ויראלי

חולדאי: הפסקת ההפגנות לשבועיים - תפנה הזרקור למחדל של 7 אלף נדבקים ביום

ראש עיריית תל אביב הציע לחדול מההפגנות בבלפור למשך שבועיים עקב התחלואה הגוברת בקורונה - בכדי להציג את מחדלי הממשלה. התגובות לחולדאי לא איחרו להגיע: "קריאתך להפסקת ההפגנות היא הצטרפות לנתניהו"
אנגלינה יוסים |  9
רון חולדאי (צילום פייסבוק/רון חולדאי)
"מציע להפסיק את ההפגנות לשבועיים": ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, ניסה להציע פתרון דיפלומטי לסוגיית ההפגנות בזמן הסגר וקיבל אש משני הצדדים. הסגר הכללי שהוטל למשך שלושה שבועות עקב התחלואה הגבוהה הצית שיח הן בממשלה והן ברשתות החברתיות על ההפגנות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.
מצד אחד תומכי ההפגנות טוענים כי מדובר בבסיס הדמוקרטיה, ומהצד השני מתנגדי ההפגנות דורשים כי יאסרו כיוון שמדובר בהתקהלות המונית המובילה להדבקות. חולדאי צייץ בטוויטר כי מתנגד להגבלת ההפגנות כיוון ש"זו פעולה אנטי-דמוקרטית", אך מצד שני הציע להפסיק את ההפגנות לשבועיים בכדי להפגין "סולידריות".
 
מתנגדי המחאות נגד נתניהו מאשימים את המפגינים בהפצת הנגיף, לדעת ראש עיריית תל אביב, הפסקת ההפגנות לשבועיים תפנה את "הזרקור למחדל של 6923 נדבקים ביום ומערך חקירות אפידמיולוגיות שעדיין לא קיים". חולדאי רומז כי הפסקת ההפגנות לא תוריד את קצב התחלואה, ולמעשה תבטל את גורמים בממשלה המפנים אצבע מאשימה כלפי המפגינים.
הביקורת שהופנתה כלפי חולדאי נעה בין "הקריאה היחידה שמנהיג אופוזיציה צריך להשמיע היא ביבי תתפטר", "קריאתך להפסקת ההפגנות היא הצטרפות לנתניהו בדריסת הדמוקרטיה", ו"ברגע שהציבור איבד אמון אז אין מה לדבר על סולידריות" - ועד גולשים שזעמו על כך שחולדאי מציע להגביל את ההפגנות בכדי לחשוף את הממשלה: "מה שחשוב זה להאשים את הממשלה, לא למנוע הדבקה".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    תתעוררו !
    רפ 09/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדמוקרטיה מציעה ככלי בסיסי לקיומה ההפגנות בכל זמן ובכל עניין מהותי, אבל רבאק... כמי שלא מצביע לביבי אני אומר לכם שחררו קצת... ההפגנות הצפופות האלו הם סכנה גדולה ומידית כרגע !!! אולי לא בא לכם מפגינים יקרים לחיות עם ביבי, אבל בא לכם לחיות ? אתם דואגים למשפחה שלכם כשאתם חוזרים הביתה מההפגנה ? הם לר בסכנת הדבקות ישירה ?
    סגור
  • 7.
    ברקת יותר טוב מחולדאי (ל"ת)
    יום טוב 09/2020/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    לא צריך מחאה
    שמטוב 09/2020/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כולם יודעים שהנאשם נכשל כישלון חרוץ כלכלית ובריאותית מצב חירום. לא מסוגל החלטות ומינוי בכירים נדחה כל הזמן. בושה של התנהלות מוסרית.
    סגור
  • 5.
    הקנס נמוך נא להגדיל כפול
    יעקב 09/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האנרכיסטים טוענים הדמוקרטיה לפני הכל, אם אין חיים אין דמוקרטיה,
    סגור
  • 4.
    חולדאי
    יוסי 09/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מחליפים ממשלה רק בבחירות ולא.בהפגנות של מסוממים וזונות.ובבחירות.הקרובות גם כחול לבן וגם ליברמן לא יעברו את אחוז החסימה
    סגור
  • 3.
    אני רק שאלה: ואם יפסקו ההפגנות ועקומת התחלואה תרד
    מנטעש 09/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אז תחמיאו לביבי ותרדו ממנו?
    סגור
  • 2.
    התבטאות הקשה נגד אוכולוסיה בציבור
    ריקי 09/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האמירה של חולדאי נגד הציבור החרדי מקוממת מאוד. כינה אותם ככאלה שלא מבינים מהי דימוקרטיה כי אינם לומדים לימודי ליבה בכל הקשור לסגר ולויכוח בין הפגנות ותפילות. האדם לא בפעם הראשונה מתנשא, מכפיש ומאכזב.
    סגור
  • תראה את ההתנהלות בתוך החברה החרדית
    גל 09/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההיררכיה, המשמעת, השלטון - הם אינם דמוקרטים ואינם תומכים בדמוקרטיה, רק מנצלים אותה לקידום צרכיהם, על חשבון דריסת זכויות אחרים.
    סגור
  • 1.
    אן קוראים מתוך מהמחנה להתעשת
    אליאנה 09/2020/23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אז סימן שיש דברים בגו! רון הולך להתמודד בבחירות הארציות וכדי להצליח, וגם כי זה נכון, מבקש מכם להפגין- אבל להפגין סולידריות. בבית . תקשיבו פעם אחת למי שדואג לכם. די להיות אנרכיסטים קיצוניים בלי מח שרוקדים בים כי "אנחנו אנט"י. די. תעצרו את מחול הטמטום שלכם ושבו בבית. בבקשה. תנו לנו הזדמנות לשפר את התודעה שקלקלתם. בגללכם שונאים את כל המחנה.
    סגור