ויראלי

זהבי מגיב לרהב: "אם הייתי לקוח שלך היית מגן עליי, אתה יכול לחזור לחור שלך"

איש יחסי הציבור התייחס הבוקר שוב לסערה בסביון ("הם שכנים חדשים, בטוח שיידעו להתמזג פה"), כוכב נבחרת ישראל הגיב: "אני מבין שלצאת מהתודעה זה לא קל וקצת מתסכל, הנה קיבלת עוד פרסום". רהב השיב: "אין יום שאני לא בתודעה"

מערכת ice |  12
ערן זהבי ורני רהב (צילום אינסטגרם, צילום מסך 12)
פרשת המעצר של ערן זהבי מיום שישי האחרון לא דועכת. הבוקר (ראשון), כוכב נבחרת ישראל התייחס לביקורת אותה העביר איש יחסי הציבור רני רהב. כזכור, רהב המתגורר בסביון לקח את צד המשטרה והשכנים המתלוננים, כשהקדיש לערן זהבי ולאשתו שי פוסט בו הוא טוען שעליהם לכבד את משטרת ישראל, את תושבי השכונה וסיים עם "אני מציע לך לאפות עוגות ולהביא לתחנת מסובים שעושה עבודת קודש באזור שלנו ולהתנצל על ההתנהגות שלא מקובלת במחוזותינו".
רני רהב אמר הבוקר בתוכנית הבוקר של ניב רסקין: "אני בטוח שהשכנים שלי מצטערים על מה שקרה, הם שכנים טובים, מדובר בכדורגלן הכי מפורסם של ישראל. מדובר בזוג שהוא סוג של דגל ישראל. הוא כוכב ענק ואיש אהוב. קרתה תקלה. אני מצפה מכל בנאדם שעושה מסיבה שיידע לכבד את נציגי החוק. מי שלא מכבד אותם אז יש לנו בעיה. ככשלטון החוק מגיע - כולנו מצדיעים. אני מכיר את התושבים בסביון, אני משוכנע ששוטרי מסובים לא אזקו אדם כל כך מפורסם רק כי בא להם. האמרה שהשכנים בסביון לא אוהבים מוסיקה מזרחית לא הייתה צריכה להיאמר. סביון היא שכונה לכולם. הם שכנים חדשים, אני בטוח שהם יידעו להתמזג עם השכונה. כל השכונה שמחה שהם גרים פה". 
כעת, לאחר ששי זהבי כבר הגיבה לעניין, עלה רני רהב להתראיין בחדשות הבוקר, מה שגרם לערן זהבי להגיב, או יותר נכון להתקיף: "היי רני, אם היית מבקש הייתי מעלה תמונה שלך כבר לפני ונותן לך את זמן המסך שאתה כל כך צמא לו", כתב והוסיף: "אני מבין שלצאת מהתודעה זה לא קל וקצת מתסכל, אז הנה קיבלת עוד פרסום אפילו אצלי באינסטגרם (תאמין לי לא כל אחד מקבל). עכשיו אתה יכול לחזור לחור שלך. נ.ב לא זכור לי שאנחנו מכירים אישית או שאתה מכיר את המקרה המדובר ואת פרטיו, אז שקט".
בסוף זהבי לא שכח לשלוח לרהב עקיצה: "אגב, אם הייתי לקוח שלך היית מגן עליי בכל מקום אפשרי, אולי זו הבעיה ואתה רוצה אותי כלקוח?"
 

רהב הגיב: "ערן שכן יקר. 1. אתה טועה 2. באם זאת תשובתך אז כנראה כולם צודקים ואתה טועה וחבל ! השוטרים תפקידם לשמור על האזרח ואנו האזרחים חייבים לכבד אותם גם באם ברגע מסוים אנו טועים. יש דרך להביע מחאה כנגד שוטר על פי החוק.  נ.ב 1 אנו לא מקבלים אנשים פרטים כלקוחות. נ.ב 2 אולי אתה לא בעניינים אבל אין יום שאני לא בתודעה. אומנם לא כמוך, כפי שכתבתי אתה מלך של כדורגל והרווחת את הפרסום שלך ביושר. נ.ב מאחל לך הצלחה בשכונה. שנה טובה".
בהמשך כתב לזהבי: "חבל שאתה לא מעריך את הכבוד והאהבה שאני רוחש לך כגיבור כדורגל עולמי וישראלי אבל זה ממש זכותך. שנה טובה ואתה ורעייתך מוזמנים לעוגת דבש וכוסית לראש השנה".

תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    לרני רהב יש את הפה הכי מלוכלך. הוא לא שפוי
    נו באמת 10/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "משתין עליך בקשת" זה בקטנה. בטוויטר הוא קילל בצורה מכוערת נון סטופ עם פה ג'ורה. הוא הישראלי המכוער. משהו אצלו לא בסדר בראש.
    סגור
  • 11.
    אייל גולן הוא לא אזרח פרטי? רהבית שוב מקשקשת
    זהבי יצא מלך 10/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים לא רוצים להיות מיוצגים על ידי מישהו כל כך עילג ותוקפן. הקללות המלוכלכות שיוצאות ממנו בטוויטר זה גועל נפש. ערן זהבי יצא מלך וחכם. והדיעה של רני רהב קשורה רק למי משלם לו כסף ואז הוא עושה עבודה תת רמה.
    סגור
  • 10.
    אי אפשר להוציא את השכונה מערן
    אורלי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערס ישראלי טיפוסי. הכול מגיע לי. וזה בכלל לא קשור לעדה. גם יאיר נתניהו על
    סגור
  • 9.
    רני רהב מחפש כותרת
    חיים 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא מסכים עם ההתנהגות של ערן זהבי אבל מסכים עם כל מילה שלו... רני רהב נעלם מהמסך ומחפש בכח לחזור לתודעה. מסכן
    סגור
  • 8.
    פעם ראשונה בחיים שאני מסכים עם ד.ר.
    אבבא 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכל זה בגלל הפרעחוח הקטן מסין.
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    רני
    רפי 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רני אם אתה קורא לו כדורגלן על ישראלי שכחת להוסיף אם אופי פח זבל מי שסורק סרט קפטן של הנבחרת מקומו לא כאן ולא בסביון מה הוא חיפש שם לך תגור ליד החברה שלך כמו אייל גולן
    סגור
  • 6.
    עוד קוף שמשוויץ על מה יא נעל? סע לנו מהעיניים (ל"ת)
    יהודי 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    קופיקו עדיף לך ללכת לשחק עם כדור (ל"ת)
    יניב 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    תת רמה
    ענתו 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    זה שהוא גר בסביון לא הופך אותו למישהו... תת רמה של תגובה ...." תחזור לחור שלך '..???? בואו נתחבר לסגנון שלו, של זהבי....: יאללה....תתקדם.....תחזור לחור שלך....או לסין....
    סגור
  • 3.
    תגובה של ערס. כל כך לא מתפלא.
    ארקדי לבקוביץ' 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אין ציפיות - אין אכזבות.
    סגור
  • 2.
    תת רמה (ל"ת)
    עופר 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 1.
    התנשאות מגעילה של רני רהב - שכנים חדשים שידעו להתמזג (ל"ת)
    שירין 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור