ויראלי

רני רהב, הזוג זהבי ומשטרת מסובים: מסיבת הצהריים שהסעירה את הרשת

הכדורגלן ערן זהבי נעצר ונלקח לתחנת המשטרה לאחר שהגיעה לביתו ניידת בגין מסיבה רועשת שערך בביתו, אשתו פרסמה את גרסתם לסיפור; הפרסומאי רני רהב הגיב: "חייבים לכבד את החוק. מציע לך לאפות עוגה ולהביא לתחנת המשטרה"
מערכת ice |  7
ערן ושי זהבי רני רהב (צילום צילום מסך אינסטגרם ופייסבוק)
אמש (שישי) נעצר הכדורגלן ערן זהבי בביתו שבסביון, בעקבות תלונות על מסיבה רועשת שערך בביתו. השוטרים טענו כי כוכב הכדורגל הפריע להם במילוי תפקידם - ולכן הובילו אותו אזוק לתחנת המשטרה.
לאחר המעצר, פרסמה אשתו של הכדורגלן, שי זהבי, פוסט בחשבון האינסטגרם, בו מביאה את גרסתה לאירוע. "מסיבה לא הייתה פה, הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות לא הייתה פה. בושה לנו ובושה למשטרה. הסטיגמות על כדורגלנים כנראה חוגגות".
 

בואו נשים את הדברים על השולחן.. מסיבה ענקית לא היתה פה, הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות לא היתה פה, זמר ממש לא היה פה. מה שהיה פה זה משפחה ילדים וחברים אנשים שניסו בסך הכל להנות מהרגע, להנות אחד מהשני. זה יפה שכל אחד ממציא וזורק דברים אבל המציאות היא שונה. המציאות היא שאני גרה בבית בסביון כבר חודשיים עוד לפני שערן חזר לארץ, בבית הזה לפנינו היו שני גברים שעשו מסיבות בתשלום ולשכנים כנראה יש טראומה ובצק. מאז שנכנסתי לבית אני מקבלת באהבה גדולה בכל יום שוטר אחר שמגיע אליי וטוען שיש תלונות על רעש חריג, לרוב הרעש החריג זה הילדים שלי שמשחקים בבריכה ובחצר. בתגובה לכך אני מתנצלת בפני השוטר ואומרת לו שאנסה שיהיו קצת יותר בשקט אבל בואו זה ילדים. לרוב מזמינה את השוטרים לשתות משהו או לקחת לדרך עוגה, זאת עבודתם ואני מבינה גם אותם, יש תלונה והם חייבים להגיע. אנחנו אנשים שאוהבים מוזיקה בבית אם זה בבוקר או בכל שעה אחרת זוהי דרך חיינו - לשמוח ולאהוב, וכן המוזיקה היא בגבול הטעם הטוב!! ובעוצמה סבירה לחלוטין! אולי השכנה פשוט לא אוהבת מזרחית? אין ספק שצריך להתחשב בשכנים אבל יש גבול - חיה ותן לחיות! אתמול עלו מים עד נפש אחרי חודשיים של קריאות חוזרות של המשטרה אלינו הגיע שוטר חדש שלא מכיר את ההיסטוריה שלנו עם השכנים והוא בא במטרה לעצור את ערן, בעצם סליחה הוא בא במטרה לעצור את ערן זהבי. דפק בדלת וביקש רק אותו!!! וערן יצא. את השתלשלות העניינים אתם כבר יודעים - בושה לנו ובושה למשטרה. אירוע לא נעים ולא מכבד את אף אחד מהצדדים . למה השוטר הגיע נחוש אתם אומרים? השכנות כמובן התקשרו להתלונן ... כרגיל... זה היה לנו ברור שזה יקרה, והמשטרה לא הגיעה, כנראה הם כבר יודעים שככל הנראה הרעש אינו חריג , אבל השכנות לא ויתרו וכיאה למי שמחוברות לראש המועצה הן הרימו לו טלפון והוא מיד חייג למשטרה שיבואו לעצור את ערן זהבי, אגב הוא גם ליווה אותם באוטו הפרטי שלו אלינו הביתה בשביל לראות את ההצגה הכי טובה בעיר ולתת לעצמו טפיחה על השכם, הוא גם זרק כמה משפטים כמו יאללה שיקחו אותו מפה וזהו. הבן אדם מעולם לא פגש אותנו, לא מכיר אותנו אבל כבר רוצה שנלך מפה. הסטיגמות על כדורגלנים כנראה חוגגות ... לא מאחלת לאף אדם נורמטיבי מפורסם או לא מפורסם שיהיה במצב שהשוטר תופס אותו בבית שלו בחוזקה ומעיף אותו ממקום למקום שהבת שלו תלוי לו על הרגל ובוכה בכי היסטרי. רגעים קשים. אנחנו בבית, הכל בסדר, הטראומה כנראה עדיין תישאר פה קצת גם לנו וגם לילדים אבל מה נשאר לנו לעשות אם לא לאהוב אחד את השני ולאחל לכל עם ישראל בריאות ושנה טובה.

A post shared by ✨ Shay Zahavi ✨ (@shayzahavi) on

התגובות לא איחרו לבוא. הפרסומאי רני רהב הגיב לפוסט של זהבי, וכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "שוטר הוא נציג החוק ומחובתיינו לכבד אותו. באם את חושבת שהשוטר לא נהג בהוגנות יש להגיש תלונה.  כל מי שגר בסביון חייב לכבד את החוק הכללי ואת חוקי השכונה.  אני מציע לך לאפות עוגות ולהביא לתחנת מסובים שעושה עבודת קודש באזור שלנו ולהתנצל על ההתנהגות שלא מקובלת במחוזותינו".
 

שלום לך שכנה נכבדה! 1. בסביון אוהבים את כולם, כולל כולם. 2. יש לך בעל גיבור בכדורגל ואנו בישראל מעריצים אותו. 3....

פורסם על ידי ‏‎Ran Rahav‎‏ ב- יום שבת, 12 בספטמבר 2020

תגובתה של זהבי לא איחרה לבוא: אשת הכדורגלן הזמינה את רהב לעוגה אצלה בביתה, וכתבה: "לא עברנו על שום חוק, לא חוקי המדינה ולא חוקי השכונה. אם תקרא שוב תוכל לראות שלא באתי בטענות לסביון אלא לשכנות ספציפיות שמתנכלות אלינו באופן קבוע.
וגם לא באתי בטענות למשטרה. שנה טובה לך שכני היקר והרבה אהבת חינם!"
 

.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שכנים רעים
    מ 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השוטר שדחף את זהבי אדם רע
    סגור
  • 6.
    מעניים שאת הבחור שנתן סטירה לשוטר ליד הבית של ליאת בן ע
    אריק 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש טענה שזה הבן שלה אז לאן המשטרה נעלמה? על שטות מיהרו לעצוראת ערן זהבי ואת התוקף לו אולי קיבלו הוראה מהפרקליטות?
    סגור
  • 5.
    פרשת שכניו של זהבי
    אסנת 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מעניין אותי לדעת האם השכנה של זהבי קבלה אותם יפה כשהגיעו לשכונה הוא בכל זאת אחד שהביא כבוד למדינה.האם פנתה למשפחה להנמיך את המוזיקה לפני שפנתה למשטרה?אם לא עשתה כך היא שכנה שמונעת מרוע וקנאה בלבד.כל הקטע הזה לא הוסיף למדינה כבוד בעולם.
    סגור
  • 4.
    מה העניין עים העוגות
    תוהה 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האם כל הסיפור זה פרסומת לעוגות בעצם ? תאפי לך בשקט ותנמיכי את המוזיקה.
    סגור
  • 3.
    נתן זהבי
    אסנת 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין אותי לדעת האם השכנה לפני שהתקשרה למשטרה היא פנתה לזוג זהבי לבקשה להנמיך את המוזיקה??? או בחרה ישר לפנות למשטרה??? אם לא עשתה כך היא פשוט אישה שמונעת מקינאה ורוע לב.ההפסד הוא שלה .כל הקטע הזה פורסם בכלי התקשורת בעולם וזה לא הוסיף כבוד למדינה ולזהבי.
    סגור
  • 2.
    סביונים
    זיו 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוקי השכונה איזה חוקים רני תפסיק כבר להתנסות עלינו אנחנו יודעים איפו גדלת חבצלת
    סגור
  • 1.
    ערס מליונר הוא עדיין ערס
    חי ועקנין 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בסיסי למדי.
    סגור