ויראלי

פייק טרופר: שר התרבות והספורט חטף נאצות ברשת בגלל מתחזה

משתמש פיקטיבי על שם השר חילי טרופר כתב בטוויטר כי פעל להמשך פעילות ליגות הכדורגל בישראל "כל עוד מכבי תל אביב במומנטום שלילי". גולשים תקפו: "השגת הישג ובעטת בעצמך בדלי עם התינוק"
שרון טל |  1
חילי טרופר (צילום ויקיפדיה)
שר התרבות והספורט חילי טרופר חטף ביממה האחרונה תגובות זועמות ונאצות ברשת, בעקבות פוסט שנכתב על ידי משתמש מזויף על שמו של טרופר – פייק טרופר אם תרצו. זאת, בעקבות ההחלטה להמשיך את הליגות לכדורגל למרות הסגר הכללי.
בהמשך להחלטה, כתב המשתמש על שם טרופר בטוויטר: "בדיון הערב עמדתי על החשיבות שבהמשך קיום משחקי ליגות הכדורגל בישראל, כל עוד מכבי תל אביב במומנטום שלילי. אני מברך את גורמי המקצוע במשרד הבריאות שקיבלו את עמדתי ומבטיח להיאבק שתתקבל גם במליאת הממשלה".
 
הצייצנים שנתקלו בציוץ הנ"ל לא חסכו במילים, וחלקם אף בחרו לגדף את השר טרופר: "אתה עוד עלוב שמשתף פעולה עם הפיכה דיקטטורית". הגיב אחד הגולשים. אחר כתב לטרור: "תתפטר גנב קולות! תומך שחיתות. ביביסט נרצע! גנב קולות! עגלה ריקה". משתמש נוסף כתב: "אל תשכח ואל תתבלבל! לא שכחנו שלקחת את קולינו והעברת אותם לנאשם בשוחד. לא מאמין לאף מילה שלך".
מיקי קופל, מנכ"ל חברת קופל גרופ (סטארט שירותי רכב), הגיב גם הוא וכתב לטרופר: "לא מכובד. שר בישראל מייצג את כולם. זה לא הומור בריא. השגת הישג ובעטת בעצמך בדלי עם התינוק".
מנגד, משתמשים אחרים דווקא לקחו את הציוץ בהומור: "בתור אוהד מכבי אני זורם עם הרעיון שלך, הכל בשביל שהפועל במצב שלה תוכל להבטיח ירידת ליגה".  משתמש בשם דן לוינסון כתב: "צחקתי בקול. מסתבר שגם לגנבים יכול להיות חושו" (חוש הומור, ש.ט).
אלא שבלשכת השר מיהרו להבהיר כי מדובר בפייק ולא בשר התרבות הספורט, שאינו מחזיק בחשבון טוויטר. הגר גבאי, דוברת השר צייצה: "מדובר בפייק, לשר אין טוויטר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טרופר יחסי ציבור לעצמו כל היום בושה (ל"ת)
    יוסי 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור