ויראלי

מה כל כך הצחיק את סמוטריץ' באמצע הלילה?

הדיון בתקציב שנמשך לתוך הלילה סיפק גם כמה רגעים קומיים אמש. סמוטריץ', חבר כנסת רציני בד"כ, הוכיח שגם לו יש התקפי צחוק בלתי נשלטים. צפו
אילן שניג | 
ח"כ בצלאל סמוטריץ צוחק (צילום ערוץ הכנסת)
הדיון המייגע בוועדת הכספים אמש נמשך לתוך הלילה. בשעה 4:15 לפנות בוקר חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מימינה נשבר, כאשר נדרש להקריא פסק דין של בג"ץ על ההפגנות בבלפור. "אני רק מה שבג"ץ אומר" הוא מתחיל ונכנס מהר מאוד ל-"מצב כפית" ומתגלגל מצחוק. צפו:
ח"כ סמוטריץ' מתגלגל מצחוק, מתוך הטוויטר של ערוץ הכנסת
למרות הניסיונות החוזרים להקריא את המשך פסק הדין סמוטריץ' שב לצחוק פעם אחר פעם. יו"ר הוועדה, ח"כ יצחק פינדרוס עקץ את סמוטריץ' ואמר לו: "זה בגלל שאתה בהלם, איך אתה יכול לקרוא פסק של החבורה הזו? איך אתה עומד בזה?" מהר מאוד נדבקו שאר חברי הוועדה בהצחוקו המתגלגל של סמוטריץ' והתבדחו על הסיטואציה.
 מירב כהן מהאתר 'כיפה' כתבה על התקרית: "הכי נהדר שראיתי בכל הטירוף הזה. אמצע הלילה, ועדת הכספים: סמוטריץ במצב כפית לא מצליח להפסיק לצחוק כשהוא קורא את פסק הדין של בגץ על ההפגנות בבלפור".
 
אבי רבינא כתב: "זה המחיר שהפסיד מי שלא שרד את הדיון הלילי בוועדת הכספים. ח"כ בצלאל סמוטריץ מקריא טקסט של השופט אהרון ברק, ונחנק מצחוק. פינדרוס: "ליצנותא דעבודה זרה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה