ויראלי

אילון מאסק נגד ביל גייטס: "אין לו מושג"

לאחר שמייסד מיקרוסופט טען כי הרכבים החשמליים של מנכ"ל טסלה לא אפרקטיביים לרכבים כבדים, מאסק הגיב בעוקצנות ולא בפעם הראשונה
רועי בהריר-פרל | 
אילון מאסק וביל גייטס (צילום ויקיפדיה)
מנכ"ל טסלה אילון מאסק ומייסד מיקרוסופט ביל גייטס ממשיכים להתקוטט באלגנטיות: לאחר שב-24 באוגוסט טען גייטס כי הטכנולוגיה שאותה מפתחת טסלה עבור רכבים חשמליים לא רלוונטית ולא אפקטיבית עבור כלי רכב כבדים, במהלך סוף השבוע האחרון הגיב מאסק לדברים במשפט הקצר והמתריס: "אין לו מושג".
מדובר בהמשך לדו-שיח וירטואלי לא מאוד חברי בין שני קודקודי הטק העולמיים, במסגרתו טען מאסק בין השאר בפברואר השנה כי השיחות שקיים עד כה עם גייטס "לא היו מרשימות" בתגובה נעלבת להצהרתו של גייטס על כך שהרכב החשמלי הראשון שלו יהיה פורשה טייקאן ולא זה שמייצרת טסלה.
עם פרוץ משבר הקורונה, מאסק הרבה לשגר מסרים לא מבוססים וחדשות כזב על התפשטות המגפה - מה שגרם לגייטס לתקוף אותו, להזהיר מפני המידע שהוא מספק ולהכריז כי התבטאותיו הן "שערורייתיות". בין השאר, מאסק טען שילדים אינם נדבקים בנגיף, כינה את השבתת מקומות העבודה "פאשיזם", שיבח את בעלי המסעדות בטקסס שפתחו את עסקיהם בניגוד להנחיות וציין כי בדיקות רבות לגילוי קורונה יוצאות חיוביות בטעות. "הוא מייצר מכונית חשמלית נהדרת, וגם הרקטות שלו עובדות", אמר גייטס בסוף יולי השנה. "אני מקווה שהוא לא מתבלבל בתחומים שהוא לא מעורב בהם כל כך".
כעת, כאמור, האש בין השניים מתחדשת על רקע הסקפטיות של גייטס בנוגע ליכולתה של טסלה לייצר רכבים חשמליים כבדים. "למרות פריצות הדרך המשמעותיות בטכנולוגיה של בטריות, את הפתרונות החשמליים כנראה לעולם לא יהיה ניתן ליישם עבור משאיות עם 18 גלגלים, ספינות מטען ומטוסי נוסעים", אמר האדם השני בעושרו בעולם, "חשמל עובד במרחקים קצרים, אבל עבור כלי רכב כבדים אנחנו זקוקים לפיתרון אחר".
ואולם, נראה כי גייטס "שכח" את הסייברטראק- המשאית החשמלית שמייצרת טסלה, ועל כך בדיוק יצא קצפו של מאסק. המשך ללא ספק יבוא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה