ויראלי

"500K לייקים ואני חותם": התגובה של ערן זהבי ששברה את הרשת

עמוד האינסטגרם "443" שלו יותר מ-30 מיליון עוקבים, הגיב לפוסט של הכדורגלן הישראלי וקרא לו לחתום בפנרבחצ'ה הטורקית. זהבי הציב אתגר - ושבר את שיא התגובות לפוסט של ספורטאי ברשת החברתית
אנגלינה יוסים | 
ערן זהבי נבחרת ישראל נגד אלבניה (צילום רמי כהן שמאלי, אתר ישראל ספורט)
אחרי שהבקיע שער שוויון במשחק של נבחרת ישראל מול סקוטלנד שהסתיים ב-1:1,  כוכב הנבחרת ערן זהבי, שמשחק כיום בסין, פרסם באינסטגרם תמונה עם הכיתוב באנגלית: "זו תמיד הרגשה מיוחדת להבקיע עבור הנבחרת הלאומית". העמוד "433", שלו מעל 30 מיליון עוקבים, כתב לו בתגובה: "בוא לפנרבחצ'ה", וזהבי בתגובה ענה: "אם התגובה שלכם תשיג 500K לייקים".
עמוד 433 נענה לאתגר: "כן, אנחנו יכולים לעשות את זה". נראה שכבר היה מאוחר לסגת ושחקן הכדורגל הגיב: "בוא ננסה" - והטירוף לא איחר להגיע. התגובה יצרה סערה בקרב האוהדים הטורקים, ונכון לעכשיו יש לפוסט 580 אלף תגובות - שיא לפוסט של ספורטאי באינסטגרם. בהמשך, "433" פרסמו צילום מסך של התגובה בעמוד הרשמי שלהם, וכעת יש לפוסט מעל 750 אלף לייקים. בפוסט נוסף התגאו בעמוד "433" שהצליחו לעמוד ביעד וכתבו: "עשינו את זה". 
יש לציין, כי לאחרונה נפוצו שמועות רבות על מעבר אפשרי של זהבי לקבוצה מטורקיה, וזהבי אף רמז לכך בעצמו, כשהחל לעקוב באינסטגרם אחרי פנרבחצ'ה. כיום כאמור, זהבי משחק בקבוצת גוואנגז'ו R&F מליגת העל הסינית, בה הוא משמש כקפטן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה