ויראלי

אראל סגל לדרוקר: "אתה אדם רע וחסר מעצורים"

זו לא הפעם הראשונה שהשניים מתעמתים, אבל הפעם הטונים צורמים במיוחד. סגל האשים את דרוקר כי קרא לו מאפיוזי, דרוקר הכחיש וטען שכינה אותו כתב חצר עלוב. סגל לא נשאר חייב: "אם אני כתב חצר, אתה פוליטרוק שמאל קיצוני"
אילן שניג |  157
רביב דרוקר, אראל סג"ל (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/אראל סגל 103fm)
הרבה דם רע זרם בין רביב דרוקר לאראל סגל, אבל הפעם נראה שהם הגיעו לשיא חדש. השניים התעמתו בעבר כשסגל טען כי דרוקר ניסה להפיל את מח"ט גבעתי ואחרי דין ודברים משפטי פרסם הבהרה בעניין. עכשיו הם חוזרים להתעמת בהמשך לעימות של דרוקר עם עמית סגל. 
הכל התחיל עם פוסט של חן ליברמן בתחילת השבוע ובו כתבה: "מצד אחד דרוקר, ברוכי וגליקמן. מצד שני עמית סגל. לי דווקא לא קשה להכריע"בתגובה לפוסט הזה פרסם סגל גיף מסדרת האנימציה פמלי גאי ובה נראית אישה בלונדינית רודפת אחר אלומת אור כמו כלב – דימוי שכנראה שהעליב את ליברמן שצייצה אותו מחדש וכתבה: "רמה גבוהה".
אראל סגל הגיב לליברמן וכתב: "תגידי לחבר שלך דרוקר שלקרוא לי מאפיוזי יותר פוגעני צחקתי עליך, מה קרה? לא על הצורה החיצונית חלילה אלא על היותך פוסטר של הדעה הנכונה. אם נעלבת מהדאחקה, אמחק את הציוץ אבל אל תתמסכני כאיש,  גם אם היית גבר הייתי מצייץ משהו דומה" ולאחר מכן באמת מחק את הציוץ המקורי.
 
כאן דרוקר נכנס לדיון וכתב: "מעולם לא קראתי לך מאפיוזי. שרלטן כן." סגל ענה לו: "אתה גם שקרן אבל זה לא חדש" וצירף ציטוט של דרוקר: "הגיע הזמן לומר "דיי". הריקלנים והסג"לים ימשיכו בשלהם. הם ידונו בהיתר פיצול הדירה של בן ארי, כאילן מדובר בהחלטה לספח התנחלויות, אבל השאר אינם צריכים לשתף פעולה עם השיטות המאפיוזיות האלה".
 
דרוקר לא נשאר חייב וכתב: "הבנת הנקרא היא לא הצד החזק שלך. לא אמרתי שאתה מאפיוזי - כתב חצר עלוב כן - אמרתי בהחלט שהשיטות של נתניהו ואנשיו להרתיע ולאיים על כל מי שמעז להיות מעורב בתהליך המשפטי נגדו הן שיטות של מאפיה. אם אתה מאוד רוצה שזה ישוייך אליך, אתה מוזמן."
סגל ענה לדרוקר בחריפות: "מעדיף להיות כתב חצר מאשר קומיסר של דיפסטייט ופרקליטות רקובה ופוליטית . אתה אדם רע וחסר מעצורים, לעולם תיזכר כנבזה שניסה להרוס קריירה של קצין מצטיין בשל חצי שמועה הזויה. ואם אני כתב חצר אתה פוליטרוק שמאל קיצוני שנכשל פעם אחר פעם להביא את המחנה שלו לאיזשהו הישג".
 
תגובות לכתבה(157):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 124.
    פייק
    ע 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגל מתי פעם אחרונה הסתכלת בראי או שמעת הקלטה של עצמך הרוע טמון בך
    סגור
  • 123.
    ביום הבחירות אראל סגל פרסם בישראל היום כתבת שער מדהימה
    מצחיק 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מיחזר את הרפש שביבי מרח על המימד החמישי. כתבה ממומנת . זה לא עיתונאות, זה ליצן החצר. אראל סגל איבד כל דרך ובושה להיות עיתונאי
    סגור
  • 122.
    סגל....
    ימני 08/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אמרתי לך כבר בעבר....ביבי אוהב ליקוקים בדוך ולא בסיבוב.
    סגור
  • 121.
    רמה גבוהה סגל מהמחלקה
    אורשמח 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הסגורה בבלפור.הידשאי הקטן מהשטייטל בקצב הרוק נעשה ירוק כשמדובר בעיתונאים אמיתיים
    סגור
  • 120.
    דרוקר עיתונאי מצויין
    קול 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חבל שאין עוד הרבה עיתונאים ברמה כזאת.
    סגור
  • טען עוד
  • 119.
    כמה צודק..רביב דרוקר אכן איש רע
    נירך 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    וניזון כערפד מדם אחרים..גועל נפש
    סגור
  • 118.
    דרוקר וסיכל. ( עיתונאים ) .
    תמרי 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    דרוקר ובת זוגו , כאלה בוטים ללא טעם , תמיד משאירים טעם מר , לא פלא שאתם לא אהובים , דרוקר מתלהב מעצמו !!
    סגור
  • 117.
    אראל סגל עיתונאי גרוע
    סוזאן 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אראל סגל עיתונאי חנפן השופר של ביבי
    סגור
  • 116.
    חבל
    פנחס 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מותר להיות מזוהה. אבל אל תקרא לעצמך עיתונאי. עיתונאי צריך לשקף מציאות לא ליצור אותה
    סגור
  • 115.
    סגל הוא אבי התת רמה בעיתונות (ל"ת)
    אורן 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    8 8
    סגור
  • מי שעשתה אותך תתרמה
    פ 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עובדה תסתכל בראי
    סגור
  • 114.
    שבחי
    משה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שבחי ירושלים, אראל סגל. וד"ש לביבי. הלך הזרזיר אצל העורב
    סגור
  • 113.
    מכבי צהוב
    איתי וייס 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים מימין ושמאל טוב קשה לישמע אבל זו הפוליטיקה לכאן ולכאן הלוואי יתרכש בטיוי למשל דוגמא לפיד מנוחתו עדן ומנוחתו השני ימין שמאל היה מבורך הלוואי ישוב עוד פעם
    סגור
  • 112.
    איש מכור ושמו דרוקר
    סם הקוסם 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 3
    האיש הזה אחד מה"עיתונאים",קח הוא קורא לעצמו,המכורים בידי אותם בוסים שוני ישראל במובנו הנכון של המילה...
    סגור
  • 111.
    סגל צודק
    אזרח 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגל צודק בכל מילה
    סגור
  • 110.
    כתבי חצר וכתבים ממלכתיים
    דיין יצחק 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה ההבדל בין כתבי חצר לכתבים ממלכתיים נורמליםיש כאילו שיוצרים דימוי באמצאות ליקוק ויש כאילו שמייצרים את המציאות עם אימות , מי זה בכלל הסגל הזה ומי הפליץ אותו ונכון חשובה הבנת הניקרא בין מפיוזי לשיטות מפיוזיות , אבל הם כמו שרה עיתונאים מוכים נחותים שלא לאמר לרוב מטומטמים , ולכן עצה אנו רוצים עיתונאים אמיתיים לא רק לעצמם ושכל נושא שידונו בו יהיה לגופו של עניין ולא לגופם של אישים כאילו או אחרים ודי לליקוקים תשאירו עבודה למירי רגב .
    סגור
  • 109.
    דרוקר
    שמש 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    דרוקר=דרק אם יש אדם מחלי ונבזה עלי אדמות,זה אתה וכנופיית האספסוף ,הזרזיר והעורב ,גליקמן וברוך כרא,שלושה שקרנים שעובדים מטעם חצר בזוי של כנופיית הבגץ והמושחת והעבריין הרועץ המשפטי,תחליף את שמך ל ביב דרק,אתה מושחת בזוי עם ,חסר לב,עיתונאי קטן שכל מעייניו ,איך להשחיר את פניהם שלאנשים
    סגור
  • 108.
    דרוקר נחש צפע...
    דליה 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אראל סגל צודק ב-100% דרוקר חתיכת נחש צפע, סכסכן.
    סגור
  • 107.
    גן ילדים מלא עכברים... (ל"ת)
    חילוני חרד 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 106.
    סגל
    גילי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אראל סגל אדם ישר דובר ומגיש מידע אמיתי ונכון מידע ביושר,, ובדוק לפני שמוגש באתרי התקשורת הוא ידוע ביושרו כתב גדול ובעל מעמד גבוהה! ישר כח אראל סגל המשך בדרכך להוציא את הצדק לאור.
    סגור
  • 105.
    אראל סגל
    אניהיא 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תחזור אלינו אחרי שתלמד את ההבדל בין טוב ורע.אתה יודע שזה אלף בית בהיות אדם אדם ולא חיה.אך משום מה כנראה שזה פסח עליך.אולי משום העובדה שאתה מבית מדרשו של משפחת נתניהו,שהרמה המנטליות שלהם לא משהו,מה גם שהם שותים יותר מדי שמפניה
    סגור
  • 104.
    סגל
    נועם 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגל צודק. דרוקר איש רע בילתי ניסבל .עיתונאי.ששבה ל..לא נעים לומר איש לא אהוד. מטרתו רל לירמוס אנשים דרוקר תיתקדם אתה וגם אישתך מאסתם ולא מענינים
    סגור
  • 103.
    שמאלן תמיד שמאלן
    יוגל 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה שבעיני השמאלן דרוקר ואני מדגיש בעיני אזי הוא כשר.עברה על החוק אין לה מידה מעבר לשיוכה ,חטא,עוון,פשע בתוך אלה אין דרוג,רק בעיני דרוקר יש דרוג לחטאים.אם מדובר באנשי שמאל אזי הדרוג נמוך אם בכלל,אך אם זה אנשים המזוהים עם הימין ניתן לחייבם בדין גם אם לא נערך משפט,די אם דרוקר חושב כך שגם ביתי המשפט יחשבו כך.באיזו מדינה,באיזו ערוץ ניתן לשדר משפט שדה לראש ממשלה ולקבוע שאין פה סוביודיצה.העולם של דרוקר התהפך לו.חבר יקר של נעליך מעליך כי המקום אשר אתה דורך.....איש קטן תמיד ישאר איש קטן ודרוקר תמיד ישאר דרוקר.
    סגור
  • 102.
    רביב דרוקר
    סימה 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מצליחה להאמין לאף מילה של דרוקר כי מה לעשות הוא מונע רק.משינאה לביבי..וזה מאוד בולט..בעיני זו לא עיתונות .
    סגור
  • 101.
    כסף
    מני 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בינגו .4 :0 (אפס לדרוקר , 4 לסגל)
    סגור
  • 100.
    דרוקר לא מוציא מילה בלי שתהיה לו הוכחה,הוא זהיר וטוב (ל"ת)
    חי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 99.
    סגל נו
    ג.ש 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הראל סג"ל נו באמת דרוקר צודק בהחלט הרי כולם יודעים שאתה אחד הלקקנים הכי גדולים של נתניהו וזה לא חדש.
    סגור
  • 98.
    רביב
    חיים 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אדון סגל אתה עונה לאיש עלוב נפש.השינאה שלו לימין שיגעה אותו.
    סגור
  • 97.
    אני עם דרוקר גמרתי
    תימני אסלי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ברגע שהבנאדם הוצי את צמד המילים "שרלטני תימן" מפיו, אני איתו גמרתי. כל פעם שהבנאדם פותח את הפה, אני סותם את האוזניים.
    סגור
  • 96.
    הזויים
    זהבה 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני הזויים. מדברים על פיוס ושחי אחר בחברה ותראו אותכם כשני ילדים בגן.
    סגור
  • 95.
    דרוקר
    יעקב 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש יותר שקרן מדרוקר
    סגור
  • 94.
    מחפש רק ביבי
    יונתן 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא יעזור לדרוקר מה שיעשה תחקירים ביבי כולם סומכים עליו
    סגור
  • 93.
    הערות לגופו של איש
    יעקב 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא מצליח להתמודד לגופו של עניין, תוקף לגופו של האיש. זאת לא עיתונאות זאת בריונות.
    סגור
  • 92.
    פרבדה
    Redfox 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דרוקר ההית יכול להיות כתב ענק בפרבדה או דר שטרימר
    סגור
  • 91.
    סגל
    ד 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היה הבטחה גדולה שהפכה לאכזבה ענקית.דרוקר ענק משכמו ומעלה.
    סגור
  • 90.
    סגל הקרנף
    יהודה 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    של נעליך מר סגל כאשר אתה מעז להעלות על דל שפתייך את המילים רביב דרוקר.הוא עיתונאי אמיתי להבדיל ממך מלחך פינכה מצוי.
    סגור
  • 89.
    אמר העיתונאי המגמגם (ל"ת)
    רועי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 88.
    דרקר הוא לא עיתונאי, טוקבקיסט מקסימום
    ארצי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וגם כטוקבקיסט דרוקר הוא מהסוג הנחות ביותר - מהפועלים על בסיס אגו אישי בלבד
    סגור
  • 87.
    לאריאל
    שרה מהקריות 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה אתה צודק לגמרי אביב דרוקר שמולני מהקיצוניות מתנשא חושב שהוא אלוהים איש מתוסכל ממורמר בעיותנפש קשות כנראה מהבית שהוא הוא חונך בדיוק כמו אופירה אסיג וברקוביץ אנשים לא אנושים תוקפנים בלי רגש יש אנשים מאחורי מסך הטלויזיה גה לא ניראה טוב אז איפוא ההפקה הם לא רואים שהצופים נגעלים לראות אנשים עים בעיות נפש קשות תקשורת נא לטפל מהר מאוד
    סגור
  • 86.
    כתבי השמאל בלחץ שהם מאבדים הגמוניה
    רון 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הרשתות החברתיות והירידה ברייטינג של אמצעי התקשורת המסורתיים בעשור האחרון, יכולת ההשפעה ההולכת וקטנה והתיסכול מעשור וחצי של שממה פוליטית מעבירים אותם מדעתם.
    סגור
  • 85.
    רביב דרוקר לא מפסיק לדווח פייק ניוז
    אזרח 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מפסיק עם דווחי שיקריים וחושב שהציבור קונה את הרעל שהוא מפיץ. ואל תססנו אותי כהרגלכם
    סגור
  • 84.
    אראל סגל
    אחד 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כצעקן חסר אינטליגנציה מעריץ עבריינים אני בכלל בספק שיש לך זכות ציוץ כלשהי
    סגור
  • 83.
    אראל סגל
    דניאל 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אראל אתה לא תמים במיוחד יודעים במה אתה דוגל ולא סותמים לך את הפה עובדה שאתה משדר בתאגיד אז אל תבוא להטיף מוסר וצדק לאחרים תחשוב טוב אתה לא טלית שכולה תכלת
    סגור
  • 82.
    סג"ל הטמבל אתה דוחה. תולעת של ביבי. רכיכה (ל"ת)
    אני 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 81.
    אלוף
    ביבי ורק ביבי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הכבוד לאראל סגל אלוף!!!
    סגור
  • 80.
    דרוקר מסכן
    אלי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אוי דרוקר בטח מתסכל נורא להפסיד כל הזמן למרות השקרים והיעוותים שאתה וחבר מרעך הכתבלבים דוחפים אבל יש גפ הצלחות הנה הצלחתם למנוע שלום עם סודן ובחריין העיקר ש"עשתים" חדשות אה ועכשיו הביאו עוד פוסטמה למערכה כתבת רכילות של שקל וחצי יום אחד ההפגנות יגיעו מחוץ לאולפנים הארורים שאתם בסוף תעופו משם
    סגור
  • 79.
    אראל סגל, על ראש הגנב בוער הכובע.
    גדעון 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה אראל: א) אתה אראל: א) הרוע בהתגלמותו ב) קנאתך ברביב דרוקר מטורפת אותך, ואתה לא מגיע לקרסוליו.
    סגור
  • 78.
    צודק סגל, דרוקר הוא איש אפל ורקוב, מונע משנאה ונרקסיזים (ל"ת)
    דוד 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 77.
    דרוקר, אתה"10"
    מעריצה 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמשיך להיות אתה בזכותך נחשפות פרשיות הקשורות לשחיתות שלטונית,שזכות הציבור לדעת.דרוקר,אתה יקר לדמוקרטיה!
    סגור
  • 76.
    סג"ל- צאצא
    רון קילוח 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין ולו ספק-ספיקא...סג"ל הוא צאצא של אחד - הקוזאק הנגזל...התחיל טוב, ממשיך לא טוב יש לשלוח אותו לסדנת שיפור/שדרוג/ושחזור ויפה שעה אחת קודם...
    סגור
  • 75.
    סג"ל אתה לא רק תועמלן דביק,
    רות 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלא גם לא עיתונאי...עיתונאי טוב ומוערך עושה תחקירים, לא שר סרנדה עם חיוך דבילי למנהיג מושחת נאשם בפלילים.
    סגור
  • 74.
    אבני חושן 8 ר"ג
    שלמה גילר 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אראל סגל הוא לא עיתונאי הוא מכר של ביבי הנ''ל גם ניסה לפיס ולהכניס את ח"כ שקד מהבית היהודי לליכוד . סג"ל לא שולט על ידיו מנופף באויר כמו חולה פרקינסון לגיב בל"עז דברים מופרכים .שרואים אותו ואת קלמן מעבירים ערוץ .מנכ"ל "כאן"צריך להוריד אותם בגלל אחוזי צפיה נמוכים .
    סגור
  • 73.
    אראל ? מי ?
    רוני 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דרוקר מבריק בקיצור הבנתם
    סגור
  • 72.
    אמיץ זה דרוקר
    דן 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אראל אתה על אוטומט ביבי מיידי פעם תוציא מילה מחוץ לשורה ככה יאמינו יותר למה שאתה מדקלם קשה לך דרוקר הוא שם לך את האמת בפנים ולמעריצים קשה עם זה
    סגור
  • 71.
    אראלה
    עקומולטור 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרעל סגל צריך לאכול עוד הרבה פטרוזיליה להיות דרוקר
    סגור
  • 70.
    סגל צודק. כרגיל
    אוריו 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דרוקר הוכיח פעם אחר פעם שאין בינו לבין עיתונות הוגנת ומקצועית דבר וחצי דבר
    סגור
  • 69.
    מי הוא בכלל
    צביקה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האדון אראל סגל צריך לשטוף את הפה במי אש לפני שהוא מדבר על דרוקר התותח ....
    סגור
  • 68.
    שמש העמים
    עמוס 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מציע למי שיכול שיברח מכאן כי זה לא נראה טוב השליטה של נהנתיהו שמש העמים
    סגור
  • 67.
    דרוקר לעומת סגל
    nat 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דרוקר10 אראל סגל צריך ללמוד עוד הרבה מדרוקר..
    סגור
  • 66.
    סגל הוא מנוול מטעם
    יואב 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגל מקבל דף מסרים יומי עמוס השקרים ממשפחת הגנבים בבלפור
    סגור
  • 65.
    הציבור לא טיפש הכתבות של דרוקר גם במקור פייק ניוז
    חי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דרוקר וגליקמן מרעילים את. הציבור בכתבות שיקריות ולא אמינות. היום שבו כל הציבור היינו גם השמאל יהיה חשוף לשקרים. לדוגמא "ראיית הזהב במשפט נתניהו" הכל פייק . תשאלו את דרוקר למה לא נתן במה לאבי וייס.
    סגור
  • 64.
    אראל סגל לא בליגה של דרוקר
    שוש לניר 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דרוקר בכלל לא צריך לרדת לרמה של אראל סגל. אחד עיתונאי מהשורה הראשונה והשני שופר של מנהיג מופרע ומושחת. דרוקר רעש רע? עיתונאי המסכן את חייו עבור שמירה על הדמוקרטיה וסגל משתף שמוכן בשביל ליטוף מההנהגה למכור את המדינה ואין החברה.
    סגור
  • 63.
    אראל סגל עיתונאי?????
    עזרא 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה כמו כלבלב דשבורד בראיון ההזוי מול הגברת מבלפור.
    סגור
  • 62.
    דרוקר "נכשל בלהביא את המחנה שלו" להישג??
    סגל מתבזה שוב 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דרוקר "נכשל בלהביא את המחנה שלו" להישג?? סגל המגוייס למחנה מסויים, שכח מה זה להיות עיתונאי
    סגור
  • 61.
    רביב דרוקר
    אמיל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני שנים רבות עורב אחר כתבים ובוחן לעומק את דיבריהם וסגנון ומצליב עם הזכרון הטוב שלי אני כאזרח שאכפת לו אני פריק של התכנים ואני יכול לאמר שהסגנון של דרוקר ושפת הגוף שהפכה במדוייק כשפת אמירותיו מצביעה על חוסר אמת ואי דיוקים מובלטים על ידי בליעתם של מילים במהירות כדי שנחשוב שלא נאמרו , ממליץ לו להתיישר להביט קבוע על המצלמה ולא להוריד ראש כשרוצים להעלים משפט ,אני קובע על דעתי בלבד שאינה מסקר אמת וחבל
    סגור
  • 60.
    איך אפשר להשוות?
    דודי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דרוקר עשר רמות מעל סגל
    סגור
  • 59.
    אין עליך סגל, סוף סוף מישהו עונה לו בלשונו
    תמר 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לשמולנים מותר להעליב, להשמיץ לכנות את כולם בשמות גנאי ועוד לטעון ביהירות שלימינים יש בעיה בהבנת הנקרא. מדרוקר ועד אפרים שמיר הנאלח, משפריצים שינאה וטוענים שלנו יש בעיה בהבנת הנקרא. אם משהו בימין היה מעז לכלך אפילו קמצוץ מממה שהם מרשים לעצמם, דור של של המחנה הימני יצטרך להתחיל כל משפט בהתנצלות.
    סגור
  • 58.
    דרוקר כתב שקר
    קובי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דרוקר הינו רכלן המפרסם תחקירים שאין בהם כל אמת והמבוססים על השערות ודברי רכיל . בעוד בערוץ שבו הוא מועסק מפטרים כתבים כלאחר יד ממשיך דרוקר לקבל עשרות רבות של אלפי שקלים וכל זאת על מה ? על קניה והונאת הציבור, זהו רביב דרוקר.
    סגור
  • 57.
    סגל
    נוק 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תיתביש לך אתה אדם בלי כבוד תילמד מדרוקר מה זה כבוד
    סגור
  • 56.
    דרוקר כתב חצר ומכפישן סדרתי
    שניר 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לתחושתי, על פי התנהלותו של דרוקר, הוא בבחירות הקרובות ברשימת יש עתיד. כמו שיפעת שאשא ביטון ברשימת ימינה במקום משודרג. הכל פוליטיקה. הכל בלירה. משטים בציבור.
    סגור
  • 55.
    רביב הנוכל
    חקלאי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עשה תוכנית עם אבי וייס. הרמאי כל מה שלא מתאים לאגנדה שלו צינזר כך נוהג רביב הנוכל !!!
    סגור
  • 54.
    דרוקר הוא עיתונאי חוקר רציני. סגל סתם כתבלב של בלפור
    צחי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמשיכו לנבוח ולהתלהם עיתונאי חצר. ככה כולם ידעו איזו חבורה של עלובי נפש מקיפים את נתניהו. האיש מושחת עד העצם, אדם חסר בושה ומצפון. תתעוררו. אסור לתמוך באפס המנוול
    סגור
  • 53.
    רביב דרוקר אתה תותח! תדפדף את הסגל העלוב הזה (ל"ת)
    דידי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 52.
    אוי דרוקר
    המודאגת 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האמת ממך והלאה, יודעים מי אתה, כל פעם שאתה עולה לשידור, אנחנו לא שם, עוברים לערוץ אחר, לתשומת לב הערוץ, אני לא לבד הרבה חושבים כך.
    סגור
  • 51.
    סגל ודערקר
    לילי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אכן אראל,זאת המילה הנכונה,הדרעק הזה אדם רע מיסודו .שנוא ביותר
    סגור
  • 50.
    מגל = חלאה. סגל= שבשבת.דרוקר= מקצוען חסר פניות
    הקיסר הביובי האחרון 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ריקלין- זוועה ברדוגו - נאלח
    סגור
  • 49.
    דרוקר בכמה ליגות מעל סגל
    איתי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איך בכלל ניתן להשוות את הרמה של דרוקר לסגל. התחקירים, הגילויים, הרמה של הניתוחים הפוליטיים. לסגל יש הרבה מה ללמוד
    סגור
  • 48.
    עימות סגל דרוקר
    לולו 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אביב דרוקר אתה נראה חינני . מדבר בלחש משהו נעים.אולם די צורם .אתה לא מנתח ענין ולא יורד לעומק די שטוח ורוד.ואולי בגלל זה תוכניותיהם לא צלחו .בקיצור הכתב אתה נשמע יותר רכילאי .שבת שלום .
    סגור
  • 47.
    }}}אראל סגל עיתונאי???
    אחד מהעם 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעיני אראל סגל תוכי שחוזר על דף המסרים מבלפור. הריטינג שלו ושל קלמן ליבסקינד בערוץ 11כאן שואף ל 0.
    סגור
  • 46.
    תבדקו מה זו העמותה לחופש המידע ואת רשימת התורמים (ל"ת)
    דן 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    אראל סגל
    דודו 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תוריד את הכיפה אם תרצה להתחנף לביב הו הוא ממש ביוב ואתה לידו. דרוקר אומר אמת. לא מספיק שנים להיות ראש שיתחלף. אפשר למצוא אחר מה הוא היה מוכר רהיטים של רים
    סגור
  • 44.
    דרוקר ללא בושה
    גבי דולב 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דרוקר : אמרתי בהחלט שהשיטות של נתניהו ואנשיו להרתיע ולאיים על כל מי שמעז להיות מעורב בתהליך המשפטי נגדו הן שיטות של מאפייה. רביב דרוקר, אתה, במיוחד אתה! צריך להתבייש שאתה כותב דבר כזה. "כאילו" אינך יודע מה כותבים ואומרים, לאנשי שמאל המעיזים לכתוב שונה מה"שובך". אנשים כמו...שי גולדין. גדי טאוב, כינרת בארשי, אברי גלעד...ועוד... יורדים לחייהם, מציקים להם, מקללים אותם...ולך יש את החוצפה לומר זאת??!! כך או אחרת, מאחל לך אריכות ימים, למען נהנה יחדיו, מההישגים של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו.
    סגור
  • 43.
    לא כוחות
    מתי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא שייך לשמאל או ימין .אראל סגל פשוט טיפש.
    סגור
  • 42.
    אראל סגל
    זיו 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מתפלאה אתה בן אדם דתי עם כיםה איך אתה יכול להגיד שדרוקר בן אדם רע. שכול פשעו שהוא לא בדעותיך. בגם בסידור כתוב. בן אדם לחברו. ואחר כך בן אדם למקום. ועכשיו חודש אלול. חודש הסליחות. הייתי מתפה. שתתהייה קצת יותר מתחשב. אבל אתה לא עצוב. יש לכם הימנים משהו רדוף.
    סגור
  • 41.
    אראל סגל ודרוקר
    יובפה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי מרוויח מזה ועושה מטעמים? ומסית ומפלג?
    סגור
  • 40.
    דרוקר
    יונית 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הוא באמת אדם רע וחסר מעצורים בכל דייק
    סגור
  • 39.
    מלחמת הגנרלים. בעיתונות.
    ישראל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרוקר וכרא וקליקמן.יכולים להסית מה שהם רוצים התשובה שלנו בקלפי...הציבור יותר אינטלגנטי להבחין בשיטות שטיפת המוח שלהם ...הם לא מוסיפים כבוד לעיתונות... ההפך.
    סגור
  • 38.
    סגל בכלל לא עיתונאי הוא ליצן חצר של ביבי
    ראובן 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דרוקר צריך לקבל פרס ישראל ולו על הגילויים בפרשת הצוללות
    סגור
  • 37.
    הראל סגל ביביסט רשע
    רחלי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הראל סגל זמנך עבר והקנאה מסנוורת אותך! אתה ביביסט מושבע מתערבב עם נוכלים עוכרי ישראל! הכיפה שלראשך היא מסווה של צרות עין וקנאה ברביב דרוקר שמביא את האמת לפנים! צא ולמד מה זה עיתונאי מוצל, לא תוכל להשתוות אליו בכל ימי חייך אין מה לעשות, האמת תנצח בסוף ואתה תמשיך ללקק את ישבנו של אביר מספר 1
    סגור
  • 36.
    אם או בלי ביבי
    בני 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על מה בדיוק אראל סגל עיתונאי , תחקירן , חושף פרשיות
    סגור
  • 35.
    אראל סגל ודרוקר
    אביבה כהן 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אראל , כתבת דברים מאד קשים לרביב דרוקר , אבל כל מילה אמת !!! השנאה והרוע שחדורים בנשמתו של דרוקר הם שמניעים אותו כעיתונאי. עיתונאי כמוהו ושכמותו מזכירים לי תמיד את שירו של אריק אינשטיין : עיתונאי קטן ... אתה העמדת לו מראה מול הפרצוף בשביל כל מי שצופה בו , חש את השנאה והרוע וחורק שיניים. תודה לך אראל שהעמדת אותו במקומו ללא חת !
    סגור
  • 34.
    כתב חצר,להביא את המחנה להישג?
    אריה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האם תפקידו של עתונאי להביא את המחנה שלו להישג? סגל,אתה פשוט לא יודע מה תפקיד עתונאי,אולי עקב התמכרותך לביביזם.
    סגור
  • 33.
    עיתונות
    האזרל ק 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הראל , להיות עיתונאי זה מקצוע .שדרן זה מקצוע , להביע דעה זה בסדר,אבל צריך עובדות .שאתה שם על המאזנים נבחר ציבור כמו ראש ש ממשלה מול ליאת בן ארי .יש פה בעיה עיתונאית מוסרית.. אתה לא רואה את זה ????
    סגור
  • 32.
    תגיד מה שתגיד אבל דרוקר הרבה יותר חכם ממך (ל"ת)
    צפוני 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    צבוע
    זאב 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה שסגל עזב את ערוץ 20 שהוא הערוץ המקביל לעיתון ישראל היום, רק מוכיח שהוא עובד בשירותו של המלך מבלפור שהורה לו לעבור מערוץ הטיבעי שלו לערוץ תיקשורת ניצפה יותר כחלק מתקפת הכתבים הביביסטים להשתלטות על התיקשורת ה"סמולנית"
    סגור
  • 30.
    כלבלבים
    נטראלי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דרוקר קליקמן ברוכי פלג מה אתם נעלבים שקוראים לכם כלבלבים אז ניקרא לכם עבדים נרצעים לפרקליטות הרקובה
    סגור
  • 29.
    סגל
    יאשה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגל ,פה גדול מפיץ שינאה ,ראינו אותו ב,,טדי,,יחד עם משפחת המלוכה ושני האוחנות ,סגל נישמע מכנה את אוהדי הפועל תל אביב ,,,לא יהודים ,,,במרומז ,,אני אוהד הפועל לחמתי ב 2 מילחמות ישראל בלבנון ,כמתנדב ,כבן למשפחה שכולה ,ראש ממשלתנו ומשפחתו שמעו ולא התנצלו בשימך ,בוש והיכלם תועמלן עלוב ,עם פה מצחין , לפעמים צריך לשים מחסום לפה גדול ,זה מכוון גם לסיבוני הפרכה של מפלגת הליקוק
    סגור
  • 28.
    מה קרה סגל? אתה לא מסוגל לסגל התנהגות עניינית?
    יעלה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שחושב אחרת ממך ומשכמותך, שבניגוד אליך, כן מסוגל לנמק באופן ברור ועקבי את דעתו, לסמוך אותה בתחקירים ולעגן אותה במציאות, מאיים עליך. רק בריון ואדם חלש נוהג באלימות ( מילולית או אחרת) במי שחושב אחרת ממנו. להיות שמאלני במדינה דמוקרטית, זה לגיטימי בדיוק כמו להיות ימני. מיזוגניה נגד נשים, דעתניות, בלונדיניות היא עדות לפחד נוסף. בקיצור, סגל, עשית קריירה מפה גדול ופרובוקטיבי, ומזמרה עם הדייר המוגן מבלפור. זה עוד לא הופך כותך לעיתונאי. מקסימום, לאיש תקשורת.
    סגור
  • 27.
    סגל
    מיר רקב 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה גדול התוחס ליקרס בדורנו
    סגור
  • 26.
    מלככי
    . 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סג"ל=סגן ליקוקים
    סגור
  • 25.
    סגל טול קורה מבין עינייך, כי מבין שניכם אתה לא עיתונאי
    ימינה ימינה שמאלה... 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגל טול קורה מבין עינייך, כי מבין שניכם אתה לא עיתונאי. אלא מלהג ומקשקש כל הזמן מבלי שהעובדות יבלבלו אותך. רוח המפקד:להפיץ שקר, לקבל מאנשים שבדקו באמת ששיקרת, להתנצל ובנתיים השקר מתפשט. זו לא עיתונות זו חרפה, ועוד של חובשי הכיפה כמוך וכמו ריקלין ששיקר שלו נתנו לו להיכנס למלון, ואחר כך אמר : "מה אין לכם הומור ?". לא כשמשקרים ככה אין הומור צריך להעביר אנשים כאלה ממקצוע שדורש אמינות למקצוע אחר. חסרים קוטפי תפוחים עכשיו.
    סגור
  • 24.
    שמעון ריקלין המוקיון
    ביבי השמאלני 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגל היה פעםעיתונאי מוכשר, והתדרדר לתת רמה כמו שמעון ריקלין והפך לכלבלב המחמד ו"חייל" של משפחת הרשע נתניהו
    סגור
  • 23.
    עיתונאים בעלי דעה
    בני 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאים מתי תבינו שאנחנו לא מעוניינים לשמוע את דעתכם, ממכם מצופה להביא את העובדות וכשהן לא מוטות לפי דעתכם, דעתכם לא מעניינת
    סגור
  • 22.
    דרוקר בועט בסגל
    111 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגל אתה לא מתבייש למה אתה אומר שדווקא אדם רע....מפני שהוא אומר אמת ויורד לשורש האמת ??? וזה הריח שממנו אתם חושבים כן סגל....זה הריח שמחצית העם התחילה להבין איזה ריח רע אתם מביאים...אין רע מכם הימנים המוצלחת הבנקאית.דרוקר שומר סף טהור מוציא את דעתכם החוצה וטוב שכך
    סגור
  • 21.
    דרוקרדרק
    מושון 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    באמת דרוקר.אתה חושב שכל מה שאתה אומר או כותב.אנו מאמינים לך.ציפנו שתגיד מילה טובה על נתניהו מעולם לא שמענו.גינוי קטנטן על בן ארי.נאדה ככה מתנהג עיתונאי הוגן .תתבייש לך
    סגור
  • 20.
    בזיון
    דאודרטמן 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשלוח "סוכן" עם מכשיר הקלטה,לקצין בכיר בצה"ל,עם תידוך כיצד להפלילו,בנורמות שלי ,זה הדבר הכי בזוי שאפשר לעשות.
    סגור
  • 19.
    דרעקריזם
    סגל המעולה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תופעה עלובה של התשקורת שזכתה לכינוי תשקורת הודות לתופעת האברמוביצ'ים למיניהם
    סגור
  • 18.
    דרוקר חפיפניק ובעיקר מגמתי (ל"ת)
    עוש 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    סגל לדרוקר
    זליג 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה ,
    סגור
  • 16.
    עיתונאי
    אליריס 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלום אני לא מבין איך אתה משתף מדבר על יושרה אתה תליתה את ביבי ונתת חכמים שלמה איך הוא אשם ולא מפסיק ללכלך יום יום אתה אוכל ביבי בוקר צהריים וערב והולך לישון לשיטתך כבר לא צריך בית משפט אתה מאשים אתה שופט ובסוף גם תליין אז אתה מדבר על עיתונאים אחרים איזה קרן מממנת אותך
    סגור
  • 15.
    אראל סגל איש יקר (ל"ת)
    ננה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    אראל הנוכל
    יודיק 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מענין אם האראל בערב שבת יוסיף לשיר שירי הלל לביבי הנוכל.עושה שלום עם מי שאין לנו מלחמות אתו. מקלל את אובמה שנתן לנו כספים לבנית כיפת הברזל ומטוסי אף 35 ומהלל את טראמפ שנתן אף 35 לערבים.
    סגור
  • 13.
    חן ליברמן
    לולה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיפה הקריצו את האינטלקט החריף הזה? יושבת בפאנל וכולה ציטוטים קלישאיים וסיסמאות נבובות.ערוץ 13 מדחי לדחי....
    סגור
  • 12.
    דרקר
    דודו 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יהיר חוצפן יש לך עוד הרבה מה ללמוד מסגל
    סגור
  • 11.
    שנון, קומיסר פוליטרוק שמאלן קיצוני.. (ל"ת)
    נתי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    אראל סגל אתה עדין מדי בתגובה לרבב הזה.
    שחל משתלח 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אראל סגל אתה עדין מדי לרבב הזה. הוא לא שווה היתיחסות.
    סגור
  • 9.
    סגל יקר - רק דגים מתים שוחים עם הזרם...
    משה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לך שכל, אז תפעיל אותו...
    סגור
  • 8.
    שנאה לשמה
    אייבי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פעם הערכתי את סגל עד שהבנתי שיש בו רוע ושנאה ליהודים שלא מסכים איתו
    סגור
  • 7.
    דברו עברית
    דבורה בן אהרונס 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתב חצר ופוליטרוק זהים, אין הבדל, אבל מר סגל אם תעשה שיעורי בית אז תמצא שהפוליטרוק ביצע חקירות בנוגע לכל המנהיגים שהיו כאן ולא ממש החמיא להם, אתה לעומת זאת לא מבחין בין היסטוריה להיסטריה והולך כעיוור אחרי מנהיג שמאבד את הצפון ואת המצפון. עיתונאי צריך קודם כל להיות ביקורתי כלפי כל הנהגה באשר היא וחבר מפלגה זה פוליטרוק.
    סגור
  • 6.
    דרוק
    זו 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד לא ניצלתי העיתונאי כזה רע,נוטפת רעות ממנו,איך מרגישים את השנאה שלו למשפחה נתניהו,למה אותו לא פיטרו מערוץ 13איך אפשר להעסיק אדם כזה,כשאני רואה אותו על המסך מקלחת אותו ומעבירה ערוץ.
    סגור
  • 5.
    דרוקר (ל"ת)
    זו 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    דרוקר וכזבית הם המיץ של הזבל. (ל"ת)
    רוני 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    עיתונאים יקרים
    אברהם שרון 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    25 14
    קרבות הסכינים המושחזות שלכם, לא באפלת סימטאות מאובקות אלא באור יום, בכיכר השוק, פוגעים בעיקר בדימוי המקצוע הנקרא "עיתונאי", ככל שנותרו בו, אם בכלל, מאפיינים מקצועיים. איש מכם לא יינזק אם תניאו עצמכם מניהול הקרבות המיותרים האלה
    סגור
  • אז עכשיו מצטרף סגל לרני רהב ולאמירה ההיא של "רעה רעה"? (ל"ת)
    איריס 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זאת המטרה שלי. אני לא עיתונאי. אני עובד בחצר
    סגל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זאת המטרה שלי. לפגוע בעיתונות. אני בכלל פוליטיקאי בתחפושת של עיתונאי, עובד בחצר של ביבי
    סגור
  • סגל מעורר רחמים
    אליהו 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הפכת לשופר של בלפור. ובכן אין צורך בהשכלה כדי להיות אידיוט!!
    סגור
  • 2.
    דרוקר בליגה אחרת!
    ב 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    105 118
    מוזר שנכנס לזה
    סגור
  • כל הליגות בתחתית לא יקבלו אותו
    סם הקוסם 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכן צריך לידות נמוכות יותר...
    סגור
  • ליגה למקומות עבודה..בכל תחקיר הוא נכשל (ל"ת)
    ששון 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אשדוד
    גאיה 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דרוקר באמת בליגה אחרת. סגל ודומיו הם בדיחה מטעם.
    סגור
  • נכון דרוקר בליגה אחרת
    בסדר 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בליגה למקומת עבודה
    סגור
  • מי שפוגע במעמד העיתונאי והעיתונאות אלו הביביבוטים (ל"ת)
    זמבלה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תל אביב
    עומר 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן בליגה גגגגגגגגגג
    סגור
  • עימות
    לולו 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נכון קרוקר לא בליגה הזו היא גבוהה ממנו .דרוקר ליגה ג'. סגל ליגת על .
    סגור
  • ליגה ד'
    בנץ 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דרוקר הוא תחקירן שהיה פעם חייט בבגדי המלך החדשים.
    סגור
  • קרעת אותי...
    ש 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ???????? דרוקר כזה ירוד שקוף שלולא נשכב על הגדר עבור השמאל בכל מחיר אף אחד לא היה מתייחס אליו בכלל
    סגור
  • ליגה "רק לא ביבי"
    מיכאל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ליגה של העיתונאים הרקובים, המטונפים
    סגור
  • נכון.הוא בליגה של
    גלעד 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השמאלנים הפוליטיקאים השקרנים המשווקים עצמם כעיתונאים.
    סגור
  • 1.
    כואב לביביסטים עם החשיפות המדהימות של רביב דרוקר
    חזי מגזני 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    106 124
    סקופ אחרי סקופ, פצצה אחרי פצצה. לא הרבה עיתונאים יכולים להתהדר בחשיפות מטורפות שהכניסו ויכניסו מנהיגים מושחתים לכלא. שאפו רביב!
    סגור
  • זה לא בושה לכל צד כואב עם החשיפות של הצד השני.
    יוסי 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק שאני מזדהה יותר עם אלו שכשיוצא להם לאחר משא צייד ארוך ומייגע חשיפה אינם מציגים את עצמם כניטרליים, מאשר עם אלו שגם לאחר משא צייד ארוך ומייגע ככל שיהיה יצעקו כל הזמן שהם לא שייכים לשום צד.
    סגור
  • איזה תחקירים .. בכל תחקיר הוא נכשל (ל"ת)
    ששון 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • דרוקר מקבל כסף מחול לעמותה שלו עבור ה'חשיפות' האלה.
    דון 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הבן אדם מכר את ישראל!!! מקבל כסף משונאי ישראל כדי לערער את השלטון בארץ. חשיפות שחלקם הלא מבוטל שקריות!!
    סגור
  • דרוקר
    מילי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני מעריכה את דרוקר,עיתונאי ישר, מה שמפרסם, תמיד יהיה צד שלא מקבל את החשיפה שדרוקר מפרסם. אני מקווה שרק לא יקרה לו משהוא,כי בארצינו כבר היו דברים מהסתה. שימרו עליו מכל האנשים שלא יודעים לקבל את האמת. מדינת ישראל דמוקרטית, ומותר להגיד ולפרסם מה שיש לכל בן אדם על ליבו.
    סגור
  • עלובים
    דולי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פחחח דרוקר פחחחחח של לפיד
    סגור
  • סיסמאות
    יוגל 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי הם המנהיגים שנכנסו לכלא?מנה אותם בבקשה
    סגור
  • עד מתי
    הראל 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד מתי תמשיכו לשנוא זה את זה עד מתי הימין ישנא את השמאל ולהיפך עד מתי לא נמאס לכם מהשנאה שאתם מפזרים סביבכם , או שהכל מותר לכם בשם המחנה שאתם מתחברים להיות נושאי הדגל שלו עד מתי תתבגרו כבר נמאסתם
    סגור
  • עד מתי
    הראל 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד מתי השנאה הרעה הזאת תימשך, עד מתי ימין תשנא את השמאל ולהיפך עד מתי תאכילו את קהל הקוראים שלכם שנאה עד מתי . י
    סגור
  • פה גדול
    זאב 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כואב לנו על זה שיש בשמאל תינוקות שנישבו במיקרה זה תינוקות דביליים
    סגור
  • כואב לשמאלנים שמפסידים פעם אחר פעם בבחירות גם שמפרסמים (ל"ת)
    בר 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • דרקר
    קובי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השמאל ההזוי השנאה מעוורת אותכם לדעת צבועים ושקרנים עלובי נפש
    סגור
  • להדליף מחקירה זה פשע לא חשיפה. הבן אדם פושע (ל"ת)
    חגי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • תן דוגמא אחת של חשיפה בבקשה. לסרוק מילים...זה קל
    גבי דולב 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה יכול לתת דוגמא בבקשה?
    סגור
  • בסוף הוא מצליח במשהו (ל"ת)
    . 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • דרוקרסגל
    תמר 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חלק לא קטן מהסקופים הם חצאי אמיתות .הלואי. שלדרוקר היה חצי מהידע הרב של סגל.דרוקר לובש הבעה רצינית על כלום
    סגור
  • תגובה
    אליריס 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם היה אמת אז יש בית משפט שיחליט אבל לא עיתונאי שלי מיליכלוך אבל להביא חצי אמיתות זה פסול
    סגור
  • מקדים את המאוחר בכלום ושום דבר
    427 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דרוקר הוא תחקירת עם " נטייה קטנה שמאלה " ( טל פרידמן, חלומות בהקיציס)
    סגור
  • דרוקר
    ציפי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם דרטקר נקרא עיתונאי אז העיתונות פשטה את הרגל את המכנסיים עלוב אובססיבי פשוט להקיא עליו ממש עיתונאות חוקרת הכלב לב של נפרקליטות הארורה והרקובה היום דלכם יגיע והוא קרוב יותר מתמיד.
    סגור