ויראלי

האם מקורב לרה"מ הפר בידוד? יועץ המדיה של נתניהו תועד בהפגנה בבלפור

מפגינים צילמו את טופז לוק, המחויב בבידוד לאחר שלקח חלק במשלחת השלום לוושינגטון, בסביבת מעון ראש הממשלה. תלונה הוגשה במשטרה
אנגלינה יוסים |  3
עופר גולן וטופז לוק
האם מקורב לראש הממשלה הפר בידוד? מפגינים בבלפור תיעדו אמש את יועץ המדיה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, טופז לוק, סמוך למעון ראש הממשלה. לוק היה בחברתו של דובר משפחת נתניהו, עופר גולן. תלונה הוגשה במשטרה בעקבות התיעוד.
 
בשבוע שעבר נסע לוק עם נתניהו לטקס חתימת הסכם השלום בין ישראל איחוד האמירויות, והצהרת השלום בין ישראל לבחריין בבת הלבן בארצות הברית. על פי חוק, לוק מחוייב בבידוד עד היום, כמו שאר חברי המשלחת, לאחר הבידוד מחויבים חברי המשלחת בבדיקת קורונה, ואם תצא שלילית יוכלו לצאת מהבית.
אלפי בני אדם הגיעו במוצאי החג לאזור מעון ראש הממשלה שבירושלים, כדי להפגין נגד ראש הממשלה נתניהו והשחיתות השלטונית. המשטרה פרסה במקום גדרות על מנת לחלק את המפגינים לקפסולות, למרות שמתווה ההפגנות טרם אושר בממשלה, ובהמשך הסירה אותן. במקביל, כמה מאות בני אדם הגיעו להפגין בקיסריה, לא רחוק מביתו הפרטי של נתניהו. 
יואב גלזר אשר המפגין מול בלפור, תיעד את לוק ופרסם בטוויטר כי לוק הגיעה להפגנה מול בלפור על מנת לצלם "מכחישי קורונה בשולי ההפגנה". גלזר צייץ בטוויטיר: "המרדף: עופר גולן וטופז לוק נמלטים בחשיכה - רגע אחרי שנתפסו מצלמים מכחישי קורונה בשולי ההפגנה. נגד טופז לוק הוגשה הערב תלונה למשטרה על הפרת בידוד אחרי המסע המופלא למדשאות הבית הלבן. שנה טובה".
הליכוד מסר: "טופז לוק הגיע לבצע בדיקת קורונה בירושלים על פי ההנחיות שקיבל ממשרד הבריאות עם שובו מהמשלחת לוושינגטון, ולאחר מכן שב לביתו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נתפשו על חם
    אבי 09/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני יועציו של נתניהו וחבורת שחורדינית שנשכרו לצעוק סיסמאות נגד המסכות נתפשו על חם. אלמלא נתפשו התקשורת היום היתה מוצפת בהודעות על אנרכיסטים בהפגנות. כמה פעמים עשו ולא נתפשו?
    סגור
  • 2.
    פושעים לגמרי (ל"ת)
    כ 09/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הטופז הגיע עם מצלמה לבדיקת קורונה?
    מו דג 09/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוזר, נייד או מצלמה הם משטח או מצע למיליוני מיקרובים וחיידקים.
    סגור