ויראלי

היעד הושג: כך ערן זהבי ריסק את האינסטגרם לחתיכות

הכוכב הישראלי הציב אתגר לדף הכדורגל הפופולרי 433, שמבחינתם עמדו ביעד והשיגו מעל חצי מיליון לייקים לתגובה. מהטירוף של הטורקים סביב השחקן, דרך שבירת השיא של בראיינט ועד הניצחון על רונאלדו. כך בדיוק הכל קרה
רועי נעים | 
הפוסט של ערן זהבי (צילום צילום מסך אינסטגרם)
את ערן זהבי אין צורך להציג. ללא ספק השחקן הישראלי הטוב ביותר של העשור האחרון. בשישי האחרון הכוכב כבש שער נוסף במדי נבחרת ישראל, הפעם ב-1:1 נגד נבחרת סקוטלנד, זאת במסגרת ליגת האומות.
זהבי, שככל הנראה יעזוב את קבוצתו הסינית גוואנגז'ו R&F אחרי 4 שנים, עדיין לא החליט היכן ישחק בעונה הבאה, כאשר שמו עלה כמועמד לחזור למכבי תל אביב, הקבוצה בה קרע רשתות והוביל אותה לליגת האלופות. אך לאחרונה נכנסה מועמדת נוספת שרוצה לזכות בשירותיו, והיא קבוצת פנרבחצ'ה הטורקית, אחת משתי הקבוצות הגדולות והמעוטרות במדינה השכנה, שמציעה לשחקן חוזה של 2.5 מיליון אירו לעונה ומענק חתימה בסך מיליון אירו.
 
מרגע ששמו של זהבי עלה כמועמד לפנרחבצ'ה, אוהדי הקבוצה נכנסנו לעניינים ופשוט הציפו את הרשתות החברתיות במטרה לשכנע את השחקן להגיע. רק כדי שנבין, לפני ששמו עלה כמועמד, לזהבי היו 120 אלף עוקבים באינסטגרם, לפני הגול בשישי זה עלה ל-220 אלף, וכעת נכון לכתיבת שורות אלו, המספר עלה ל-300 אלף עוקבים. אז מה בדיוק עומד מאחורי זה? ניחשתם נכון, שיתוף הפעולה עם "433", עמוד האינסטגרם הפופולרי בעולם בעל 30 מיליון עוקבים המספק תוכן מגוון ואיכותי לעוקבים מכל העולם.
 

500.000! 💛💙 WE DID IT! 😂

A post shared by 433 (@433) on

אז למה דווקא עם זהבי?
מעבר להיותו אחד הכובשים הבכירים במשחקי המוקדמות, זהבי שותף בחברה ישראלית עם אחד מאגדות הכדורגל הברזילאיות - רוברטו קרלוס, ששיחק בעברו במדי פנרבחצ'ה וייתכן שהוא מעורב בעסקה שעשויה להירקם בקרוב. בנוסף, ל-433 מסתבר, יש קטע כזה עם אוהדי פנרבחצ'ה, שכאשר שחקן כלשהו נמצא חופשי וללא קבוצה, הם מגיבים לו "Come to fenerbahce" ואז מצטרפים אוהדי הקבוצה לחגיגה ברשתות.
 
כאמור, בשישי האחרון זהבי כבש שער נוסף לזכות נבחרת ישראל, ולאחר מכן העלה פוסט אצלו בדף עם תמונה מהמשחק. העמוד של 433 מיהר להגיב לו "בוא לפנרבחצ'ה", זהבי אתגר אותם והציע שאם הם ישיגו חצי מיליון לייקים לתגובה - זה יקרה. הלייקים התחילו לזרום, הרשת התחילה להישבר והפוסט שבר שיאים. לצורך העניין, בפוסט האחרון של קובי בראיינט שהעלה מספר ימים לפני מותו יש פחות תגובות (534 אלף) מאשר לפוסט של זהבי. לאחר מכן בשעות הלילה, אנשי המדיה של 433 נתנו פוש אחרון, והיעד הושג כאשר התגובה שלהם חצתה בקלילות את רף חצי מיליון הלייקים.

הפוסט האחרון של קובי בראיינט (צילום מסך אינסטגרם)
נתון נוסף מעניין הוא שזהבי ניצח אפילו את כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי, שמחזיק בחשבון האינסטגרם בעל מספר העוקבים הגבוה בעולם (237 מיליון עוקבים), עבר לפני שנתיים מריאל מדריד ליובנטוס האיטלקית, ובפוסט החתימה הרשמית השיג אמנם מעל 12 מיליון לייקים, אבל "רק" 245 אלף תגובות. הפוסט של זהבי אגב, נכון לכתיבת שורות אלו, עומד על 673 אלף תגובות.

הפוסט של זהבי מול הפוסט של רונאלדו (צילום מסך אינסטגרם)
ערן זהבי קרע לא מעט רשתות בקריירה שלו, הפעם להגיד "שבר את הרשת" יהיה מעליב למה שהוא עשה. הפעם זהבי ריסק את הרשת לחתיכות וספק אם מישהו יצליח להגיע למשהו דומה בעתיד הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה