ויראלי

ראש העיר שדרות נגד נתניהו: "המחבל היחיד שחוסל בעזה - זה שירה על ביבי באשדוד"

לאחר מתקפת חמאס בעוטף: אלון דוידי יצא נגד רה"מ וזכה לביקורת חריפה. דוידי זועם על נתניהו, שלדעתו אינו עושה מספיק כדי להבטיח את השקט בדרום

אנגלינה יוסים |  5
אלון דוידי, בנימין נתניהו (צילום פייסבוק/אלון דוידי, בנימין נתניהו)
לילה של אזעקות בדרום: חמאס ירה הלילה (רביעי) 13 רקטות לעבר יישובים בעוטף עזה, מערכת כיפת ברזל יירטה 8 מהן. התרעות צבע אדום נשמעו בשדרות ובמועצות האזוריות אשכול ושער הנגב ביישובים: גבים, איבים, מכללת ספיר, מפלסים, ניר משה וניר. האזעקות התחדשו בלילה לאחר תקיפת צה"ל ברצועה סמוך לשעה 04:30 בשדרות ובשורת יישובים במועצה האזורית שער הנגב, אשכול ומרחבים. רקטה אחת התפוצצה בכביש במועצה האזורית שער הנגב.
ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, התחיל את הציוץ בטוויטר בברכה ופרגון על הסכם השלום עם האמירויות, אך לאחר מכן העביר ביקרות נוקבת על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורמז כי אינו דואג לרווחת תושבי שדרות, " מברוק ביבי על השלום, אבל מה עם החיים של ילדי שדרות ועוטף עזה? לא מגיע להם לישון בשקט כמו כולם?". עוד דוידי האשים את נתניהו כי אינו מתמודד עם חמאס במלוא העוצמה ומחזיר אש לארגון הטרור רק כאשר הדבר נוגע אליו באופן אישי, "לא מוזר לכם כמדינה שהמחבל היחיד שחוסל בעזה בגלל ירי רקטות בשנתיים האחרונות היה זה שירה על ביבי באשדוד?".
 
 העוקבים של דוידי לא נותרו אדישים לביקורת החריפה. היו מעטים שצידדו בו, שאר התגובות נחלקו בין זעם על כך שמתח ביקורת נגד נתניהו ועד להאשמות נגד דוידי עצמו כי תומך בראש הממשלה בכל מערכת בחירות. מבול התגובות הזועמות על דבריי ראש עיריית שדרות הציף את שרשור ההודעה בטוויטר, שנעו בין " אני מאוד מקווה שאתה ציני" לבין "מצביע ביבי ומתלונן".
חמאס החל להראות התנגדות להסכם הנורמליזציה עוד בערב לפני, בזמן טקס חתימת הסכם הנורמליזציה בין ישראל איחוד האמירויות, והצהרת השלום בין ישראל לבחריין אזעקת צבע אדום נשמעה באשדוד ובאשקלון. שתי רקטות נורו משטח רצועת עזה לעבר ישראל, כיפת ברזל יירטה אחת מהן. חמישה בני אדם נפצעו משברי זכוכית כתוצאה מפגיעת הרקטה, בהם גבר בן 62 במצב בינוני-קשה שהיה בדרכו לחלק מזון לנזקקים וארבעה במצב קל.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מישהו שמע פעם תושב שדרות צועק 'ביבי תתפטר'?
    פצאל 09/2020/16
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא, נכון? כנראה הם מרוצים שם, אז אפשר להמשיך במדיניות הקיימת ולא לסכן סתם חיילים בפעולות מיותרות מעבר לגבול.
    סגור
  • צבועים
    יאשה 09/2020/16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תושבי הדרום וראשי הערים של הלכוד שם פחדנים רק לא לפגוע במעמדו של השליט הכל יכול ,רק לא ליירט מהאויר את ראשי החמאס ,אלון דוידי אתה צבוע ופחדן ,פן יבולע לך מקלגסי הרודן ,קודמך המנוח אלי מויאל היה גבר והתעמת עם נתניהו בנושא ירי הרקטות וספג עלבונות מאשת הקיסר שכינתה אותו ,,,מרוקאי מסריח ,,,
    סגור
  • 3.
    הפגנה אחת של תושבי שדרות לא הייתה 20 שנה.
    עמית 09/2020/16
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מדוע? אדוני ראש העיר?
    סגור
  • 2.
    שדרות
    אין עוד מלבדו 09/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא יאומן ראש העיר האם מישהו דאג לפנות לאדון גנץ שר הבטחון זה שהתרברב לא פעם שביבי לא דואג לאנשי הדרום??? הכי קל בכול דבר שקורה במדינה הזאת להאשים את נתניהו. אז דיייי נמאס משינאת החינם שלכם!! ליבנו עם אנשי הדרום וכדאי שתפנו את המירמור לאלה שעוסקים במצב גנץ וכוכבי.. אוהבים אותך בנימין נתניהו מנהיג אמיתי וחכם!!
    סגור
  • 1.
    על מי אתה עובד? גם בבחירות הבאות תקרא להצביע ביבי
    רצון מהרפת 09/2020/16
    הגב לתגובה זו
    12 0
    ככה זה עם רובוטים ביביסטים: מייבבים על כל קסאם ואחר כך רצים להצביע ביבי ומתפלאים ששום דבר לא משתנה. ממש כמו אשה מוכה שבטוחה שממש עוד רגע הכל יסתדר.
    סגור