוסי אלפי מספר הסיפורים אוהב ישראל הגור שלו אלפי הקטן לא בדיוק
    סגור
  • 27.
    "הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו"?
    נעה 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 6
    ולתגובה כל כך ריגשית ומתלהמת כלפי בן חיים זו אהבת חינם ? עצם הדברים ואופן הצגתם מפלגים ושרלטנים .
    סגור
  • כן.זו אהבת חינם
    אניהיא 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אהבה אמיתית איננה רק מהללת ומדבחת,ואינה מסתירה עובדות באופן סיסטמתי.על אף שזה נכון שהחיים קשים ועלינו לצלוח אותם בשלום יחסית.
    סגור
  • 26.
    שוב ישראל 1 ישראל 2
    בני כהן 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אבישי בוא נתקדם...
    סגור
  • 25.
    אידיוט מושלם
    איכפתית 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    18 2
    כדברי ישעיהו לייבוביץ השכלה לא הפריע מעולם לאף אחד להיות אידיוט. זה שבן חיים בנה את כל החיים שלו מסביב לישראל הראשונה וישראל השניה. מראה שלייבוביץ צדק. אני אגב שייכת לישראל השלישית זו שמביטה בדאגה על המפלגים
    סגור
  • פרופסור ליבוביץ קשקשן מקצוען
    מרוקאי 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון פרופסור ליבוביץ צודק. בדיוק כמו במקורות "הפוסל במומו פוסל"
    סגור
  • להרוג ג'וק
    דנה 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    באמת שאי אפשר יותר לראות ולשמוע את אבישי בן חיים.. בנה לו איזו תיזה, ולא זז מילימטר. אם אני אדרוך על ג'וק כד לחסלו, בן חיים יאמר שישראל הראשונה והאליטיסטית דורכת על השחורים.
    סגור
  • 24.
    אלפי המזרחי
    חיים 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    7 1
    דר' לפילוג,עם רגשי נחיתות ,גם אלפי מזרחי ,חצי, אז בעצם כל מה שאתה עושה וכותב נותן לך רייטינג וזהו.תשאר עם המסכנות שלך,
    סגור
  • אלפי הגור חצי מזרחי
    יעקב 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אלפי הגור חצי עיראקי חצי אשכנזי, ידוע שהעיראקים בארץ חלקם תומכי שמאל יש לנו במשפחה דוגמא, הסיבה בעיראק היהודים המשכילים היו חברים במפלגה הקומוניסטית, ומתוך הרגל שכחו שהם בישראל והמשיכו לתמוך בשמאל, סמי מיכאל אחד המשכילים העיראקים בישראל הוא קומוניסט, אבל בניהם שנולדו בישראל תומכים בליכוד עם דעות ימניות, אבא של גורי תומך מפלגת העבודה אבל הסבא יתכן היה בעיראק קומוניסט גורי אדם פוליטי מאוד, בקש מכחלון שיבוא להפגנה נגד חוק הלאום, את זה בן חיים לא ידע
    סגור
  • 23.
    גורי קשקשן כרגיל
    רוני 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    12 12
    גורי עוד אחד שהשתן עלה לו לראש, לא פלא שלסלב בגרוש כמוך אין מה לאכול אחרי שיורדים מהבמות, גם לך יעשו ערב התרמה.
    סגור
  • אתה צודק
    יעקב 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 3
    גורי תקופה ארוכה לא מצחיק, יצא לאמריקה למצוא את מזלו, וגם שם הישראלים לא התלהבו ממנו, כל שמאלן שמגיב נרשם בקרן החדשה שמתגמלת, גורי חזר מאמריקה. ותיק תק סדרו לו תוכנית בערוץ 2, + קיבל פירסומות, הוא יודע להסתדר כל מילה ותגובה שלו זה לאינטרס שלו
    סגור
  • 22.
    קשה לשמוע אמת
    מיכאל 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    8 10
    גורי..קשה לכם כשמישהו שלא אומרהאת דעתכם מקבל במה..וחשיפה..אתם חיים בת"א כל מבט שלכם ימין או שמאל רואה אנשים כמוכם אתם לא באמת מכירים את הפריפריה את דעות האנשים...אבישי מציג דעה של לא מעט אנשים תתמודדו עם הטיעון לא ע"י העלבה וכינויים..
    סגור
  • 21.
    פייק
    דודו 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 5
    גורי די ללק לאליטה והברנז'ה
    סגור
  • 20.
    האמת ?
    גידי 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    7 1
    באופן אישי שמח מאוד על ההסכם אבל השמחה מהולה בתחושה חמוצה בגלל ביבי ! התנהלותו הבעייתית גורמת לכך שכל מה שעושה נראית מתוך אינטרס אישי ולכן קשה להאמין לו ! מרוב ״טריקים ושטיקים״ כל פעולה שלו מתקבלת בחוסר אמון שהוא ורק הוא גרם לה ! מציאות זו שביבי גורם לנו לפקפק בכל מהלך שלו היא בלתי נסלחת ! אז שלא יתפלאו אם אנשים כאן לא יוצאים במחולות מההסכם כולל אגב מהצד הימני שמאוכזב מביטול הבטחת הבחירות בנושא הריבונות.
    סגור
  • צביעות
    יעקב 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתאום כל השמאלנים שבעד מדינת כל אזרחיה, דורשים ריבונות
    סגור
  • 19.
    תתבגר
    איתמר 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אבישי בן חיים לא מתאים לך, תתבגר. אל תלך בדרכי המפלגים ודרכי ה"הם" ו"האנחנו". אתה יודע טוב מאוד איזה משטרים השתמשו בדרכים האלה.
    סגור
  • מי שצריך להתבגר זה גורי אלפי (ל"ת)
    שיר 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 18.
    ד"ר אבישי
    פורטל אברהם 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 9
    ישר ויתעצם כוחך אמן
    סגור
  • 17.
    בן חיים כבר מזמן אבד את זה
    צודק גורי 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    13 5
    .
    סגור
  • 16.
    גורי = מלך (ל"ת)
    אני 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • תל אביב
    עומר 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ואבישי מלאך
    סגור
  • 15.
    זה לא עניין עדתי, זה עניין פסיכולוגי
    חירות 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    יש לי במשפחה כמה נציגים קולניים של ישראל השנייה. חלקם נולדו מקופחים וחלקם באמת עברו כמה טראומות שהובילו אותם לקחת צד. כולם אגב אשכנזים.
    סגור
  • 14.
    סתם שחקן כושל פתטי ומתוסכל שמחפש כותרות ..... (ל"ת)
    לילי 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    8 6
    סגור
  • 13.
    גורי
    יוביובי 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    3 3
    גורי אלפי? מי זה?
    סגור
  • 12.
    אבישי ירדת לי מהעניים
    אזרח 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    11 4
    שנים עקבתי אחר הכתבות של אבישי ולמען האמת הרגשתי אפילו שאני מעריץ אותו עד לסדרת הכתבות האחרונה שם גיליתי אבישי אחר,אבישי עדתי מפלג והייתי אומר שאפילו מסית .
    סגור
  • 11.
    גורי אלפי
    בתשבע 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אבישי מתאר עובדות בשטח
    סגור
  • 10.
    גורי, חזרת לארץ ??? (ל"ת)
    דרום 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • קיבל אוסקר וחזר
    ריקי 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הלך הצליח וקיבל ״אוסקר״ וחזר!
    סגור
  • 9.
    גורי אלפי מביע דעה?
    רמי 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 8
    גורי יקירי טענותיך התוקפניים נגד בן חיים לא אמינים בעליל.מה פתאום היום גורי?אולי שהפכת לאמן זניח שלא מתרומם.מתוסכל מהכשלון בחו"ל.באמת אני מרחם עליך
    סגור
  • 8.
    הלשון של בן חיים
    רות 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    6 2
    זקורה ומזומנה לעבודת קודש אצל בעליה בבלפור.
    סגור
  • 7.
    אוי, רגשי הנחיתות: סוכן השנאה מספר 1 על המסך
    חן ליפשיץ 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    30 14
    והכל במסווה עלאק-אקדמי-ניתוחי-אובייקטיבי. אז זהו נשמה... זה לא יותר מאוסף חירטוטים ליגאלים. אם ערוץ 13 מנסה להגביר באמצעותו את השנאה בעם, הוא עושה עבודה מצויינת.
    סגור
  • 6.
    דוקטור לתיסכולים ורגשי נחיתות
    בני 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    27 11
    זה מה שאתה! אתה חוזר על המנטרה הזו כאילו זו עובדה חקוקה בסלע. נימאס לשמוע אותך ולראות את חיוכך הזחוח.
    סגור
  • 5.
    מפלג את העם
    קול 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    31 9
    בן חיים מספיק עם רגשי נחיתות שלך אנחנו עם אחד נכדי מכל העדות. פער חברתי שגדל זה "בזכות" הבוס שלך.
    סגור
  • היה מת לפלג
    איכפתית 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הוא מנסה. אבל העם יותר חכם מאיזה מלקק ישבנים
    סגור
  • 4.
    אבישי בן חיים מנסה להנציח קיפוח שלא קיים
    ניר 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    33 13
    העיקר שהם ממשיכים להצביע לממשלה הכי גזענית בכנסת. ראש ממשלה שמזלזל בציבור בוחריו, חוקים שמטיבים עם בעלי ההון ולא עם הפריפריה, קיצוצים בחינוך ובהוראה ועוד... בקיצור, עבדים נרצעים.
    סגור
  • אבישי
    כדורי קבע 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רציתי להזכיר לך את יחסו של ביבי לדויד לוי בעת ההתמודדות על ראשות הליכוד,טפל על לוי את עלילת הקלטת,ודבריו על אוהדיו של דויד לוי.תפסיק לבכות ,אתה מבייש את מוצאך.גדלתי במעברה ולא התלוננו,בנו עבורנו דיור ציבורי,בזמן שלטון הליכוד בנו דיור ציבורי?למה אתה לא מתייחס לבני העדה האתיופית,שעלו תחת שלטון הליכוד?יבורך יצחק שמיר זל ,שהעלה
    סגור
  • 3.
    מיהו ה"בוס" שאליו כיוון אלפי את דבריו? (ל"ת)
    צחי 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    בן חיים צודק.
    דגן 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    13 30
    .
    סגור
  • 1.
    נובאמת?! גורי אלפי... את מי הוא מעניין? (ל"ת)
    יעל 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    15 18
    סגור
  • אותי הןא מעניין (ל"ת)
    נו באמת 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • תל אביב
    עומר 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אז תלך לגור איתו
    סגור
  • בוודאי מעניין יותר ממך. (ל"ת)
    דודו 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    12 4
    סגור
  • בן חיים קשקשן
    יהונתן 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אבישי בן חיים מי זה ישראל השניה חצי מרוקאי חצי עירקי יש נשואי תערובת או מי שמצביאה ליכוד
    סגור