ויראלי

"בדר"כ אני שומר את התסכול לעצמי": אבנר נתניהו מגיב לראשונה להפגנות

בנו של רה"מ הגיב לקריאות "לֶך" שהופנו נגד אביו בימים האחרונים, ואף הובילו לשילובן בתמונות פרופיל ברשתות החברתיות. אבנר: "מתסכל אותי הביטול של דעתי ושל רבים אחרים. אם כבר לֶך – אז לבחירות"
מערכת ice |  363
אבנר נתניהו (צילום מסך כאן 11, מסך דוברות המשטרה)
ההפגנות נגד הממשלה בראשות נתניהו הגיעו בצאת חג הסוכות לשיא חדש: במקום הפגנה מרכזית בבלפור בהשתתפות אלפים, נתניהו קיבל מאות מוקדי הפגנה ברחבי הארץ, והאימפקט החזותי גדול הרבה יותר. קשה היה למצוא צומת מרכזי ללא מפגינים, לצד המילה "לֶך" מלווה בשלטי מחאה, בדרישה מנתניהו ללכת הביתה. הדבר אף הוביל ישראלים רבים להוסיף את המילה לֶך לתמונת הפרופיל שלהם, כמחאה נגד ראש הממשלה.
בנו של ראש הממשלה, אבנר נתניהו, מגיב לראשונה למחאות הגוברות נגד אביו, בפוסט שפרסם בפייסבוק, כתב אבנר "ביום האחרון אני רואה בפיד שלי המון "לך" שחור שמוצמדים לתמונות פרופיל, עוד חבר ועוד זוג שפגשתי בטיול ועוד מישהו מהלימודים. הגיוני בסך הכל, גדלתי 'במסגרת של שמאלנים'".
"כשהטרנד הזה נהיה נפוץ בחודשים האחרונים, הטון המצווה הזה כאילו לגיטימי לומר למי שבחרו בו באופן ישיר אני ועוד 1,352,448 איש נוספים (ועוד 867,979 באופן עקיף) ללכת הביתה, כאילו ההצבעה שלנו לא נחשבת - בדרך כלל אני שומר את התסכול הזה לעצמי".
"'אתה לא אובייקטיבי ולא לא לגיטימי שתביע את דעתך', אומרים/רומזים לי (כאילו שמישהו אובייקטיבי, כאילו שהקול בבחירות וחופש הביטוי מותנים באובייקטיביות). חלק אומרים שזה 'לא כדאי לי'. אבל אלה לא רק התחושות שלי שעומדות על הפרק".
אבנר המשיך ואמר: "לא אגיד 'לכו אתם', כולנו כאן באותה הסירה ואני לא שוכח את זה לרגע. לכולם אכפת מהמצב כאן, כל אחד בדרכו ולפי השקפתו. מתסכל אותי הביטול של דעתי ושל עוד רבים אחרים מכל המקומות, כל הגילאים. המילה הזו 'לך' לא תורמת בכלל לתחושת אחדות. מבטאת זלזול בכללי המשחק הדמוקרטיים. למחות ולא להסכים זה בסדר גמור והכרחי בדמוקרטיה, אבל יש דרך להחליף שלטון וקוראים לה קלפי. אז אולי לפחות תוסיפו אחי המילה 'לך' את המילה 'לבחירות' גם אם זה אומר שהעם יחליט שהוא דווקא יישאר".
תגובות לכתבה(363):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 233.
    משפחת נתניהו, אנחנו איתכם
    סיגל 11/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המתוסכלים שלא מסוגלים להפסיד בכבוד, לכבד את הדמוקרטיה ולהפסיק עם האלימות המילולית, הבדיחות הרעות, השקרים וההשמצות...זה רק גרם לשמאלנים כמוני לעבור לימין ולתמוך בנתניהו.. כל השקרים והמילים החלולות, ומצד שני לא לעשות כלום!!! שום פעולה לטובת המדינה. שום הסכמות שיש בהן מוסר. רק השמצות חסרות שחר.
    סגור
  • 232.
    רצח רבין
    מי 10/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להזכירך: אביך עמד על המרפסת כתמונתו של ראש הממשלה יצחק רהין הולבשה במדי נאצי.לא שמטו אותו ממש כמו היום מעלה מחאה כל שהיא.הימין לא חיכה להוריד ראש ממשלה בקלפי. הוא לקח את החוק לידיים והוריד אותו על יד אלימות: קרי- רצח.אז של נעליך מעיל רגיך...
    סגור
  • 231.
    אבנר , הלוואי והיה אחיך כמוך .
    אינקוגניטו 10/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחד , ליבי איתך כשאתה רואה כיצד אביך מותקף ( ובצדק ) . אגב גם החרדים תוקפים אותו לא רק מרכז / שמאל . דע לך שגם בקרב המרכז שמאל את היחיד במשפחתך שמתייחסים אליך בכבוד הראוי. ודווקא בגלל שיקול הדעת ,הממלכתיות / חוסר ההתלהמות הבהמית כמו של אחיך והאנושיות שאתה מגלה . זה לא אופייני לאביך , אימך ואחיך . מאידך אתה רואה וקשוב לרחשי העם לפחות חצי מהעם שחש את השנאה , ההתלהמות הבהמית נגדו , האלימות , המצב הכלכלי / החברתי , בכולם האשמה של הממשלה בראשות אביך . אילו אביך היה באמת רוה"מ של כולם, הוא היה מונע את כל הדברים השלילים שהזכרתי . הקיטוב בין חילונים לחרדים בין אשכנזים למרוקאים , המצב הכלכלי הגרוע וכן הלאה .אך אביך בחר להתעמר לאיים להעליב לזלזל, להסיט נגדנו , ולפגוע בנו אנשי המרכז / שמאל . הכלבלבים שהוא בחר סביבו לא הטיבו איתו ובטח לא עם כל העם . כהונתו האחרונה תהיה בכיה לדורות . כלל לא בטוח שהנזק יתוקן אי פעם . אבנר אתה בחו אינטיליגנטי / חכם ובוודאי מבין לאיזה מצב המדינה התדרדרה . הלוואי ויבואו ימים טובים עליך ועל כולנו . אוהבים אותך אבנר .
    סגור
  • 230.
    אבנר היקר. כנגד אבא שלך יש 3 כתבי אישום.
    חיים 10/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבא שלך ראש ממשלה בזכות הכסף הענק שהוא נותן לחרדים. כסף שלי ושל עוד הרבה שמאלנים.
    סגור
  • שהיו הרבה לפני הבחירות האחרונות
    צירעה 10/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז במה זה סותר את מה שאבנר כתב... נתניהו גם נותן כסף ענק בהרבה ממה שהוא נותן לחרדים לפעילות שלא מעניינת ואפילו לזרא להרבה (הרבה מאוד) ימניים
    סגור
  • טען עוד
  • 229.
    לך, בבקשה.
    שיר 10/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדהים אותי שאדם לא יכול לחזור בו מבחירתו. אומנם זה נכון כי נתניהו קיבל (סוג של) רוב בבחירות האחרונות שהתנהלו, אך מאותה קבוצת בוחרים ישנם אנשים מאוכזבים שחוזרים בהם בבחירתם בנתניהו, וזו בחירה לגיטימית. נתניהו איכזב רבים, נתנו לו צ'אנס וקיבלנו אסון. לך, בבקשה.
    סגור
  • 228.
    צודק לגמרי
    אטימות שם המשחק 10/2020/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אבל מדבר לקיר
    סגור
  • 227.
    עדיף שתמשיך לשתוק
    יצחק 10/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    השתיקה יפה לך מי אתה ומה עשית עהור מדינת ישראל תמשיך להיות הבן של החשוד בפלילים
    סגור
  • 226.
    למקרה שאבנר שכח, כבר מזמן..
    חשוב להסביר 10/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בחירת אביו היא איננה ישירה, ולא טהורה אלא נגועה בזוהמה של שקרן עם ידיים מזוהמות של עבריין פוליטי..התרמית שעשה כשגנב קולות לא לו מגנץ מבלי לקיים בתמורה את הבטחותיו... זה לא לגיטימי. והמילה "לך" לא אמורה להמשיך במילה "לבחירות" כי אבא שלך נבחר בקולותיהם של אזרחים שמתחלחלים ממנו ואינם רוצים בשלטונו. כל אלה הם פועל יוצא של התרמית שלו! אם אתה מתחיל להיות שקרן ושרלטן כמו אבוש, אז אני ורבים כמוני מבינים שאתה לא יכול להיות הגון אם שני הוריך וגם אחיך הם עבריינים! הדיבור שלך על מסגרות שמאל הוא יריקה לבאר של מים זכים... בזה הרגע כבר הבנו אותך, אתה טינופת כמו כל בני משפחתך...!
    סגור
  • 225.
    אם המשפחה שלך הייתה מתבטאת בצורה שאתה מתבטא בה
    חזי 10/2020/17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בדיפלומטיות, בכבוד, בצניעות ולא מתוך כוונה ליצור שנאת חינם, עוד היה אפשר לתמוך בעמדתך. לצערי אתה חלק ממשפחה של חלאות, שקרנים פתולוגיים חסרי מצפון
    סגור
  • 224.
    הפואנטה
    ניב 10/2020/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איבדת את הפואנטה, זה שאביך דוחה את הדין,ולא מפנה את מקומו הזמן ולא עומד למשפט בזמן, סה מה שמעצבן. אין בחירות עכשיו. תבין את זה!!!!
    סגור
  • 223.
    אבנר
    פנינה 10/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ילד נבון חכם ולא אימפולסיבי..והוא צודק..המילה לך היא מזלזלת בכל הבוחרים שבחרו בביבי..ואם יש ל0מאל אומץ..בואו לבחירות..
    סגור
  • 222.
    אבנר (ל"ת)
    פנינה 10/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אבנר צודק!!!
    ילד פלא 10/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ילד מיוחד שונה ככ וטוב שכך חכם אינטלגנטי ונעים טוב שהשכלת להתרחק מכל השיט הזה בטח לא היה לו קל לגדול לצד אמא שכזו ובכל זאת השכיל והצליל לצאת מהמטבוחה המשפחתית.
    סגור
  • 221.
    מעניין שמי שגדל בסביבת השמאל הוא המתורבת במשפחה
    גל 10/2020/17
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לפחות לפי ההצהרה שלו בפוסט. ואח"כ הימין מעליל על השמאל כל מיני סיפורים...
    סגור
  • 220.
    בגלל ההפגנות חזרתי לתמוך בנתניהו
    אלי 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    9 7
    הייתי מאוכזב מראש הממשלה ,אבל ההפגנות והשינאה אליו מצד השמאל , פקחו את עיניי ואין לי יותר התלבטויות , רק ביבי נתניהו. מי שהקלפי לא מוצאת חן בעיניו שיעזוב את הארץ , מאמש בחצות נתב"ג נפתח לטיסות ,תעזבו ולכול ברלין.
    סגור
  • אתה ש ק ר ן (ל"ת)
    חיים 10/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אז אתה ממש לא מחובר
    לימור 10/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ההפגנות זה לא שמאל או ימין זה השתקפות של מציאות הנוכחית ... במיחה אחת לא טוב פה!!!! גם לא היה טוב לפני הקורונה ... אני ימנית אך לעולם לא אבחר בביבי .התפפכחתי ואני יכולה להבדיל בטוב שהוא עשה וברע שהוא עושה לנו עגשיו. ביבי לצערי לא טוב למדינת ישראל יותר.
    סגור
  • 219.
    אבנר נתניהו
    רוני בשארי 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חבל עליך. הנך שונה ממשפחתך המטורפת
    סגור
  • 218.
    fuk! how did THAT happen
    oferdesade 10/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    what genetic pool created THIS one אחרי כלכך הרבה רעל איך קורא שאחד יוצא נורמלי וחושב? יכול להיות ש... ?
    סגור
  • 217.
    חיזוק
    מיכאל שארף 10/2020/15
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אהבתי.את התוכן והניסוח.מכבד וברור.
    סגור
  • 216.
    אין לו בושה לילד הזה. חביב הבנים אבל...
    דן 10/2020/14
    הגב לתגובה זו
    6 9
    נסע לטיול אחרי צבא עם מאבטחים שעלו לנו מאות אלפי ש"ח. לא מתבייש? מה אתה אח"מ? כולה הילד של...
    סגור
  • דומה למשפחתו. נצלן. לא לצפות ליותר!
    שפל שלא היה כמותו 10/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העיקר שהוא מתחסד...
    סגור
  • חומה (ל"ת)
    מוטי 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 215.
    לך לבחירות ותושיע את העם מהשמאל
    ריקי 10/2020/14
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אבנר נתניהו, נסיך, מלח הארץ, אל תתרכש מהשמאל שמתהדר בזה שהוא דמוקרטי, אבל זה הפוך, ביבי ראש הממשלה ניבחר בבחירות דמוקרטיות על ידי רוב העם, תן להם לכשכש בזנב, לא יעזור להם כלום, ניפגש בבחירות הקרובות.
    סגור
  • איזה רוב בדיוק?
    גל 10/2020/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כי את מנדט הנשיא לא הצליח לקבל עם ה"רוב" שלו.
    סגור
  • כל הפשיסטים נעשים שמאלנים..
    שפל שלא היה כמותו 10/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מכבדים חוקים כדי להגן על עבריין אחד... עבריין עם כתב אישום לא יכול לכהן כי הוא נבחר במירמה תוך שימוש בקולות של המצביעים שהם המחנה שנגדו! הכל אצלו נעשה במרמה והפרת אמונים... צריך לערער את יסודות הבית בבלפורעליו ועל משפחתו לעקור ממחראת החזירים את המשפחה המשוקצת.. זה ילך אך ורק בכוח הזרוע...שלטונו חייב בסוף פסוק!
    סגור
  • 214.
    כתב אישום לעומתי
    יששכר 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החוק קובע שראש הממשלה יכול להמשיך ולכהן על אף כתבי האישום נגדו כול המבקשים "לך" רומסים ברגל גסה את החוק הניחו למערכת החוק להתנהל ללא לחצים כוונתי ראש הממשלה ימשיך לכהן כי כך החוק קובע ראש. ממשלה יעמוד לדין כי כך החוק קובע אני מאשים את המפגינים בזלזול בחוק. בפילוג העם ובביטול רטרואקטיבי של זכות העם לבחור את נבחריו
    סגור
  • הבוחרים לא בחרו בו וץאך קיבלוהו במרמה
    אדם שפל ונאלח! 10/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אלה לא בחירות נקיות! ממשיכים לאמר לעבריין ומואשם מילה אחת... "לך"! בשתי מילים " לך לכלא"!
    סגור
  • החוק לא תמיד צודק
    גל 10/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החוק לא תמיד צודק, כמה עוולות בחוק היו בעבר? פעם לא הייתה זכות בחירה לנשים, עבדות הייתה מותרת, הומוסקסואליות הייתה אסורה - כל העוולות האלו תוקנו בעזרת מאבק חברתי אזרחי. כבר ברור לכולם שמעורבים שיקולים לא ענייניים בהחלטות רה"מ, וחוץ מזה שהחוק לא התייחס למצב של מינוי מחדש כהמשכיות. זה בגץ שאפשר זאת. אם יעבור חוק שאוסר על כהונה תחת כתבי אישום, ויגרור בפועל את פיטורי נתניהו, גם תקבל את החוק? וגם בעבר שהציעו חוק צרפתי, זה לא היה מיועד למצב כזה, שהאישום הוא על פעילות פלילות במהלך הכהונה.
    סגור
  • 213.
    כתב אישום לעומתי
    יששכר 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החוק קובע שראש הממשלה יכול להמשיך ולכהן על אף כתבי האישום נגדו כול המבקשים "לך" רומסים ברגל גסה את החוק הניחו למערכת החוק להתנהל ללא לחצים כוונתי ראש הממשלה ימשיך לכהן כי כך החוק קובע ראש. ממשלה יעמוד לדין כי כך החוק קובע אני מאשים את המפגינים בזלזול בחוק. בפילוג העם ובביטול רטרואקטיבי של זכות העם לבחור את נבחריו
    סגור
  • 212.
    אבנר נתניהו
    אביהו 10/2020/10
    הגב לתגובה זו
    9 4
    הו, עכשיו הביב השליך גם את אבנר לזירה!!! ממש עקדת יצחק.אלא שאזלו המלאכים.
    סגור
  • 211.
    אבנר בחור מקסים ולפעמים, שיחליף הוא את bb
    הפרח בין הקוצים 10/2020/10
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אבנר הוא בהחלט מלח הארץ וממשיך דרכו של יוני ז"ל. אבל מה שאמר אביו לרב כדורי "השמאל הם לא יהודים" חמור פי כמה מה"לך" שמטריד את מנוחתו, ומה שמעליל אחיו יאיר על הקיבוצניקים ושאר מתנגדי אביו, בוטה הרבה יותר מה"לך"
    סגור
  • 210.
    אבנר נתניהו
    מר זמן 10/2020/09
    הגב לתגובה זו
    4 3
    איך יוצא האחד חכם ,ענו , מכובד ומכבד .. והשני תגרן מילים , שחצן ,וטיפש כמו נעל .. ואם רק היה הראשון לוקח את מקומו קדימה, פותח את פיהו , ומשפיע לתוך ועל משפחת נתניהו .. אביו היה נשכר מכך נכל מבט שהוא .. ליכודניק עצוב ולא כל כך גאה
    סגור
  • 209.
    ביבי
    יוסי 10/2020/09
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לא מבין מה רוצים מסיבי הוא לא המציא לא מבין מה רוצים מביבי כאילו יש לו תרופת פלא לקורונה וכשהו מכריז על סגר אז תוקפים אותו ביבי לדעתי מתחיל להתעייף מהתנהלות השמאל ואולי ואבוי אם יילך אם הוא יילך גם המדינה תלך כמו שהיה עם ברק ופרס אוטובוסים מתפוצצים זוכרים
    סגור
  • 208.
    ילד טוב ירושליים
    אזרחית 10/2020/09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מבינה את התיסכול שלך. באמת אנחנו חיים עם תיסכול כזה מאבא שלך כבר הרבה זמן שילך לבחירות!!!! אבל לאור הסקרים. הוא מפחד לראות כמה אנשי ליכוד שפויים לא יצביעו בשבילו. אבנר. אם כדברי אביך. אין כלום ולא היה כלום שילך למשפט בלי כל הטריקים והשטיקים שמביישים אותו שיעמוד כמו גבר ,או שישתוק ויפסיק לשחק. פוליטיקה היא לא הוליווד,ראשות הממשלה הוא לא אוסקר
    סגור
  • 207.
    אבנר, אתה חמוד ומביע דעה של רוב העם. (ל"ת)
    מימי 10/2020/09
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 206.
    לך
    לך 10/2020/07
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אוי אבנרוש. אתה מתוסכל??? זה נורא! אנחנו מורעבים!!! חצוף!!! מנותק!!!! לך!!!!!
    סגור
  • זו זכותו להגיד מה שכואב לו (ל"ת)
    אזרחית 10/2020/08
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • לך אתה, רע ומירשע. (ל"ת)
    חני 10/2020/07
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 205.
    אבנרמשכמו ומעלה
    דריה וחברים 10/2020/07
    הגב לתגובה זו
    13 4
    אם תדבק בו ולו השמצה אחת או אז נדע שנאת חינם מהי
    סגור
  • 204.
    אבנר נתניהו
    משה 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    באמת אתה לא צריך להיכנס מבינים אותך קורה בכל משפחה הבדל בין האחים בינכים ובמשפחה לא אבל למי שמשקיף מהצד רואה וחש מיד את ההבדל.ולמה לך את הבנים והנכדה של רבין ז"ל שמענו ונקשרנו מרחוק .תלמד מהם בלי קשר למפלגה.שווה.
    סגור
  • 203.
    רק בישראל..
    מיכל 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    5 3
    נתניהו לא ניצח כבר שלוש מערכות בחירות כל פעם הלך לאחת נוספת.. באלרונה, הצליח לכופף מפלגה שלמה שנבחרה על זה שאמרה "רק לא ביבי" להכנס איתו לקואליציה. לא שלום ישראל עומד לנגד עיניו אלא הפחד מהכלא, ההשפלה במשפט נתניהו יעשה הכל כדי לא להשפט כי הוא יודע מה גדולים חטאיו מולינו. שוחד מרמה הפרת אמונים מכירת העליונות האסטרטגית דל ישראל תמורת נזיד עדשים לו ולבני ביתו מעולם לא היה לישראל כזה מנהיג מושחט רשע ואנוכי
    סגור
  • 202.
    נסיון הפיכה
    שושי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הפגנות, לא נועדו כדי להפיל שלטון מכהן, הן נועדו לתת כלי לציבור שיוכל לטעון טענותיו בחסות הדמוקרטיה. זאת אומרת; אפשר להפגין, אך ורק כדי לדרוש שינוי בנושאים שמתנהלים במדינה ושעומדים על הפרק נכון לאותה עת, באג'נדה הרלוונטית לתקופה ובנושאי התנהלות השלטון אל מול אותם נושאים. ההפגנות לא נועדו להפיל ראש ממשלה מכהן ומפלגתו, את זה צריך לעשות רק בקלפי !!! ורק כך,זוהי דמוקרטיה ! כל דרך אחרת שלא בקלפי, היא ההפך הגמור מדמוקרטיה !!!
    סגור
  • ההפגנות האחרונות לא דומות כלל למחאות בהתחלה...
    חני 10/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אז היו מחאות של עצמאים, של צובטלים בעקבות הקורונה, של אנשים שבאמת מפגעו בגלל הקורונה. הם לא הפרו את ההנחיות אז וגם עזבו את המקומות בהם הפגינו בזמן ולא התפרעו או נהגו באלימות כלפי שוטרים. אלא שעלו על הגל הזה מלאאא אזרחים (חלקם במימון) ויצאו להפגנות אלימות, בוטות, מסיתות ורוויות שינאה... זוהי תופעה מדאיגה ביותר.
    סגור
  • 201.
    הצטרף לבסוף לשילטון הרוע! חבל ! היתה נראה כילד טוב
    חבל 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    4 8
    האבא שלך לא צריך , אלא חייב ללכת הוא הורס כל חלקה טובה בחברה הישראלית , והכל כי אין לו ביצים לעמוד לדין!!
    סגור
  • מי שהורס כל חלקה טובה זההאתה ושכמותך אלימים, מסיתים
    חני 10/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ״חבל״ (אחד מתוך עשרות זהויות פה של קומץ ילדים שמקבלים שנקל למילה וללייק).... מלאי שינאת חינם... נמאסתם, טינפתם את כל המדינה.
    סגור
  • 200.
    אתה
    שימי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    משעמם אותנו
    סגור
  • 199.
    איפוק
    יצחק 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אני קורא למלך" בנימין הראשון" ללכת לבחירות. נתגייס בכל הכוח והעוצמה היהודית.נביא 71 מנדטים! יהודי לגמרי. !מליות. !סנהדרין. בע"ה. אנא בנימין הראשון -לך לך מהגנתך על השמאל ובוא כבר הביתה אל העם היושב בציון.
    סגור
  • 198.
    חזוק
    אבי . 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    יפה דיברת.הצגת בכבוד את דעתך,וביטאת רחשי לב רבים.ארצה לשמוע יותר את דיעותך באשר הן באופן שכזה.חשוב שיצא קול שמדבר באופן חד וברור,ובאופן ראוי ומכבד.תודה
    סגור
  • 197.
    תגובה
    יונה 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא מסכימה איתו אבל בניגוד לאחיו תגובתו שקולה . הוא מבטא את מה שהוא מרגיש ולא משתמש בכינויים כמו אחיו הבכור.
    סגור
  • 196.
    נתניהו הכי טוב, אח שלי
    יעקב משה 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    6 4
    נתניהו לדעתי ראש הממשלה הטוב ביותר בעשרות השנים האחרונות. עצר את אינתיפדת הדמים, הצמיח את הכלכלה ואת יחסי החוץ. מי שאשם במה שקורה עם הקורונו אלו אזרחי ישראל שאינם שומרים מרחק, לא שמים מסיכה ולא פחות בעלי עסקים חמדני כסף שארחו 100% תפוסה במסעדות, בחתונות וכד'.
    סגור
  • מסכימה איתך במליון אחוז (ל"ת)
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 195.
    רק בישראל המיעוט מנסה לגבור על הרוב חחח (ל"ת)
    שרה שרה שיר שמח 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • אתם לא הרוב. תתעוררו
    נאדר 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם כבר לא הרוב . עובדה 3 מערעות בחירות ולא הצליח הנאשם מבלפור להרכיב ממשלה לולא הבגידה של גנץ בבוחריו. הרוב דורש ורוצה שכבר הנאשם מבלפור ילך
    סגור
  • 194.
    אל תכנס לזה אתה בחור וטוב
    ר 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    6 1
    תבין שזו סוף תקופה . די לשילטונו . עשה דברים טובים ודברים רעים . לפרוש בזמן זו תכונה חשובה. יום אחד יבינו מה קרה . בינינו זה לא עיניין של ימין או שמאל . כולם רוצים מדינה תקינה .
    סגור
  • 193.
    מתוק אמיתי יפה דרשת (ל"ת)
    אור 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 192.
    לך
    בני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אבנר אני איתך...אסור שאביא יתפטר העם איתו
    סגור
  • 191.
    מליוני אנשים מתוסכלים בגלל אבא שלך
    העם 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    5 13
    אז "לך" מכוון לאבא שלך ולמשפחה המטורללת שלכם. ו
    סגור
  • אתם אכולי שנאה (ל"ת)
    אזרחית 10/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • רוע וקינאה (ל"ת)
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • רק בישראל המיעוט מנסה לגבור על הרוב חחח
    שרה שרה שיר שמח 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כל העולם מתוסכל בגלל הקורונה רק בישראל נתניהו אשם חחח
    סגור
  • ומליונים מרוצים ממנו, אז לך אתה מכאן מטורלל (ל"ת)
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 190.
    אורח
    אורח 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מסכימה ים כל מילה שלך!
    סגור
  • 189.
    הפגנות
    יקירה חדד 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כל מי שמחזיק פוסט שכתוב ביבי לך אז שהוא יתחיל ללכת לאן שהוא רוצה כי עזאזל רוצה אנשים כאלה
    סגור
  • מ ד ו י י ק (ל"ת)
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 188.
    אבנר
    מלי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כמה רוע יש ברשת
    סגור
  • 187.
    די, אין יותר כח לשמוע גם לא אותך . (ל"ת)
    רותי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • ראשית - הוא לא מדמיע, שנית - מישהו מאלץ אותך בכוח?... (ל"ת)
    חני 10/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • משמיע* (ל"ת)
    חני 10/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 186.
    ישר כח
    אדם 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    8 1
    רואים חינוך מצוין בבית זה ועוד כשהוסיף הילד וגדל על ברכי סביו
    סגור
  • לגמרי (ל"ת)
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 185.
    לא אבנר אתה מתבלבל אם כבר
    עומר 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אז מה שאמר אביך על אולמרט ובצדק תופס שבעתיים לגביו . רק על ההסתה הרמייה אחיזת העיניים הייתי מכניס את אביך לכלא לשנים ארוכות .
    סגור
  • 184.
    זמן פרישה
    אזרח מודאג 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אבנר היקר חבל שאביך הגיע למצב הזה שזה מה שיזכרו מכהונתו עם הפילוג שנוצר בעם ממש שסוע ומכול להגיד לך שגם השחקן הטוב ביותר חייב לדעת מתי לפרוש שזקנתו לא תבייש את צעירתו אז את תלונות לאביך בבקשה שלא ידע מתי לפרושיחבל ??????
    סגור
  • בוחריו יחליטו מתי יפרוש (ל"ת)
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 183.
    מכרתם את המצפון ותמכתם בהריסת הדמוקרטיה
    ביבי שקרן פתולוגי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אתה רוצה בחירות נקיות מחד אבל אביך המסית הראשי רוצה קודם לבטל כתבי אישום. מנצל את כוחו לפגוע להרוס ולנתץ את מערכת החוק והמשפט. אותה מערכת שהעיפה את אולמרט לכלא והיית נהדרת. אתה מערכת שהוא שולט בה בעזרת חבריו שנים. פתאום כשהוא צריך לתת הדין. הוא מרסק הכול. ההפגנות תתקימנה כי ביבי בז לחוק.
    סגור
  • 182.
    ואני תומכת לגמרי בפוסט שלך
    בחרתי בנט ושקד 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    9 4
    לבטל את הדמוקרטיה של האחר כי אני הדמוקרט? זו לא דמוקרטיה. אבנר אתה צודק לגמרי!!!! מרתיח ומכעיס שאלו שמנופפים בדמוקרטיה וזכויות רומסים בלי למצמץ את בחירתם של אזרחי המדינה שלא חושבים כמותם. צורמת שנאתם לנתניהו...ולא לא בחרתי בו....אבל ויכוח מתוך שנאה הוא לא ויכוח. ויעידו על כך תגובותיהם להסכם השלום עם האמירויות ....הזלזול...והלעג...אם גנץ.פרץ.יחימוביץ היו עושים זאת,היו מעניקים להם נובל לשלום לאלתר...ויעידו עלכך מחאות ההמונים נגד ראש ממשלה מושחת שהמציא את הקורונה....כאילו לא בכל העולם ...כן...גם בריטניה. אירופה וגרמניה מתמודדים איתה.. אבל זו המצאה של ביבי....ויעידו על כך הכתבות המרושעות על כמה גלידת פיסטוק אכלו בבית רהמ והכביסה שהוא סחב מכאן לבית הלבן..תגידו כל רהמ נשותיהם היו לתפארת?...ואשת נשיא שהייתה מזמינה בבוקר. מיץ תפוזים סחוט ממסעדה בירושלים במונית . אין כאן ויכוח יש כאן ש נ א ה והיא מפחידה ןמאיימת עלינו כחברה. זה לא 2 דקות של נאה זה חיים של שנאה....עצוב. מפחיד....לקחו לי את המדינה
    סגור
  • כמה חוכמה בדברייך (ל"ת)
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 181.
    צודק בכל מילה
    איל 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סוף סוף מישהו שמתבטא בצורה מכובדת המשקפת דעת רוב העם המפגינים ממונים ומדושנים בכסף רע ורב מאוד. תתעשתו מישהו מבקש להרוס את המדינה היחידה שיש לנו. אם אתם כל כך צודקים לכו לקלפי. אם שם ביבי ינצח , מה תעשו תבואו עם תותחים וכלי מלחמה? אתם לא מחפשים דמוקרטיה אלא כאוס ואנרכיה המלחמה בין כל הפלגים בעם
    סגור
  • 180.
    צודק
    אייל 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    10 4
    3 מערכות בחירות רצופות ובכולם הרוב קבע את ביבי מה לא דמוקרטי בזה? לכו לבחירות, הבעיה רק בסבב נוסף של בחירות שגם אם הוא שוב יבחר יגידו שוב שזה לא דמוקרטי
    סגור
  • 179.
    צדיק שכמוך. לך מכאן עם כל המשפחה שלך
    ענת 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    7 15
    נמאסתם. הרסתם כל חלקה טובה במדינה. אולי אין לך מעורבות ישירה בעניין ובכל זאת כיוון שהגבת כאן מן הראוי שתדע שלכולם נמאס. אתם לא מפסיקים לצטט את המיליון שבחרו ביבי. ראשית זה כבר לא מיליון. ומה עם יתר העם? משתינים על כולם?
    סגור
  • תלכי את, רוע וותקחי איתך את כל הרעים, הקנאים והשונאים
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ורק אז יהעה כייף פה במדינה שלנו - ש פה מקום רק לטובים ולאוהבי חינם??
    סגור
  • ר"מ מחליפים בקלפי ולא בייצור שנאה
    דמוקרטיה 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    11 1
    ענת זה שאת חושבת כך זו זכותך. אבל האמירה לך מכאן מתעלמת ומבטלת את זכויות אלו שבחרו בו וזה הרוב גם אם לא מתאים לך להפנים את זה.
    סגור
  • זה כבר הרבה יותר ממיליון.זה השמאל הקטן וההזוי חושב שהוא (ל"ת)
    ח 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • חנתקתם עם העיוורון שלכם
    ביבי יוצר שנאה 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא צריך ללכת כי הוא מואשם, והוא הורס את המדינה, וגם גורם לפילוג בעם, וגם הוא מושחת, בובה על חוט. הוא צריך ללכת והוא ילך, לך.
    סגור
  • תמשיך לחלום.... (ל"ת)
    מני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 178.
    אבנר אתה מתוק וחכם אבל כאן טעית
    סתם אחת 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    7 8
    הבחירות בישראל אינן בחירות אישיות ואביך לא נבחר על ידי רוב העם הוא נבחר כי גנץ אשכנזי וכחול לבן גנבו חלק מקולות הבוחרים שהצביע נגד אביך.
    סגור
  • גנבו? אדם בחר וזו גנבה (ל"ת)
    את דמגוגית 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אבנר אתה מתוק וחכם אבל כאן טעית
    סתם אחת 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואתה בור. 3 פעמים הלכנו לבחירות. פעמיים ביבי למרות הכרזת הנצחון שלו לא הצליח להקים ממשלה ובפעם השלישית השתמש בדמגוגיה שלו כדי לשכנע את שוונץ להיכנס מתחת לאלונקה. אותו שוונץ שהבטיח לבוחרים שלו שלא ישב עם ביבי. ושכחתי גם את ההוא עם השפם ....
    סגור
  • 177.
    אבנר המדהים וכל משפ׳ נתניהו - אוהבת ומחזקת??
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    7 7
    אל תתרגש מתגובות המתנשאים הגזענים שונאי החינם. אנו מצביעי ותומכי נתניהו איתכם לאורך כל הדרך?? אתה ויאיר בנים מדהימים להוריכם ודוגמא ומופת לכולם?? אל תתרגשו מהצגובות הרעות - הכל מתוך קינאה דמובילה לשינאה שמובילה להתנהגות הזו. רבים בגילכם היו מתים להיות במקומכם??????
    סגור
  • 176.
    אבנר המדהים וכל משפ׳ נתניהו - אוהבת ומחזקת??
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אל תתרגש מתגובות המתנשאים הגזענים שונאי החינם. אנו מצביעי ותומכי נתניהו איתכם לאורו א.
    סגור
  • אוהבת ומחזקת?? (ל"ת)
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 175.
    לאבנר
    אורי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אבנר היקר, אינך הראשון וכנראה גם לא האחרון שנולד לאב מושחת ונרקסיסט סידרתי. אתה לעומת זאת הצטיירת כאדם ערכי ואיכותי. ניתן להבין את התיסכול שלך אבל כאדם מבוגר הרשה לי להציע לך להישאר מחוץ לויכוח הזה כדי שלא חו"ח תתלכלך בבוץ של אביך. מאחל לך כל טוב ובריאות.
    סגור
  • עדיף היה שלא היית כותב לו כלל, כמה רוע.
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מקווה שעל כל פיפס קטן שלך יכתבו כך לילדיך.
    סגור
  • ביבי המלך
    מריו 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין שכל אין דאגות מירמורון שכמוך
    סגור
  • 174.
    לא זכור לי שילדיו של אולמרט הגיבו
    מר פופוליזם 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל כך הרבה ברשתות כאילו שאבא שלכם קדוש שאסור להפנות אליו ביקורת. אתה ואח שלך צריכים להתבייש ולהשפיל ראש, אף אחד מכם לא נבחר לתפקיד ממשלתי... איך אבא שלכם לא מתבייש להשתמש בכם. אבא דפוק
    סגור
  • כי לאף ראש ממשלה - גם לא לאולמרט העבריין, לא עשו מה
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שעשו ועשים למשפ׳ נתניהו. התקשורת גם מעולם לא היתה כזו 0שמאלנית ועויינת לאף ראש ממשלה בישראל וכל זה תוצר של הסתה קבועה ושיטתית כנגד ביבי במטרה להכשילו מתוך צרות עין ושינאת חינם. יאיר ואבנר ראויים לשבח על כך שמגוננים על משפחתם. פוגעים בהם כדי לפגוע בעקיפין בביבי. אין יותר מירשעות מזו,
    סגור
  • 173.
    לא הבנת
    גיא 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    באמירה "לך" העם בעצם מתחנן שביבי יעזוב אותנו כבר, שייתן לבנט, גדעון סער, או מי שזה לא יהיה לרפא את ישראל, כי הוא, לא יודע, ולא יכול לעשות את זה.
    סגור
  • 172.
    אילו הוא היה שמאלני
    ימני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אילו אבנר נתניהו היה שמאלן התגובות פה היו שונות אבל היות והוא ימני והבן של ראש הממשלה שנבחר דמוקרטית בבחירות אז התגובות פה קצת לא לרמתו הבעיה עם השמאלנים שמגיבים פה שהם לא קוראים את הכל ואם הם קוראים אז יש להם הבנה דיסלקטית ועיוורת משנאה לימין ולעומד בראשה
    סגור
  • לדעתי מדובר בקומץ ילדים שמקבלים שנקל למילה וללייק...
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה כבר יש להם לעשות בתקופה הזו??? צריך לבדוק אם גם את זה ברק ומקורביו מממנים....
    סגור
  • 171.
    מגיל 18 עד 120, רק מחל הליכוד בקלפי.
    מאיר כהן 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מועדים לשמחה.
    סגור
  • 170.
    עומד על זכותי להיות ימין שאינו של ביבי הסמולן
    יואב 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לתת שטחים ללא תמורה זה ימן.. אפילו בגין רק מסר שטחים ש"הסמול כבש.. שלא לדבר על הליכוד המסואב ששכח את ההדר של מפלגת חרות.
    סגור
  • 169.
    הלוך הלכו העצים למשוך עליהם מלך
    אביעד 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליבי יוצא אליך אבנר. מתפלל עבורך שתצליח לשמור על שפיות. לא בחרת להיוולד למשפחת מלוכה וגם אנחנו מצביעי הימין מעולם לא ביקשנו להמליך עלינו מלך
    סגור
  • 168.
    חמוד וחכם
    אודי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לעומת אחיו הדפקט והחולה נפש.
    סגור
  • 167.
    תגיד אבנר נתניהו למה אתה לא דורש
    אני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מאבא שלך בעצמך ללכת הבייתה? וחושב שמגיע למושחת שיש לו 3 תיקים פליליים להמשיך לשבת על כיסא ראש הממשלה? אתה גם לא מוסרי ולא ישר ולא מצפוני שאתה חושב שמגיע לו לשבת על הכסא רק בגלל שנבחר? לא הוא לא ניבחר, בני גנץ ניבחר, אבל הטיפש נתן לאבא שלך להמשיך לשלוט כי פחד מגודל התפקיד. אז אבא שלך לא ניבחר ובני גנץ שיקר את העם ובזה הוא מצטרף עם הרמה המוסרית האפסית שלו לאבא שלך. לא חינכו אותך ליושר, מוסר ומצפון? אמא שלך אומרת שתישרף מצידה המדינה והאח שלך גם לא יודע לדבר אלא כמו מתוך ג'ורה אז איזה טענות יש לך על זה שסותמים לך את הפה? לאבא שלך אין זכות מוסרית לשבת על כסא ראש הממשלה ואם זה החינוך שנותנים לאנשים במדינה, שמצדיקים את אבא שלך אז צר לי על המדינה הזו. המשפחה שלי מתה באושוויץ לחינם!
    סגור
  • כרגיל עוד משתפן שלא מזדהה... גם ביבי בן לניצולי שואה
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואח שכול לגיבור שמנע אסון כבד מאוד אז באוגנדה... לאלו מקומות נמוכים אנשים יורדים... פשוט מדאיג. ביבי אחד משפראשי הממשלה - אם לא ה— שהביא יוצר הישגים למדינת ישראל מכל קודמיו, שחלקם סרחו, פשעו ונכשלו.
    סגור
  • 166.
    זוית אחרת
    אילן 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גם אחרים שנבחרו, וכשלו בעבירה או התנהלות כגון גולדה , רבין, אולמרט.. נבחרו, והלכו ללא בחירות, עכב לחץ ציבורי או נראות ציבורית, מקשיב כשדברים נאמרים בנועם ובצורה תרבותית, דבר שחסר כרגע, אבל לא מסכים לדעתך. נתניהו לא קיבל רוב 3 פעמים, כן הצליח לקנות את הדתיים, ואילו גנץ לא היה נכנס לממשלה, יתכן והכל היה אחרת. ההתנהלות הפוגענית כנגד המשטרה הפרקליט והפרקליטות ההתלהמות כנגד השמאל ( כל אחד שדעתו שונה מביבי ) וגם ביבי אינו ימני במבחן התוצאה.... הם מהלכים הפוגעים ביסודות הדמוקרטיה ומסכנים אותה.
    סגור
  • 165.
    אני מרחם על אבנר שהוא שייך למשפתח נתניהו (ל"ת)
    אבי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 164.
    אבנר נתניהו
    אריק 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חכם ומוכשר מדבר בצורה תרבותית ומנומקת לא חשוב מה דעתי הפוליטית מכבד אותו מאד מאד טוב שהוא מביע את דעתו בסגנונו המכובד בן למשפחה מכובדת
    סגור
  • 163.
    אבנר נתניהו
    כוכבי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מילים ראויות להערכה בימים אלה שכולם נמצאים בתסכול קחו צעד אחורה אם לא נפסיק עם ההתקהלויות לא תיגמר הקורונה אז בואו נפסיק עם ההתקהלויות בבתי כנסת חרדים חילונים הפגנות די קלו אוויר כי מה שאתם עושים פשוט זה חוסר התחשבות מבינה את המצב גם אותי פיטרו אבל לא יעזור כלום אם לא נעצור את המגיפה פשוט די
    סגור
  • 162.
    תגובת אבנר נתניהו ללך
    חיה 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבנר מסכימה איתך בהחלט . מזלזלים בנו . רוב העם אמר את דברו לא תעזור להם ההפגנה הזו הם חיים בסרט רוב העם ימיני . ואין תחליף לביבי מנהיג חזק מתאים וראוי לא נלך לשום מקום ובטח שלא נכנע לשונאיי ישראל. תיהיו חזקים משפחת נתניהו האלופים.
    סגור
  • 161.
    הכוונה ב"לך"
    אזרחית שומר חוק וסגר 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה לך הביתה לך לנבצרות לך להוכיח את חפותך כפי שאתה טוען,בבית משפט. לך לארצות הברית (הבנתי שאביך ביקש כבר בעבר להוציא דרכון אמריקאי ושאמא שלך חושבת שזה רעיון טוב שהמדינה תשרף והם יעזבו. אז זהו! המדינה נשרפת, אבא שלך מחזיק גאלונים של נפט וגפרורים הם יכולים ללכת .
    סגור
  • 160.
    ??
    מימי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבנר לא כול העם איתכם לך כול הכבוד לך כי כרגע אתה היחיד שפוי במישפחה מקווה שהסביבה הלא """ בדיוק שגדלתה תמשיך בדרכחה השפויה תצליח בידידות אמת
    סגור
  • 159.
    מי היה זה שקרא לראש ממשלה מכהן להתפטר....אבא שלך
    אורלי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבנר נראה לי שאתה צריך לחזור קצת על לימודי ההסטוריה שלך מי שקרא לראש ממשלה בוגד והסית את העם עד שראש ממשלה נרצח במדינת ישראל היה אבא שלך. מי שקרא לראש ממשלה נאשם להתפטר היה אבא שלך . מי שנאחז בכיסאו היום הורס את רשויות החוק והמשפט במדינה ובכך מעביר מסר לאזרחים שאין חוק ואין משפט ... זה.... נכון ..אבא שלך . האמת כואבת ... נכון ... גם לי ..מאוד
    סגור
  • 158.
    אבנר אתה תותח
    אילן 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד תמשיך כך רק ביבי לעדדד
    סגור
  • 157.
    אז שילכו לעזזל נבלות מתוסכלים וממורמרים (ל"ת)
    שלומי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 156.
    מסכים לכל מילה (ל"ת)
    גלעד 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 155.
    לך
    סנדי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכו אתם !!
    סגור
  • 154.
    מה לגבי ה 7 וחצי מיליון איש הנותרים מאזרחי ישראל
    המבקר 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דעתם לא נחשבת ? בשביל מיליון ביביסטים 7 וחצי מיליון צריכים לסבול ... ביבי לך !!
    סגור
  • 153.
    אבנר היקר
    מירב 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מילה בסלע אתה בחור חכם ואניטלגנטנמשיך לבחור בנימין נתניהו בע"ה
    סגור
  • 152.
    צודק! אנשים מתוסכלים עושים שטויות.... (ל"ת)
    אור 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 151.
    לך יא מושחת (ל"ת)
    דן 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 150.
    גם לרובין הוד הייתי אומר לך
    יובל 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רק שואל,האם לשודד מעשירים (לכעורה) שהיה מחלק את כספם לעניים והיה מתמודד לראשות הממשלה היה מותר להתמודד? האם קול העם הוא בלתי מוגבל? ו... אלוואי שאבא שלך היה רובין הוד. עושה רושם שדווקא לוקח מהעם, לכעורה ונותן לעשירים, או יותר גרוע לביתו. ואנו תקועים עם אדם שיש נגדו מספר אישומים, שאין דרך לדעת שהחלטותיו הרות הגורל לעמינו אינן נובעות מכך. תגיד לי אתה האם רק בכדי להסיר ספק... שילך?
    סגור
  • 149.
    אבנר
    ויק 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות לא ברברי כמו האח המטומטם שלו
    סגור
  • 148.
    לך לך מבית אביך, בוא נתחיל מזה
    טל 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    רק אז תוכיח שאתה שונה
    סגור
  • 147.
    אבנר, כל מילה בסלע!! (ל"ת)
    אלישבע 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 146.
    הליכוד קיבל בערך שלושים אחוז
    יוסי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הליכוד קיבל בערך שלושים אחוז מהקולות זאת אומרת שבעים אחוז בערך לא בחרו ליכוד. וזה כמובן מאותם האזרחים שיצאו לבחור.
    סגור
  • 145.
    אז זהו שהוא הפסיד (ל"ת)
    יניב 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 144.
    אבנר נתניהו
    סימה 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל. כבוד לך אבנר אתה אמרתה בדיוק את מה שחשבתי ועוד אלפים כמונו... ואני אחדד.. השמאל לעולם לא הצליח להפנים את השינוי במדינה כשהליגוד עלה לשילטון... והם לא קיבלו את זה והם לא יקבלו זאת לעולם... הם שמטיפים לדמוקרטיה ומדברים על דיקטטורה לא רואים את הגיבנת של עצמם... בכוח הזרוע והפרתהסדר והמשמעת הם רוצים להחליף את השילטון . רכבו על הגל של המגפה כדי שתהיה להם הצדקה למטרה ה כספת שלהם... אתם היקטטורה בהתגלמותה.. ואתם משחיתי הדמוקרטיה... ראש ממשלה מחליפים רק בקלפי - - - זאת דמוקרטיה ולא מה שאתם השמאל מנסים לעשות... זה לא יעזור לכם כל ההפגנות המטופשות שלכם... לכולם נמאס מכם
    סגור
  • 143.
    איזה בחור מדהים לאינטליגנטי
    יוני 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשית אהבתי מאוד את הדרך שבא אבנר התבטא,ויותר מזה הסכמתי איתו. אני לא מין התומכים של נתניהו,אבל כן חושב שהדרך היחידה להוריד אותו מכיסאו היא רק דרך הקלפי!!! כל דרך אחרת מסוכנת לדמוקרטיה. אנחנו צריכים להיות כנים עם עצמנו ולדעת שכל דרך אחרת לא בריאה לעם ולדמוקרטיה שבשמה אנחנו מפגינים.
    סגור
  • 142.
    אביך מזכיר את האתד ממשל יותם, והמבין יבין לכן שילך כבר
    יותם 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ויפסיק לשרוף את המדינה, מנהיג כושל מושחת ומסוכן
    סגור
  • 141.
    רוב הציבור בחר בנתניהו ואין למפגינים זכות לסלקו. (ל"ת)
    צודק אבנר! כל הכבוד! 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 140.
    כל הכבוד (ל"ת)
    צודק!!כל הכבוד! כלמי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 139.
    תגובת אבנר
    ריקי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבנר צודק.אם המפגינים צועקים דמוקרטיה,אז שיכבדו את הדמוקרטיה בארץ,ששלטון מחליפים רק בקלפי.צודק אבנר ואם נתניהו יבחר שוב,תצטרכו לאכול את הכובע במקום זה שאתם אוכלים עכשיו ת'ראש עם השלטים של לך
    סגור
  • 138.
    לגבי ה800000
    יוסי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לגבי 800000 שבעקיפין הצביעו לאבא שלך . מה שנקרא הגוש אבל גוש של חרא, חרדקים שאין קשר בינם לבין ימין אלא הולכים למי שפותח להם רגליים. לך ואל תחזור או בעירקית רוך ובעלאג'ה
    סגור
  • 137.
    אתה יודע מה. צודק . עופו!! ולא רק לך
    לך ולנסה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם המושחת גם העברינית המורשעת והמירשעת גם הילד ז' וכפרה אבל גם אתה.
    סגור
  • 136.
    תתפקד, בבקשה תתפקד.
    אלה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להאמין שבבית אחד גדלו יאיר ואבנר זה לצד זה.
    סגור
  • 135.
    כל מילה בסלע
    אני 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוב העם עם אביך!! מנהיג דגול! יישר כוח!
    סגור
  • 134.
    לנאשם נתניהו - לך !!! (בניקוד של צירה) (ל"ת)
    חרדה למדינה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 133.
    אבנר נתניהו
    קרדאי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד לך בן יקר של ביבי עלה והצלח היום ניסו לפגוע באחיך דרכך על זה שהוא לו יודע להתיחס והוא תוקפני בתגובות שלו תסביר להם לשמאלניים הרעים האלה שלא פוגעים במשפחה כל הזמן מנסים לפגוע באבא שלך באמא שלך בכל הרעל הזה שיוצא להם מהפה אבל לא יעזור להם ביבי ישאר בשילטון על אפם וחמתם
    סגור
  • 132.
    הציבור השפוי יגיב בקלפי
    אלון רחמים 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לנו מה לצאת לרחובות כדי לעמוד מול מפגיני השמאל. אנחנו את שלנו נגיד בקלפי. ואז נראה מי ילך ומי ישאר.
    סגור
  • 131.
    על תיכנע
    ג'וזפין כץ 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תיכנע לקהל שטוף המוח. המסיתים ישלמו על מעשיהם המלוכלכים. הם מעטים, אבל הם מרעישים יותר מדי. בצד נתניהו יש אנשים הגונים, אבל הם לא שערורייתיים, הם יבואו להצביע.
    סגור
  • 130.
    אדם חכם ביותר! התפוח לא נופל רחוק!! העם בחר ביבי!! (ל"ת)
    שני 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 129.
    הכלבים ינבחו והשיירה תמשיך לעבור!
    רק ביבי! 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יישר כוח, אבנר היקר, אצילי ואלגנטי.
    סגור
  • 128.
    דברי אמת
    נוני 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבנר יקר. תגובתך בכתבה הזו למה שקורה כאן בארץ הם מופת גם לדמוקרטיה. אבל לא רק. בזמן הזה שהשפיות נעלמה והאלימות , הרוע, הבוטות וכול מה שמסמל את הלא יפה ולא נאה. כל מה שהיראלי המכוער שמשתולל ללא הבחנה בתידלוק ומימון ממקורות זרים. די נמאסתם. מפגים נמאסתם. חבורת מטומטמים משועממת ואנרכיסטיתת ואגואיסטית! די לכם נמאסתם. לכו. לכו. לכו לעזה תוגץדה רבה לך אבנר. אתה דוגמה ומופת בשבילי כישראלי. שאתה ומשפחתך היקרה תמיד תצליחו. עם ישראל זקוק למנהיג כמו אביך. אין כמו ביבי!!!
    סגור
  • 127.
    האח השפוי מופתע
    אודי רם החמוץ שהציל 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך תשמע ותקרא איך אבא חכם ואח מוזר מסיתים ללא בושה ומנסים לעשות הפרד ומשול בישות הציונית. סוג של בוגדים. האבא החכם ויודע העבר רואה את הישראלים כנחותים. האח לא לגמרי מחובר למציאות
    סגור
  • 126.
    נסיך!!
    מאיר 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבנר היקר מילים כדורבנות! רוצים ללכת אבל לבחירות וכמה שיותר מוקדם.
    סגור
  • 125.
    לקרוא לראש הממשלה ללכת זה דמוקרטי
    אחת 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגיע הזמן שאנשים ובהם אבנר יפנימו שהפגנות כנגד השלטון הן מנשמת אפה של הדמוקטיה, ושזו זכותם הבסיסית של מתנגדי נתניהו להפגין בדרישה שיפרוש מראשות הממשלה.
    סגור
  • רק בקלפי
    שושי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפגנות לא נועדו להפיל שלטון מכהן, הן נועדו לטעון טענות כדי לדרוש שינוי אך ורק בנושאים שמתנהלים על הפרק, באג'נדה הרלוונטית לאותה תקופה בנושא של התנהלות בלבד!!! החלפת מפלגה וראש ממשלה, אכן אך ורק בקלפי !!! וזאת היא דמוקרטיה !!! החלפת ראש ממשלה נבחר יחד עם מפלגתו
    סגור
  • 124.
    איבדת אותי כשכמו אביך, כינית את כל מי שרוצה בלכתו שמאל,
    עדו 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כנראה שהדחף להסית הוא עניין גנטי, וחבל שגם אתה הופך למריונטה של אביך להפצת מסריו. אני מעולם לא הצבעתי לעבודה או צפונה ממנה, פעמיים הצבעתי מחל ב 96 וב 99 ואני משוכנע כיום שהוא צריך ללכת בגלל האישומים, בגלל ההסתה והשיסוי ובגלל, בגלל המשפחה סביבו שמשפיעה, והכוונה לא אליך, ובעיקר גלל המיצוי. די, שחרר, לך
    סגור
  • 123.
    התנשאות וגסות רוח בשמאל ״הליברלי״
    אברהם מורן 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ברק המליונר הלך לקלפי וקיבל וראה כמה הוא ״מוצלח״ עכשו הוא הולך לרחוב ומתנהג בברוטליות כאילו הוא בצהל.
    סגור
  • 122.
    אבנר
    גילוש 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שגם התפוח הזה לא נפל רחוק מהעץ. אי אפשר רק להנות ממנהמי השלטון יש גם ביקורת ויש חצי המעם ש מ מ ש לא רצה את נתניהו
    סגור
  • 121.
    לא מסכימה עם הדעה שלו אבל לפחות הוא קול שפוי
    אני 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בניגול לאח שלו יאיר המתלהם הזה כאילו בכל פוסט שהוא קורא לוקחים לו חצי ליטר דם בכללי ההמלצה שלי לא טוב לך מה שאתה רואה בפייסבוק אל תהיה בפייסבוק
    סגור
  • 120.
    אבנר נתניהו
    אגמון אסתי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבנר נתניהו תמשיך לשמור על פרופיל נמוך!אל תתן למעשי אביך להשפיע עליך!אתה אדם טוב והולך בדרך המקובלת והנכונה -לימודים!חברה!חברים וכלבה קטנה !על תתן ליאיר נתניהו להשפיע עליך! אביך,בנימין נתניהו,לידיעתך הרס את המשק הישראלי !הרס אלפי בתי -אב !מונע מהם להתפרנס בכבוד-אין תרבות-אין חינוך-עסקים סגורים-מסעדות סגורות-תיירות פנים וחוץ אין- אביך בנימין נתניהו ,הכניס את מדינת ישראל לגרעון עצום !הרס את המדינה והאזרחים -המדינה עצובה בגלל אביך עוד המדינה תפשוט רגל והאמריקאים או האמירתם יקנו אותה! אבנר נתניהו -לידיעתך בין המפגינים יש אלפי ליכודניקים שאיבדו את הפרנסה בגלל מדיניות הממשלה! לכן על אביך ללכת הביתה !בבחירות הבאות נתניהו נופל!נתניהו יאבד את השלטון !הבחירות הבאות תהיינה בחירות מחאה יבחרו במפלגה אחרת או שבכלל לא ילכו לבחור!
    סגור
  • 119.
    ולכן אתה הדמות האהובה היחידה במשפחתך
    אירית 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינני מסכימה איתך אבל אתה אדם נבון, לא משתלח , רהוט ועל כך הציבור כולו מכבד אותך
    סגור
  • 118.
    אה... אבנר לא ככ מדויק.
    מוישה גרייס מפרום 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיבה שאומרים לו לך.. היא לא כי הוא נבחר , נניח, גם לא מדויק.. הוא נעזר בגנץ אבל ניחא. אומרים לאבא לך כי יש לו 3 כתבי אישום. שוחד מרמה הפרת אמונים. אומרים לו לך כי הוא פועל בדרכים לא דמוקרטיות. במחשכים. כי הוא עושה עסקות מסריחות ( צוללות. F 35 ) ועוד. כי הוא מנותק. מושחת. משחית..משסה. מפצל. בגלל זה. אה. וגם כי הוא נכשל בניהול המדינה. נכשל בכלכלה. נכשל בבריאות. נכשל בחברה. נכשל בתפקידו. כשלון. נכשל. עכשיו אני מקווה שאתה מבין. דרך אגב. מזכיר לך את שהוא אמר לאולמרט. שילך להתמודד משפטית..
    סגור
  • 117.
    אם ירצו בחירות - תפאדלו!
    אני 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העיקר שלא יישאר במצב הנוכחי בו כל מה שמעסיק אותו זה המשפט ההולך וקרב. ביביזיון!!!
    סגור
  • 116.
    אבנר נתניהו
    הציוני 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבוב אביך היקר הרוויח ביושר את רגש העם כלפיו-זמנו עבר,תפנים את זה ככה יהיה לך יותר קל!
    סגור
  • 115.
    לא ברור איך יצא כזה חמוד ושפוי במשפחה המטורללת (ל"ת)
    א 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 114.
    בדרכ" אני שומר את התגובות
    עליזה קמחי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד אבנר אבא שלך נבחר בבחירות והעם יחליט בבחירות ולא כל השמאל והמושחת ברק בראם ביבי רק איתך אנחנו בטוחים בבטחון בכלכלה ומי שלא טוב לו מתכבד להגר לנו מצויין
    סגור
  • 113.
    אהבתי מאד
    דלית 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבנר, אני מאלה שרוצים מאד מאד שאביך ילך אהבתי לראות שיש במשפחה שלכם גם קול שפוי ומאחד חבל שיאיר לא לומד ממך. בעיקר חבל לי שאתה שאני מתרשמת כבחור חיובי צריך לראות ולהיות נבוך....אבל אביך צריך לשחרר לו זה היה מתקיים מזמן לא היינו מגיעים למצב הזה אמור לו שפשוט ילך
    סגור
  • 112.
    לך
    ערן 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוב המנדטים בבחירות האחרונות אמרו לאבא שלך: לך! 62 במספר. אם תפגוש את אבא בקרוב אמור לו בשמי: לך !
    סגור
  • 111.
    הכל בשם הדמוקרטיה
    משה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היו כאלה בתקשורת שעודדו לצאת להפגנה תוך רמיזה בוטה שיש כאלה בחברה הישראלית שלא יודעים דמוקרטיה. אז ראשית מבקש אני לדעת מאלה המבינים דמוקרטיה איפה הקו האדום של חופש הביטוי . דרך אגב תיקראו פסיקה של השופטים אהרון ברק ושמגר בעניין כי כאשר ישנה סכנה לביטחון הציבור חופש הביטוי נפסק. כמו כן הצגת התחלואה בקורונה שיקרית לא יתכן שכול יום נדבקים 8000 חרדים אחוז הנדבקים מקרב האוכלוסיה עומד על 17 אחוז . מי הם האחרים.
    סגור
  • 110.
    למעט האמא, שני הבנים והאב אנשים מבריקים (ל"ת)
    עוש 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 109.
    ראיה חד צדדית
    נעמי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. אין בחירות אישיות בישראל. מי שנבחר הוא הליכוד.לכן, לא 1300000 הצביעו לנתניהו. 2. קראית , לך, למרות שאני מבינה את הפגיעה בך, היא כל כך פרווה וחוורת בהשוואה למילים שמתמש אביך ואחיך. לכן, אם אתה כל כך דואלאחדות העם-תתחיל קרוב לבית
    סגור
  • 108.
    אברס (ל"ת)
    שושנה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 107.
    אבנר נתניהו
    רפפורט 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרגליות יוצאות מפיך ומבטא בצורה הכי ברוררה!! אבנר מתוק אני אזרח שכול חיי בחרתי ליכוד ואמשיך לבחור ליכוד רק בגלל האבא שלך הנבון והדגול!! אני מציע לך תמשיך להיות אנונימי זה מאוד מתאים לך!! אתה במגרש של קניבלים! ארנכסטים!
    סגור
  • 106.
    ראש ממשלתנו היקר
    בתיה צוברי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה וחרפה ליהודים שככה מתנהגים נבולי פה והשפלות מזעזעות שופכים את דמו ברבים בינימין נתניהו תרם ועשה רבות למען מדינתנו בכלכלה ובבניה יפה ומשגשגת המגיפה הגיעה אלינו ולא בגלל ראש הממשלה אנשים נפטרים ועסקים נסגרים והכל בגלל שנאת החינם שיש בתוך העם סוף.מעשה במחשבה תחילה ולצבור השמאלני המפגינים החצופים שגורמים לעוגמת נפש פחד וסכנה נמאסתם תגדילו ראש ותתפללו לישועות ולא לבוא בטענות לראש הממשלה השם יחזק את ידיו ויזכה לבריאות ושמחה הוא ובני ביתו היקרים??
    סגור
  • 105.
    ראש ממשלה שיש נגדו כתבי אישום צריך ללכת
    דלית 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראש ממשלה שיש נגדו כתבי אישום צריך ללכת
    סגור
  • 104.
    בנימין נתניהו תהיה חזק, העם מאחורייך וזקוקים לך
    נירית 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכולים להפגין זה מה שנשאר להם כי אנחנו נהיה בשלטון עד בא משיחחח.
    סגור
  • 103.
    לך לקלפי
    איציק מלול 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיוק כך שלטון מחליפים בקלפי בלבד ולא הפגנות של הזויים מסוממים
    סגור
  • 102.
    אבנר נתניהו
    משה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי הסיבה שאתה רואה את הקריאות המופנות לאביך ללכת הביתה בכל מקום היא שרבים כל כך מצפים שיעשה כבר את הצעד הזה.לולי הפחד מהרשעתו כבר היה עושה זאת מזמן!!!
    סגור
  • 101.
    אבנר, יישר כוחך. כתבת יפה ובחוכמה, ללא התלהמות מיותרת (ל"ת)
    שולמית 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 100.
    תיהיה חזק
    נסים 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיהיה חזק אל תשבר. ו...כן תשמיע את קולך אבא ואנחנו צריכים אותך וכל קול
    סגור
  • 99.
    אוהבת את ביבי ילדיו ואשתו מוקירה ומעריכה
    רות 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושבת שאינכם ראויים לתגובה אתם מיעוט פסיכי משועמם שמנסים בכל דרך להחליף את ביבי תלכו כפרה עליו
    סגור
  • 98.
    לא מבין
    רפול 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבנר נראה בחור טוב. אבא שלו ירד מהפסים לגמרי.עליו ללכת ולא חשוב כמה הצביעו לו חלקם הגדול מסכימים שזה המצב.אין איש במדינה מעל המדינה.
    סגור
  • 97.
    נראה בן מאומץ אפשר לא להסכים אבל חייבים לכבד
    השפוי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אגב שני הצדדים
    סגור
  • 96.
    3 מערכות בחירות היה רוב למתנגדי נתניהו
    אניטה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם עם כתבי אישום לא יכול להיות נהג מונית - אז לנהל ממשלה? אפילו אם היה לו רוב בעם...אבלהוא גרר אותנו ל- 3 מערכות והיה רוב למתנגדיו.
    סגור
  • 95.
    אבנר היקר..
    ליכודניקית שמאסה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאבא שלך נתנו את קולנו מספר פעמים ומפעם לפעם הוא ריכזה יותר ויותר עד שהגענו למצב שאין לו מקום בממשלה, ואני ועוד הרבה ליכודניקים גאים הבאנו בשביל שיהיה שינוי אמיתי, ביבי צריך לשחרר את המקום שלו !
    סגור
  • 94.
    לך לך ועוד לך
    גיא 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך כבר
    סגור
  • 93.
    לך
    אבי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבנר היקר. להבדיל מאחיך יאיר, אתה מתבטא בנועם, לדבריך, אביך מואשם בעבירות חמורות, והתנהלותו בהתאם, אם היה נוהג בהגינות, היה יוצא לנבצרות, ומתמודד מול עניניו בבית משפט. הכאוס שנוצר וההסתה כמו אנרכיסטים לציבור המפגינים, שברובם אזרחים ישראלים שנמאס להם. היה מכובד יותר אם כך היה נוהג, ולא נשאר וגורם לפילוג
    סגור
  • 92.
    לך
    רומי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבנר לא אשם שנולד למשפחה כזאת.ביבי לא נבחר ברוב גדול.ועליו באמת ללכת
    סגור
  • 91.
    ביבי מלך ישראל
    מצפון 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזק ואמץ אנחנו בקו הראשון רק ביבי
    סגור
  • 90.
    לאבנר
    גולדי הון 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מקווה שאתה מסוגל להבין למה אומרים לאביך " לך"! הסיבות הן כדלקמן: אביך נאשם במספר עבירות חמורות, אבא שלך אדם עשיר מאד בקנה מידה ישראלי ולמרות זאת הוא מחפש תרומות ותורמים למימון הגנתו. ( אם אין כלום כי לא היה כלום אז למה צריך כל כך הרבה עורכי דין?) בנוסף דאג אביך במשך שנים רבות לשסות את המוני תומכיו בפעילי הצד הדונה מעמדתו ובכך סכסך ופילג את העם וגרם וממשיך לגרום לשנאת אחים.על מנת לקצר, אעבור לקורונה. המשבר טופל ומטופל בידי אביך באופן הגרוע ביותר שניתן היה לצפות מראש ממשלה. חלק גדול מהשבר הוא באשמתו הישירה והוא לא רק שלא לוקח אחריות אלא מאשים אחרים כולל את כל העם.האיש, א יך משניא את עצמו על עם ישראל ואתם, המשפחה הקרובה שלו, אין בכם ולו אחד שמבין, להפך כולכם לא מבינים. על כן אבנר הגיע הסמן לומר לאביך "לך" ולא לבחירות, לך הביתה כי העם לא רוצה בך עוד, לך ואל תחזור לעולם.
    סגור
  • 89.
    ואני אומר לכו
    פטריוט ישראלי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המפגינים הנאורים לכאורה אומרים לך, אך לא אומרים לאן. ואני אומר לאותם מפגינים לכו כפרה על משפחת נתניהו
    סגור
  • 88.
    לך
    לל 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר המצב שנקלעו אליו בגלל אביך אל תשכח זאת!!!@ לא ואנחנו לא באותה סירה!!!לא לכולם יש עשרות מיליונים כשלכם ואל תיתמם.אבא ואמא שלך צריכים לעוף מבלפור.
    סגור
  • 87.
    כל הכבוד לך אבנר ולמשפחה! העם איתכם. גאה להצביע מחל. (ל"ת)
    א 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    92 56
    סגור
  • חשמונאים 33 קרית מוצקין (ל"ת)
    דוד עמר 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מתל.. חרות וליברלים שנשענה על קפיטליסטים ישריםנ
    יואב 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזמן אינה קיימת.. היום זה העדר המסואב של ביבי.. אין בו ההדר של בגין ולא דרכו של זבוטינסקי..
    סגור
  • אבנר נתניהו
    סימה 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחזקת אתכם ומתפללת עבורכם ועבור המדינה הזאת שלא יודעת להעריך מנהיג דגול... כאילו שיש להם אחד יותר טוב מביבי...
    סגור
  • ביבי ניצח על פי הרוב! זו דמוקרטיה. (ל"ת)
    ללא שם 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 86.
    בני נתניהו..אבנר יאיר..לכו גם אתם (ל"ת)
    עידית 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    58 89
    סגור
  • מ
    מ 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל הוא צודק זה כללי המשחק של הדמוקרטיה
    סגור
  • אבנר נתניהו
    כוכבי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנתיים העם בחר בו
    סגור
  • אתה מפיץ רוע ושנאה.
    אחת אחרת 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה מפיץ רוע. באיזה זכות אתה מסלק אנשים? אולי תלך אתה בעצמך? רוב הציבור בחר בנתניהו וכך זה נמשך כבר תקופה ארוכה. השמאל מעולם לא כיבד את החלטת הבוחר. ההפגנות הן פרי שינאה יוקדת לנתניהוי שלא הצליחו השמאלנים והאליטות הוותיקות במדינה להפיל בבחירות. כעת הם מנסים להפילו מהשלטון ע''י הפגנות מלאות שנאה, רוע, התנשאות וחוסר השלמה עם הבחירה הדמוקרטית של רוב הציבור.
    סגור
  • הפגנות לא דמוקרטיות
    שושי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפגנות שנועדו להפיל שלטון זה ההפך מדמוקרטיה. הפגנות נועדו כדי לשנות התנהלות ולא כדי להפיל
    סגור
  • אתר אבנר לא היה מזיק לראות גם בבית גנץ (ל"ת)
    הבן החורג 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 85.
    הקול השפוי היחידי שיש בבלפור
    יעל 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    33 29
    לא ברור איך הצליחו הזוג ללדת 2 ילדים שונים באופן קיצוני לא רק זה, שונה גם מהוריו. מציעה לאיש בבלפור לפרוש ולהתחיל לבנות את המירוץ של הילד הזה להנהגה של הליכוד ... אני בטוח אצביע לו. מדהים ! איפה הוא ואיפה אביו...2 עולמות שונים
    סגור
  • יעל, תתביישי?? היית רוצה שיעשו הבדלות בין ילדייך???
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה רוע?? שני הבנים מדהימים, יאיר יותר מוחצן ומגן על הוריו בפרהסיה וכל הכבוד לו על כך?? הלוואי עלי שני בנים ונכדים כאלה??????
    סגור
  • אבנר נולד משרה?? (ל"ת)
    דורשים בדיקה גנטית 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 84.
    כתיבה של איש חכם
    שלומי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    89 20
    אילו מילים מדוייקות כנות ויפות!!! ממש כל מילה במקומה!
    סגור
  • חזק חזק ונתחזק
    חנה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחזקת את רוחך. הכל יעבור ונקווה לזמנים שפויים יותר. בסימן אהבת חינם
    סגור
  • 83.
    בכנסת ה-20 הרוב בעטו את ביבי ואת ממשלתו
    גנץ הרוה"מ האמיתי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    39 48
    בכנסת ה-21 הרוב הצביעו נגדו. בכנסת ה-22 הרוב הצביעו נגדו. בכנסת ה-23 הרוב הצביעו נגדו. גנץ קיבל רוב והיה יכול לזרוק את ביבי לשולי האולם בכנסת ובמקום זה עשה איתו קואליציה וגם נתן לח'ארה הזה את הסיבוב הראשון בכהונה כרוה"מ. במקום להגיד תודה ולכבד את השותף הוא סובב אליו את אחריו בנפיחה. וגם ציווה על( יו"ר הכנסת לשעבר) יולי למרוד בבג"ץ. ביבי לא ראוי להתקבל לבית המחוקקים ולא ראוי לכהן כראש ממשלה. לך !!
    סגור
  • קשה לך להתמודד עם המציאות .יאיר מצליח להוציא אתכם מדעתכ
    שירי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נפגש בבחירות
    סגור
  • גנץ לא יודע להיות ראש ממשלה (ל"ת)
    רקע שם 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 82.
    לך לעבוד
    לך 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    30 77
    לך תמצא עבודה מובטל אחד
    סגור
  • דווקא אבנר עובד, לא?
    אחת 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות בזמנו עבד בבית קפה- אולי עכשו לא בגלל הקורונה, אבל לא הוא המובטל הנצחי שחי על חשבונינו מבחירה.
    סגור
  • אבנר עובד (ל"ת)
    . 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קשה. יש עכשיו הרבה מובטלים. שכחת? (ל"ת)
    ללא שם 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 81.
    בקלפי גנבו את קולי גנבי קולות פשוש
    בלה בלה בלה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    34 22
    ההבעיה שהצבעתי רק לא ביבי וקיבלתי רק ביבי אז נא לא לבלבל במוח במושגי סרק. תודה ילד שפוי (בניגוד לאחיך שזקוק להסתכלות דחוף מ-ה-פ-ס-י-כ-ו-ל-ו-ג-י-ת B-M-I).
    סגור
  • ר ו ע ???????????? (ל"ת)
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 80.
    קורה במשפחות הכי גרועות..
    דודו 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    15 21
    שיש ילד אחד נורמאלי.
    סגור
  • 79.
    זה שקר לאמר שהעם בחר בו
    הלל 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    48 58
    זו הייתה מניפולציה פוליטית. והוא קיבל המון קולות של אנשים שבחרו נגדו
    סגור
  • מישהו בחר במישהו אחר?
    איש 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם יותר קולות??לא!! אז מה הקשקוש הזה?? העדפת בחירות רביעיות?? הטענה שהיו יותר אנשים שהצביעו נגדו מחברת בין איווט ליברמן לאיימן עודה, ואז יש שתי אפשרויות, או שזה קשקוש, או שמפלגת רק לא ביבי היא הדבר הכי מטומטם שקרה כאן מקום המדינה. ובכל מקרה זה נגד ההודעה המפורשת של המפלגות האלו לפני הבחירות.
    סגור
  • אבנר נתניהו
    נוגה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן שקר לאמר שהעם בחר בו, ביבי "זכה" מן ההפקר, בעקבות גניבת הקולות הרבים שלא הצביעו לו.
    סגור
  • במי העם בחר ?
    דוד 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במי העם בחר ? ולמה הוא לא ראש ממשלה ?
    סגור
  • 78.
    לך
    לך 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    31 46
    לך לך
    סגור
  • לא מגיע לכם מנהיג כזה חכם,עם עגל הזהב (ל"ת)
    יעקב 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הערכה לאבנר
    יהודית 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבנר יקר,אני מאד רוצה שאביך לא ימשיך להיות ראש הממשלה שלנו,אך מעריכה את הקול המכבד והשפוי שלך. מניחה שאין זה פשוט עבורך. הלוואי וכולנו נלמד להביע את דעותינו במקום הראוי ובאופן הראוי.תודה לך
    סגור
  • 77.
    אבנר נתניהו, אתה מדהים.הלוואי ואביך יתייעץ איתך יותר (ל"ת)
    אני בעד אבנר!!!! 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    16 12
    סגור
  • 76.
    אבנר
    אבנר 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    14 11
    אלוף! כל מלה !!!
    סגור
  • 75.
    לקרוא
    עד 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    20 9
    אבנר יש לך טעות.הלך הוא צודק.זה אותו לך שאביך הנאשם כעת בשחיתות אמר לאהוד אולמרט בזמנו.זה אביך הנאשם במירמה שאמר על אולמרט שראש ממשלה חשוד לא יכול לכהן.להסכיר לך אם שכחת אביך המאשם בהפרת אמונים כבר אחרי השלב הזה.הוא נאשם בשלושה כתבי אישום !!! אס בוא תסביר את הבכיינות שלך מדוע מגיע לו לך לבחירות.עבריין צריך לעמוד למשפט ולא לנסות הכל להתחמק ממנו.לכן תעשה וובה ואל תידבק משאר החולים במשפחה שלך.עבריין צריך לעמוד למשפט.עבריין מורשע צריך לשבת במעשיהו.
    סגור
  • ביבי חף מפשע. תפרו לו תיקים. עוד לא היה משפט. (ל"ת)
    ללא שם 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 74.
    סיבות רבות ושונות-מעוגנים בחוקים- לנבצרות
    גנץ הרוה"מ האמיתי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    11 5
    הייתי עד ראיה לראש מאפיה עבריין ידוע שבזמן שהיה אסיר הוא פנה לכל אסיר ובכניסה מיוחדת שיכנע אותו בקלות לחזור למוטב. וגם הוא החליט וחזר זמנית למוטב. אם הבחור הזה היה מחליט מאז לעבור לפוליטיקה יש סבירות גבוהה שהיה היום בראש הליכוד. בנתיים הוא נאסר ונשפט על פשעים חמורים להמון שנים בכלא. האם העבריין הזה יכול להיות רוה"מ רק בגלל שנבחר בקלפי? התשובה היא לא. יש חוק ומעליו יש מוסר. אין לתת לפרופיל לשמור על חלקים לרוצח לשמור על חיי קהילה לגנב לנהל את אוצר המדינה. לאנס להיות יו"ר הוועדה למעמד האישה ועוד ועוד. וזו רק דוגמא אחת למה ביבי חייב לצאת לנבצרות. שנית המצביעים של הליכוד הצביעו ל-35 חברי הכנסת ולא במיוחד לביבי. שלישית. בימיו הטובים ביותר של נתניהו הצביעו לפחות 30% ממצביעי הליכוד העדיפו את גדעון סער על פניו וזה לפני שלמדו להכיר ולתעב את בנו יאיר ולפני שירד בסקרים ככה שלפי הערכת רוב אויביו בליכוד מתקשים להאמין שיגיע ל50% מהקולות בתוך המפלגה. רביעית. רוב העם הצביע נגד ביבי. לפני ואחרי הבוגדנות של אולי לוי וגדי יברקן. רוב העם הצביע בעד בני גנץ. ר ו ב ה ע ם ר ו צ ה ש ב י ב י י ל ך !!
    סגור
  • טעות בידך. אם רוב העם בחר בגנץ הוא היה כבר ראש ממשלה (ל"ת)
    ללא שם 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    אבנר נתיהו
    עדיאל 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    26 8
    נכון אני ליכודניק,במקור אני חרותניק,מאז שנתניהו קיצץ לקשישים את קיצבת הזיקנה הפסקתי לבחור בכלל. יצא לבחור בכולנו פעם אחת. היום אני נגד נתניהו מהסיבה הנ"ל אבל מקבל את דעת הרובואין מה לעשות הימין בשלטון, נכון להיום השמאל לא מקבל את זה אז אני שואל אותם על איזו דמוקרטיה אתם מדברים??? אם אתם לא מקבלים את דעת הרוב. תחשבו טוב אלה אם כן אתם נמצאים במטע בננות!!! אבנר יישר כח.
    סגור
  • כתבת נכון. (ל"ת)
    ללא שם 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    סוף סוף שיח מכובד המצד השני
    סימה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    13 12
    ובכל זאת, אבנר החביב, אתה טועה. כאשר מדובר באדם שמשחק במוקרטיה בצורה כל כך מלוכלכת ובגלל זה מצליח להיצמד לכיסא, גם כשאינו מצליח להיבחר שוב, נשארה דרך אחת להפילו וזו צעקתם של מליונים שכבר אינם יכולים יותר.
    סגור
  • אף אחד לא גאון בכלכלה ובקשרי מדינות יותר טוב מביבי (ל"ת)
    ללא שם 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    הלוואי
    דניאל 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    4 9
    שאתה תהיה ראש ממשלה כל הכבוד על האצילות אבנר ראוי להערכה והערצה אבל מחילה מכבודך מה שקורה בממשלה בפרט ובליכוד בכלל לא מכובד הלוואי שהיו כמוך בממשחה אין לי ספק הייתי חוזר לליכוד
    סגור
  • 70.
    כל מילה בסלע
    אילן 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    23 14
    צודק!!
    סגור
  • אבנר
    עזרא 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה בסלע רוצים בחירות בבקשה
    סגור
  • 69.
    הצביעו לליכוד, לאו דוקא לנתניהו
    נגה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    16 12
    הצבעה לליכוד ולמפלגות בקואליציה לא שווה להצבעה לבנימין נתניהו. מספר הבוחרים שרצו לראות את נתניהו ראש ממשלה קטן הרבה יותר
    סגור
  • מצביע
    רבקה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל זמן שבנימין נצניהו עומד בראשות הליכוד אצביע לליכוד.ברגע שנתניהו פורש אחפש מפלגה אחרת.אבל בתנאי שגילה גמליאל לא תהייה שם.האישה ניבזית
    סגור
  • עדיף בנט (ל"ת)
    חו 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 68.
    אל תדאג נמשיך לבחור נתינהו
    רבקה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    29 34
    הליכוד הרוב והוא ינצח
    סגור
  • 67.
    תגובה לאבנר ולמגיבים
    עודד אביגדורי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    18 11
    יישר כוח. דברים של הגינות ויושרה. ולכל המגיבים השליליים. אומר הכותב אמירות מתונות, ישרות וענייניות. ראוי להגיב לגופם של דברים, ולא להמעיט בערכו של הדובר. הבחור אינטליגנטי מא, ועצמאי בדעותיו. אין הוא זקוק לאיש שיגיד לו מה לומר, ואיש אינו מדבר מגרונו. התייחסו רק לדבריו
    סגור
  • 66.
    לך לנתניהו. לא לליכוד
    נשארת 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    18 19
    שאביו הנאשם ילך. והליכוד יבחר מישהו תחתיו. זו כל הדרישה. ב'לך'
    סגור
  • מה אתם כבר שופטים שהוא נאשם? הוא לא נאשם. עדיין לא היה (ל"ת)
    ללא שם 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נתניהו
    עדיאל 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    14 4
    יש בית משפט והוא יחליט לא אתה.
    סגור
  • נתניהו נבחר לראשות הליכוד באופן דמוקרטי וברוב גדול (ל"ת)
    אילן 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    24 15
    סגור
  • נכון מאוד?????? (ל"ת)
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רוב הבוחרים נקנו בשוחד
    חשיבה שונה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איזה רוב של תומכים?של שתי מפלגות אנטי ציוניות שקנו את קולותיה בכסף????וכל החיים נצטרך לשלם עבורן????לא עוד!!!
    סגור
  • ברוב טמטום של עדר עיוור ופחדן שסוגד לו לנביא השקר שלו (ל"ת)
    יעל 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    11 12
    סגור
  • בינתיים אני רואה עיוורים כמוך יעל שסוגדים לרוע ולשינאה
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה ממש מדאיג אותי כאם וכסבתא??????
    סגור
  • 65.
    אבנר
    אזרח 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    17 5
    אני אשכנזי חילוני שמאלני. יליד הארץ. לא עשיתי מעולם רע לאף אחד מעדות המזרח. אבדתי חברים שהגנו על מדינתנו. דעתי שונה פוליטית מדעתך. אני פגוע כמוך אבל לא מאותן הסיבות. אבל ההשתלחות הפרועה של אוחנה מכלוף קרעי מארק סיבוני אמסלם. הפצת השנאה של אבישי בן חיים זה הזוי לגמרי. אז מותר לך מסיבותך להיות פגוע. מותר לי מסיבותי אבל האלימות המילולית והפיזית הגיעו בתקופת אביך לשיאים. תעבור פעם על התגובות ברשת ותבין.
    סגור
  • אבנר נתיהו
    עדיאל 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אני לא ספרדי לא אשכנזי לא מזרחי אני צבר ישרכלי גאה יליד 1951 זה אומר לך מה עברתי אחיי והורי וחבריי עד היום . מסכים יש פה אלימות מילולית אבל תחליק אחי תחליק כלבים נובחים לא נושכים והשיירה עוברת. חבל על האנרגיות שמבזבזים על הריק. יש לי במשפחה מארבע כנפות הגלובוס ואנו רק צוחקים וצוחקים עד כאב בטן. אוםטימיות אחי
    סגור
  • לא מסכימה איתך - חצו את כל הגבולות עם נתניהו
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והבנים יוצאים להגנתו ולהגנת אימם - לגיטימי. קשה להשאר אדישים לכל השיימינג, המיתקפות, ההקנטות, ההשחרות.... הוא ויאיר ילדים טובים ובאופן טבעי לחלוטין הם מגוננים על משפחתם. הלוואי שיהיו חבר׳ה בגילם שינהגו כך בכבוד להוריהם. אין הרבה כאלה....
    סגור
  • 64.
    אבנר נתניהו
    יהודה אריה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    9 5
    אפשר לחוק עליו, אבל הוא מנהל ויכוח תרבותי, לא כמו אחיו
    סגור
  • 63.
    מוכנה לאמץ אותך ולעזור לך להשתחרר מהטראומות (ל"ת)
    מאמא קוף 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    7 9
    סגור
  • קודם תעזרי לעצמך להשתחרר מהרוע ומשינאת החינם (ל"ת)
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם אני
    פטריוט ישראלי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוכן לאמץ אותך
    סגור
  • 62.
    באמת ילד מקסים. מאומץ?? (ל"ת)
    דבי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    9 13
    סגור
  • דבה, מזעזע מה שכתבת. מגעילה ודוחה שכמותך?????? (ל"ת)
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    אבנר יקר
    רב 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    12 16
    מה שאתה לא מבין שזהו ביטוי לשאט נפש מאיך שאהיך התנהג ומתנהג.
    סגור
  • 60.
    מסכןן
    טוהר 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    4 14
    הגדרה של טיפש.המתוסכל לא יכולשומר את התסכול לעצמו אין דבר כזה.(שאל את" הפסיכולוגית" שלך)אצלך זה לא רק תיסכול,זה גם ביטחון,עצמי נמוך,דחוי חברתית,בקצור,אתה אדם מסורבל ים בעיות נפשיות לא פשוטות.טיפול מקצועי וקבוע יכול להציל אותך מעצמך.
    סגור
  • לך לטיפול אצל הבן של יהיר (ל"ת)
    יהיר 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תגובה בזויה
    נילי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אבנר נתניהו היחיד במשפחה שראוי לכבוד. מתבטא בעניניות ובנועם. תגובתך בזויה
    סגור
  • 59.
    אם כבר אז'' לך , אני בא''
    שמעתם על דמוקרטי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    9 9
    דמוקרט אמיתי צריך לומר ''אני בא'' לפני שהוא מסלק את המנהיג הנבחר.קוראים לזה ''בחירות''.אחרת זו הפיכה.אין אחדאפילו לא אחד שמוכן לעמוד,ראש בראש, מול נתניהו בבחירות.ליצני ההפגנות לא מבינים מה זה הנהגה בימי משבר
    סגור
  • הגזמתם! למה עוד בחירות?
    ללא שם 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתנו שלוש פעמים לשמאל להוכיח בקלפי בדרך דמוקרטית שהם הרוב במדינה.אך הסתבר לכולנו שהם ממש לא הרוב.ולכן גנץ לא הפך לראש ממשלה. אז תפסיקו לשקר. לכו לאמריקה.
    סגור
  • צריך להזכיר לכם שחצי קדנציה זה גנץ
    חו 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז זה אומר שבחרו בגנץ בצורה דמוקרטית. למרות שכולם יודעים שהסכם עם ביבי לא שווה את הנייר שעליו הוא כתוב
    סגור
  • 58.
    מקסים
    נוני 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    14 12
    איזה אדם מקסים ונעים. רואים ומרגישים שגדלת לבית מכבד. מקשיב. מאפשר. בית עם ערכים. אז באמת תודה להורים לוחינוך לערכים וסיפקו לך. אתם באמת משפחה לתפארתעם יישראל האמיתי. לא זה שצועק חזק יותר. או מקלל חזק יותר או משניא דמגוגי שליח שטן. בעוצמה שקטה אך חזקה מאין כמוה. חזקו ואמצו משפחה יקרה. ה'אמת עוד מארץ תצמח'.
    סגור
  • 57.
    אבנר, כל מילה בסלע ,אתה בחור מקסים
    אביטל 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    28 9
    כל מילה בסלע!!!
    סגור
  • 56.
    הרס את המדינה. הכל פוליטיקה (ל"ת)
    מרכז 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    12 13
    סגור
  • אתה ושכמותך ה ורסים את המדינה עם הרוע ושינאת החינם?? (ל"ת)
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 55.
    צודק
    אבי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    22 8
    .
    סגור
  • 54.
    משפחה לא בוחרים
    הלוחש למושחתים 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    20 10
    זו משפחתך. אבא שלך בחר להיות מה שהוא, אח שלך בחר להיות מה שהוא. אמא שלך (לא) בחרה להיות מה שהיא אבל זו משפחתך. נסה לשכנע את אבא שלך לשחרר אותנו.
    סגור
  • ואכן אח של ביבי הציל את חטופי אנטבה! כבוד! (ל"ת)
    ללא שם 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    אבנר, כל הכבוד. קול שפוי וצודק. (ל"ת)
    דון קישוט 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    19 9
    סגור
  • 52.
    זה מה שיאיר אמר לך לכתוב כי אבא שלך לא רוצא לעמוד בהסכ
    י ס 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    8 13
    ממש בושה שנגיד לך לבחירות שאבא שלך יגד אני ממושמע לצבור וכך לא עומד בהסכמים או שהטעו אותך או שאתה מזלזל באיטליגציה של הציבור
    סגור
  • 51.
    לך
    אוקנין מרלן 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    9 8
    בחרו בו. אבל טעו. מה זה חתונה קתולית? שילך ויטפל בעיניניו ויגאל אותנו ממנו. הבעייה שאתם לא רוצים לשחרר את בלפור. אדם בן 70 עם 4 כיתבי אישום שרוב העם לא מעוניין בו בלשון המעטה ומאס בו באשתו בנו ובשרים שמלקקים לו. מה גורם לכם להמשיך "לסבול"?!
    סגור
  • לא מתאים לך השיטה הדמוקרטית בקלפי, אז לך לאמריקה. (ל"ת)
    ללא שם 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בחרו גם בגנץ (ל"ת)
    יו 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    צדק צדק תרדוף
    רק טוב 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    12 1
    במדינת חק יש בית משפט ובדמוקרטיה קלפי.
    סגור
  • 49.
    אמת נתניהו
    מירה bh. 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    8 5
    אבנר. אבא נתניהו אמר לא היה כלום ואין כלום לכן אנשים תמימים נתנו לו קולות. אדם ישר דורש משפט לנקות את שמו. מה אבא נמניהו עושה פשוט בורח על ראש הגנב בוער הכובע.
    סגור
  • 48.
    אבנר צודק
    ארז 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    12 8
    לא מי שמוכר חזק יותר הוא צודק, ולכל גם אם יהיו בחירות נראה מי יהיה ראש ממשלה, מי שלא טוב לו יכול ללכת. יש הרבה מקומות בעולם.
    סגור
  • אז לך (ל"ת)
    יו 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    כרגיל
    דניאל 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    2 8
    אף תגובה לא היתה לעניינם של דברים... כרגיל השמאל יהיה שמאל ויתחמק מנימוק
    סגור
  • 46.
    צודק בואו לבחירות
    אא 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    8 6
    אני חושב באמת שהתוצאה תראה את מה שההפגנות מראות , אני כמעט משוכנע , אם אתבדה , מגיע לעם כל מה שהוא מקבל כעת
    סגור
  • ממש לא בחירות! בזבזו מיליארדי שקלים על הקודמות. (ל"ת)
    ללא שם 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    תבדוק מה אבא שלך אמר על אולמרט עם כתב אישום קטנטן יחסית
    חצוף 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    16 20
    ביבי לא מבין שכל מילה שהוא מוציא היום מהפה, תחזור אליו בהפוכה בחלוף זמן. והנה צחוק הגורל - ביבי משלם מחיר על דברים אמר נגד אולמרט.
    סגור
  • רק לא מזמן חזר מטיסת תענוגות לוושינגטון עם הוריו ואחיו
    ארז 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שילם אגורה מכיסו וממשיך להתלונן. חצוף.
    סגור
  • ממש לא אותו מקרה. אולמרט גנב?????? (ל"ת)
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה יודע בעצמך שזה לא השוואה. שתוק (ל"ת)
    אמיר 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הי גנבה קטנה אולמרט קיבל שוחד
    א.א.חיפה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אגטני הנכבד אולמרט קיבל שוחד לא אחד הרבה מעטפות שוחד שהוא כן מודה שיצר חו בתקדורת ואמר כן 2 ,3 , מעטפות. אפילו מעטפה ז ה שוחד. גם חקחנאת נשפחתו לנוםש על חשבון קרן שסיבסדה לו למעןמטיבות דלו. אמר חבכתי רז אני יכול לקחת את המשפחה. הי די ליזק את אולמרטצנכשחנכמעט מכרמאת המדינה לפלסתינים. אולמרט מבתובב בתל אביב ואתם אדמים שכך זה נראה כי הנה אומרים מה גנב? אפילומשקל הוא צריך להיות נקי מכל רבב דוגמא ומופת תתבייש
    סגור
  • 44.
    אבנר
    שרי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אנחנו אומרים לו לך כדי שיתפטר ונלך לקלפי
    סגור
  • 43.
    נתניה כפר תבור 8
    רפאל עמר 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    3 4
    היי אבנר היקר אתה צודק במאה אחוז מותר לכול אזרח להיטבטות באופן מכובד ולאה בצורה שרואים בערוצים 11 12 13 זות דרך להביא אנרכיה לשינאת חינם ולמילחמת אחים כול מי שמאמין בדרקו יש כלפי ורק רוב הציבור יקבע מי יהיה ראש ממשלה לא פרקליט מדינה ולאה בגץ יכול ליכבוע עבור ראש ממשלה לדעתי צריך שינתן כוח לראש ממשלה לפטר שר חבר כנסת יועץ מישפטי וכול פקיד אחר שניראה לו שמזיק למדינה
    סגור
  • 42.
    לך לבחירות
    ידידה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    11 2
    אבנר חג שמח צודק נלך כולנו לבחירות ושהטוב יבחר. קול שפוי
    סגור
  • אבל זה קרה בבחירות האחרונות וביבי נבחר עפ״י רוב?? (ל"ת)
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    גם לחשוב שכל מי שרוצה שביבי ילך הוא שמאלן זה גם ביטול ש (ל"ת)
    וואלה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 40.
    אוהב הקינדר..לך רוצה שהוא ילך !!
    גל 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    5 5
    אבנר נשמה יקרה,הם לא רוצים בחירות הם יודעים שהקבלן הם ינחלו עוד תבוסה מהדהדת, אפילו גדולה יותר הפעם. הפריווילגים מהשמאל רוצים לצוות ודברים יקרו כמו שהתרגלו כל חייהם המפונקים, שהעולם מתנהל על פי תפיסת העולם המרקסיסטית שלהם שהם המיעוט הצעקני והביריון צורח מאיים ודברים נעשים לפי רצונם.
    סגור
  • 39.
    לך
    סס 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    8 5
    לך כי שיקרת הואשמתי לא קיימת הסכמים לא חתמת על צווי בגץ .לא קשור לשעה ולביטולה גם אם היה יושב איש שמאל בשלטון שנוהג בצורה כזאת הייתי זועקת לך לך לך
    סגור
  • הלכתם אתם
    בני 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זהו אתם הלכתם ולא תחזרו
    סגור
  • 38.
    חבר.אתה צודק ודבריעך אמת סובייקטיבית ואובייקטיבית (ל"ת)
    צדוק 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 37.
    הוא גם ראש הממשלה שלי
    שרי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    9 5
    מה שראש הממשלה לא מבינים שמרגע שהוא נבחר הוא גם ראש הממשלה שלי למרות שלא בחרתי בו. אבל הוא לא חושב כך ולא מפסיק להעליב אותי. או שאני שמאלנית קיצונית (ואני לא קיצונית) או שאני לימון חמוצה, או שאני מפיצה מחלות, (אני לא מפגינה בבני ברק שמספר החולים שם גבוה פי 10 מתל אביב) ועוד לא הזכרנו את שוחד מרמה והפרת אמונים למה הוא מתפלא שלא סובלים אותו קוראים לו ללכת
    סגור
  • את ושכמותך שונאים אותו, רבים מכם אוהבים אותו??
    חני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כ-2 מליון אזרחים הצביעו ביבי, הדינאה שלכם הובילה לשינאה וזה מאוד מדאיג. מדאיגה אותי המחשבה שהשילטון יינתן לשונאי חינם מתנשאים וגזענים. חווינו זאת פעם - לא עוד??
    סגור
  • 36.
    אביךהוא שלא סופר חצי עם במשך הרבה מאד שנים
    עמית 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    15 11
    אבנר, מה שאביך עשה במשך הרבה מאד שנים אינו דמוקרטי. הוא פיתח את קונספציית הגוש ולמעשה קנה בכסף את תמיכת החרדים. אלו שאינם ציונים ולא אכפת להם מהמדינה, לא תורמים לה, ובתקופה זו הסתבר עד כמה המדינה רק מנוצלת על ידם חד צדדית. אביך נשען עליהם, ולא סופר אותנו. אלו שמשרתים בצבא, שתורמים לכלכלה, שהולכים לעבוד ומטפחים את המדינה. אז תנסה באמת להיות אוביקטיבי ולראות את האמת נכוחה.
    סגור
  • 35.
    תן לאח שעורים בהבעת דעה
    דני 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    8 4
    תן לאח שעורים בהבעת דעה ,אני מבין אותך אבל אחרי 15 שנה צריך לומר ילך ,לך,לך כח משחית
    סגור
  • 34.
    דווקא אבנר חמוד
    גיל 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    למרות שאני לא בעד ביבי.. הבן אבנר מצטייר כהכי נורמאלי
    סגור
  • 33.
    סוף סוף
    גוליבר 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סוף כל סוף מישהו נורמלי כותב שם מבין היטב את התסכול האישי. אין אדם שנעים לו במצבך אלא שהמדינה בתסכול ומשברים שמאפילים על תסכולך. אוביקטיבית היית אמור להבין זאת לבד. ואם היית בשל טיפה יותר היית דורש מאביך את שדרש מאולמרט. בטוח אני שילדי ונכדי לא היו מהססים לדרוש ממני את שדרשתי מאחרים. אז עשה טובה למדינתך, לך. לך תאמר לאביך לך.והיה ויצא זכאי, נשמח לא להצביע לובבחירות הבאות.
    סגור
  • 32.
    מספר עובדות
    אבנר היקר 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אבנר יקירי. כשבן גוריון התפטר שרת החליף אותו בלי קלפי. בפעם השניה אשכול החליף אותו בלי קלפי. כשאשכול נפטר גולדה החליפה אותו בלי קלפי. גולדה זכתה ברוב של 51 מנדטים חודשיים אחרי מלחמת יום כיפור וחצי שנה אחרי התפטרה בלחץ ההפגנות ורבין החליף אותה בלי קלפי. כשמנחם בגין לא יכל לשאת עוד את אחריותו למלחמת לבנון הראשונה, להרוגיה והתפטר שמיר החליף אותו ללא קלפי. גם כשאולמרט התפטר ליבני קיבלה אפשרות להחליפו ללא קלפי. היא לא הסכימה למכור נשמתה לחרדים מה שאביך עשה ועושה ללא הרף ובמכירת חיסול מרגע לרגע יותר ויותר ואז הלכו לקלפי וגם בזכות שירקס של אביך עם המפלגות הערביות והחכ"ים הערביים "רחמנא לצלן" מנקודת מבטכם. כמובן לא נסביר שהמתפטרים עשו זאת אם מתוך עמדה עקרונית (בן גוריון בענייןהפרשה) ובעיקר מתוך ממלכתיות ואי אחיזה בקרנות המזבח ( גולדה, בגין, אולמרט) טול קורה מבין עינייך
    סגור
  • 31.
    דמוקרטיה זה לא רק בחירות גם זכות הפגנות הם דמוקרטיה (ל"ת)
    עדי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    11 17
    סגור
  • לא נכון
    שושי 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דמוקרטיה זה רק דרך הקלפי !!! הפגנות זה רק כדי לנסות לשנות התנהלות בנושאים בעלי מחלוקת שעל הפרק ולדרוש מראש הממשלה לשנות אותם. בשום אופן לא כדי להפיל ראש ממשלה !!!
    סגור
  • גם לכבד את הפרקליטות ואת בג"ץ זו דמוקרטיה. (ל"ת)
    ככה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    שיעשה רק מה שאמר
    אבי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שצי קדניציות והביתה
    סגור
  • 29.
    אבנר נתניהו
    מרום שלמה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני מאוד מעריך אותך אבנר אתה שומר את הדעות שלך לעצמך כמוני כי אחרי זה נוצרים ריבים חבל מאוד המצב גם ככמ מתוח
    סגור
  • 28.
    בדמוקרטיה הזכות להפגין כמו בחירות. ולך זה לא לבטל דעות
    עדי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    8 3
    זה מופנה לאבא שלך בלבד מי שחשוד ומי ביטל צד אחר של המפה ע"י הסתה ופילוג וריסוק החברה הישראלית
    סגור
  • 27.
    אבנר
    ישראלי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מעניין מה עושה אביך היקר מפיץ השנאה הגדול ביותר שקם במדינה. איך תייר אותנו לשמאל מצורע (גם אם אנחנו לא שמאל ורק לא מסכימים לו). תשאר ממלכתי אל תסחף לכל הלכלוך סביב
    סגור
  • 26.
    אבנר עדין נפש אתה צודק
    גדי גדות 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אכן יהיו בחירות זה מתבקש הכתובת על הקיר. הכלבים ימשיכו לנבוח והפעם השיירה תעבור במלוא עוצמתה עד כדי כך שקולות הנביחה יבלעו בשעיטת השיירה.
    סגור
  • 25.
    צודק
    מיה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    4 4
    בכל מקרה בבחירות הבאות נתניהו יזכה שוב,אז למה ללכת לבחירות,פשוט צריך לעצור לפי חוק את ההפגנות ולהשלים אם זה שנתניהו ולא אף אחד אחר ראש הממשלה,תפנימו,רוב העם בוחר בו קשה לכם לקבל את זה
    סגור
  • אל תשכח שלפי ההסכם גנץ מחליף אותו (ל"ת)
    חו 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    הבחור נסיך אמיתי
    אורי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אוהב אותו מאוד
    סגור
  • 23.
    19 מזוודות כביסה מלוכלכת
    אזרח 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    5 22
    רק בשביל הביזיון הזה מול כל העולם והשפלה אזרחי ישראל שרוהמ ישראל אביטן.הוא צריך לעוף ומייד הבנת זאת אבנר!!!
    סגור
  • 22.
    אבנר החקר אביך לא נבחר בבחירות אישיות
    עיחן 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אביך נבחר בבחירות מפלגתיות, אם אומאים לאביך לך אין הכוונה דהליכוד צרחך ללכת טלא רק אביך, למה להוביל את העם לבחירות רביעיות??
    סגור
  • 21.
    היו פעם היום נעלמו עברו לימינה (ל"ת)
    משה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 20.
    לך חפש את החברים שלך
    לך 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    7 4
    נו.. עוד קשקשן.. ועוד אחד אוביקטיבי. תגיד מדוע החיים דלך והחברים שלך הם 'הגיוני בסך הכל כי חייבתי במחוזות שמאח' תיהיה במחוזות ימין, למה אתה לא חבר של אלו שהצביעו לאבא שלך??. אהההכי את אחו אמא שלך ואבא שלך לא סובלים. הם ברברים לדעתם וצחצחים ונתחותים. בגלל זה אתה נמצא 'בחברת שמאלנים'.. אז גם אתה אבמר לך.. לך חפש את החברים שלך
    סגור
  • 19.
    אבנר נתניהו (ל"ת)
    נעמה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    אבנראתה צודק
    יעל 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    5 4
    הם רעשנים ובוטים אבל עם כל האי נעימות אבא שלך ממלא תפקיד חשוב. הוא ילך כמו כל אחד אחר בזמן הנכון. כרגע הוא בשליחות העם. וחשוב יותר שיתמקד בעשייה ובבניית מנהיגות ממשיכה. לטובתו ולבריאותו שיסיים את הקדנצייה ויפרוש. מגיעה לו מנוחה. הצעקנים תמיד היו ויהיו.
    סגור
  • 17.
    לך מנקדים בצירי, לא בסגול (ל"ת)
    מעין 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • המילה לך מנוקדת בסגול
    הפנתר 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתחי את ספר בראשית ותראי את הפסוק הראשון בפרשת לך לך.
    סגור
  • לשון נכונה
    שאול 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לידיעת הכותב ניתן לכתוב בסגול. עיין פרשת לך לך מארציך ספר בראשית לך לך
    סגור
  • 16.
    כנס אבנר
    ביבי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    9 19
    "מדובר על ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות, ואין לו מנדט ציבורי ומוסרי לקבוע דברים כל כך גורליים במדינת ישראל. קיים חשש, אני חייב להגיד אמיתי - לא בלתי מבוסס, שהוא יכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו ולא על פי האינטרס הלאומי, (משום ש) הוא נמצא במצוקה המיוחדת הזו - הכול כך עמוקה" ביבי, 2008
    סגור
  • 15.
    אבנר צודק לחלוטין!!!
    גבי דולב 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    5 6
    נדמה שכתבתי בעבר, כי כל אלה שרוממות הדמוקרטיה בגרונם, נוהגים בדיוק כמו אנטי דמוקרטים!! אנשים צבועים!!! כל הכבוד אבנר נתניהו על התגובה החכמה והצודקת שלך. חג שמח לך אבנר, עג שמח עם ישראל!!
    סגור
  • 14.
    הוא לא זכה בבחירות. נבחרים הפרו הבטחות.
    לא ממש 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אי אפשר לטעון לביטול דעת הבוחרים. בהחירות האחרונות היו 62 נציגים שהבטיחו לבוחריהם שלא יאפשרו לו להמשיך.
    סגור
  • 13.
    תקשורת
    ירושלמי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    3 8
    שמאלנים תבינו שיותר מחצי עם רוצה את ביבי . בתי משפט . משטרה . תקשורת . רמטכלים . אירגוני שמאל שממנים אותכם דרך ברק . וכלום לא יעזור לכם עוד פעם בחירות ונבחר עוד פעם בביבי תפנימו
    סגור
  • גם אם תגיד את אלף פעם זה לא נכון (ל"ת)
    יו 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    כל כך נכון יאיר יקר
    אלה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    3 10
    אני כל כך מזדהה איתך, הזלזול, ההתנשאות והגסות של השמאל כל כך צורמת ודוחה. עושה להם רק נזק, אני אליהם לא מצטרפת.
    סגור
  • 11.
    ביבי, אוריך ולוק משתמשים באבנר? סימן ליאוש בבלפור
    גל מלצר 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    46 30
    עד היום נמנעו מלעשות את זה. נתנו למסכן לחיות בשקט. כנראה מזיעים שם בבלפור עם ההתקוממות העממית חוצת המגזרים. מבין אותם. הם מבינים שהסוף קרב.
    סגור
  • 10.
    מה נהיה, הפכתם לאתר החצר ליורשים?
    מו דג 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    16 2
    אבנר עדיף שישאר אנונימי.
    סגור
  • 9.
    מה זה מסגרות של שמאלנים ?
    איש מרכז 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    18 3
    אקדמיה ? צבא ? טיול אחרי צבא ? מה הם מסגרות של ימנים ? הסגנון כתיבה הרבה יותר נעים משל אחיך אבל המסרים מפלגים באותה מידה
    סגור
  • מסגרות הימין? בתי סוהר, ב. כנסת, ב. משפט (ל"ת)
    עו"ד 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 8.
    לך - למשפט
    אחרים במעמדו התפטרו 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אבנר נתניהו, כתבת יפה. "הלך" שלי הוא קיצור של לך למשפט. אני מקווה שאבא שלך ייצא זכאי ויחזור להנהיג את המדינה בלי כתבי אישום. חג שמח.
    סגור
  • 7.
    נשמה, אבא שלך נאשם בפלילים - אמא שלך מורשעת בפלילים!
    גדי מרגולין 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    49 8
    משהו פה לא נראה לך 'טיפה' לא בסדר, באבל בוי?
    סגור
  • אחיו מסרסר בחברה שלו (ל"ת)
    יו 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    19 0
    סגור
  • והבן סייר במועדוני לילה. ומספר בחברה. (ל"ת)
    עצים 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 6.
    תחושת אחדות
    אזרחית 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    19 15
    אבנר יקר באמת, אתה כותב מה על תחושת האחדות, אביך ניפץ את תחושת האחות שלנו למעלה מ-11 שנים וגרם להפרדה בינינו ברגל גסה, אפילו אתה השתמשת במילה "שמאלנים" אולי אני ועוד אחרים שמפגינים דווקא מהימים ואולי אנחנו במרכז וגם ציוניים מהלב הכואב שלנו, אז כדאי שתחזור קצת אחורה. כן אני בהחלט חושבת שחייבים לקצוב שתי קדנציות בלבד לראשות הממשלה ואבא שלך עם 3 תיקים כבדים צריך ללכת ולטפל בהם והלוואי שיצא בלי כלום.
    סגור
  • מי שפילג את העם אלה לפיד ואהוד ברק שני גמדים
    ליאור 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    8 7
    שלא מסוגלים לקלוט שבחיים לא יהיו ראש ממשלה. תגובתם, הסתה, פילוג וזריעת שינאה בעזרת עמותות חו״ל מממומנות והתקשורת ולך גבירתי כדאי שתסתכלי בעיניים מפוקחות על הישיו של רוה״מ ולא שינאה נשית חסרת בסיס ואמוציונלית
    סגור
  • ביבי פילג את העם
    א א.חיםה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הי תבדקומרת עצמכם. מי כל הזמן ירד על הימין.מאיך קראתם להם בבונים. או בבון זלזלתם בהם. דיברתם מיחים גבוהות.למה יצא נגד התקשורת.נגד בתי משפט. כן נתקדטרת לא מץמחמיאה לא מאף פעם לא מדברת בשבחו כי ביבי עשה המון. העולם מעריך אותומוהתקדורת למדל על השלום עם דובאי.עם כמה מסביב במקום להחמיא איזה יופי.מבמקום זה אומרים. מה יש לנו איתם. אין מלחמה איתם. רק ודם כל עם הם איתנו אז רק נרויח. הינה קראתי שנמל חיפה דובאי רוצה להכנס למכרז אני ממש לא מתלהבת רק דלום עשינו וכעת ידחטו לי על נמל חיפה. מבםיק הבינים השתלטו על תנובה .אז מי דלא רוצה חקבל אותו זה אתם אז אל תגידו פילג
    סגור
  • חוק
    אב 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    3 5
    יש חוק במדינה. אם הציבור בחר ורוצה ראש ממשלה גם עם 10000 תיקים. כך יהיה
    סגור
  • 5.
    ראש ממשלה מחליפים בקלפי?
    רועי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    41 47
    מתוך 12 ראשי ממשלה שהיו בישראל, 8 לא הוחלפו בקלפי. הם התפטרו, או מתו בתפקיד, או נכנסו לתרדמת. אבל ביבי אוהב מאוד לפמפם את המשפט הזה...
    סגור
  • סבבה לפי ההסכם גנץ ראש ממשלה חצי קדנציה
    יו 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה אותכם עומדים בזה
    סגור
  • ובדמוקרטיה מותר להפגין
    משה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    5 5
    אז תצביע למי שאתה רוצה ושב בלול. יותר נכון בבית אימך בבלפור
    סגור
  • משה איך אתה מדבר עליו ברברי.
    א.א.חיםה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא דיבר חעם בנימוס מהנאתה אומר לך ללול.הינאתה מהמשק הפרות לכן אתה מדבר בשפת הרפת
    סגור
  • ביבי לא נהלר בבחירות אשיות
    םיעע 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הליכוד לא חייב ללכת רק ביבי
    סגור
  • לך
    לך 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מה גם שהחליםו אותו בקלםע, אבל הוא לא מוכן לדחרר. הוא לא נבחר 3 פעמים רצוף ועדין עושה מה דרוצה
    סגור
  • לא בקלפי? אתה מציע משו אחר?
    קובי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אחת התגובות הטפשיות שקראתי לאחרונה.
    סגור
  • 4.
    החשוד מבלפור חייב להיתפטר לאלתר.מסית ומפלג שחשוד בפלילי
    רחלי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    31 24
    אבנר.רק ההיגיון הבריא של האזרחים מדבר.היית נותן למנהל בית ספר עם 3 כיתבי אישום חמורים לנהל בית ספר? ניראה לך תקין במדינת חוק שראש ממשלה יכול לאשר מכירת צוללות גרעיניות למצרים מאחורי גבם של הרמטכ"ל ושר הביטחון שלו?ניראה לך שראש ממשלה עם כישלון כזה בבריאות ובכלכלה יכול להמשיך בתפקידו?ראש ממדלה שדרש מאחרים להיתפטר עוד ליפני שהוגש נגדם כתב אישום לא מכבד את הדרישה הזו מעצמו.אביך חייב לצאת לניבצרות מיידית.לא ננוח ולא נישקוט עד שהחשוד מבלפור יתפטר.
    סגור
  • מסיתים
    דון קישוט 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מי שמסיתים אלו כל המפגינים וח"כים שלא מקבלים את רצון העם. איך אתם לא רואים את זה? בבחירות, אתם שוב תפבידו ומה אז?
    סגור
  • דברי הבל
    גדי גדות 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    נבצרות על פי חוק קורה כשראש ממשלה לא יכול למלא את תפקידו מסיבות בריאותיות חלילה או מסיבות אחרות גם המילה נבצרות באה מהמילה נבצר. לכן חוקית אי אפשר להגיד להוציא אותו לנבצרות תלמד את החוק ואחר כך תגיב
    סגור
  • הוצאה לנבצרות
    חרדה למדינה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנבצרות מוציאים. מוציאים את הרה"מ או הנשיא מהתפקיד בו הוא מכהן למצב של נבצרות (מצב בו הוא לא !!! ממלא בפועל את התפקיד).
    סגור
  • אתה טועה ומטעה
    גדי גדות 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    3 5
    השמאל מפלג במעשים ובמילים.. יש עובדות . אצלכם זה רק סיסמאות ודברי הבל ובלע.
    סגור
  • 3.
    כן.....ברור שהבן יהיה אובייקטיבי
    אינטלקטואלית 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    25 21
    כדאי שהבן ילך.ללמוד,יותר על משמעות הדמוקרטיה, והחלפת שלטון לא נעשית אך.ורק באמצעות הקלפי.
    סגור
  • תלוי באיזה סיטואציה אנחנו נמצאים
    א.א.חיםה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאתה אומר אפשר להחליף הממשלה לא רק דרך בחירות .אבל אין לך אופציה אחרת . אתה מתכוון ןמנדלהנצרה עם רשימה המשותפת .לעולם לא יקרה. כי רשימה משותפת לא מכירה במדינת ישראל מדינת היהודים. אדיוטיםמעםמראש בקיר. החיים שחנו לא קלים. מחר החמאס יורה עלינו. מי יתן לך לתקוף אותם. ברגעים קשיםמיםילומאת הממשלה מאומטבחטו לעדות יל םי דרכם.אתםצאנדים לא מציאותיים חיים באשליות
    סגור
  • איך מחליפים שלטון חוץ מהקלפי
    רוני 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ילמדנו החכם מאחורי המקלדת . אני בעד כולם ולא מצביע עשרות שנים . אך האמירה הזו מסוכנת .
    סגור
  • הפסקת כהונה של ראש ממשלה.
    חרדה למדינה 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחר שראש ממשלה מתפטר, יש כמה אפשרויות ליצירת שלטון חדש: בחירות מיידיות ; כהונה של ממלא מקום עד מועד הבחירות הבא.
    סגור
  • אמירה מסוכנת?
    אינטלקטואלית 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך,לך ונבור בספרות הכתובה מהי דמוקרטיה, ולא, לא באינטרנט. זה לא משפט קצר ופשוט להסביר, ולכן, לך, לך לנבור בספרות העיונית.
    סגור
  • 2.
    כמה אמת בפוסט אחד. משב רוח מרענן! (ל"ת)
    תודה אבנר 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    42 17
    סגור
  • 1.
    אבנר אדם טוב אין לי משהו נגדך אבל...
    לא שמאל ולא ימין 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    24 19
    אם זה לא היה אבא שלך היית מסכים שישלוט במדינה שלך אדם שנאשם בכל כך הרבה סעיפים? תהיה ישר ותענה לעצמך. אבל אתה לא יכול כי זה אבא שלך
    סגור
  • לך
    לך 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אם זה לא היה אבא שלו, גם היא היה מפרסם לך בתמונה שלו. הרי הוא כתב שכל החברים שהוא מסתובב איתם הם שמאלנים
    סגור
  • ביבי עושה את כל הטעויות האפשריות בעיקר את החבורה המבזה
    ימנית 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    9 10
    חבורה המבזה סביבו נו באמת זו המדינה שאנחנו רוצים לחיות בה , כל הופעה שלהם בטלויזיה אני נבוכה הם לא מגנים על ביבי הם גורמים לו נזק אףף יותר ממה שהוא גורם לעצמו אין ספק שלא ארשום לך אבל לא אעזור לו להשאר באמת שאני מרגישה שהוא הורס יותר מלתקן כל האנטי של חצי עם פשוט צריך ללכת בכבוד
    סגור
  • אבנר
    סמואלוב 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אבנר כל מילה בסלע העם איתך וכמובן עם ראש הממשלה חזק ואמץ
    סגור
  • אבנר
    יעלי 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אבנר מתור
    סגור
  • נתניהו
    אפרת 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשמאל קשה לקבל את זה שהם כבר הרבה זמן לא בשלטון..זה לא משנה מי באמת יבחר בליכוד..מעצם זה שהוא ליכודניק יעשו הכל כדי שהוא לא ישאר בראשות הממשלה..זה יכול להיות ביבי וזה יכול להיות גם אחמד טיבי בליכוד..ינסו לעשות הכל כדי שמערך יעלה אבל העובדות מדברות בעד עצמם..המערך פישל בכל פעם שעלה לראשות הממשלה ובגלל זה הליכוד החזיק יותר שנים בשלטון...ועם עובדות לא מתווכחים ... אנשי המערך כל כך מסכנים שירדו לתחתית של התחתית כדי לנסות להוריד את ביבי..ותוך כדי מנסים למשוך תשומת לב על ידי שמתפשטים מול העולם כולו.." לתפארת מדינת ישראל.."..?? בושה למדינה אם סוגים של אנשים כמוכם יעלו שוב לשלטון..אזי המדינה באמת תרד חלילה לטימיון... לא תגיעו לקרסוליים של משפחת נתניהו מכל הבחינות כולכם ביחד ..וגם כאן עם עובדות לא מתווכחים..אתם פשוט הערב רב של העם היהודי.
    סגור