ויראלי

איילת שקד: "שמישהו יגדל ביצים ויגיד את האמת, קואליציה מחורבנת"

שרת המשפטים לשעבר תקפה את הממשלה בדיון בוועדת החוקה: "עד שתתחילו לשנות את התקנות יעבור שבוע, ואנשים מתחתנים בו. התקנות מטומטמות". אראל סג"ל: "שוב מתחילה ההפקרות"
מערכת ice |  3
איילת שקד (צילום ערוץ הכנסת)
דיון סוער היום (ראשון) בוועדת החוקה, חוק ומשפט, שעסק בתקנות הקורונה ובדגש על איסור החתונות. ח"כ איילת שקד תקפה בחריפות ובצורה בלתי רגילה: "אני מכירה את המערכת הממשלתית, עד שתתחילו לשנות את התקנות, להחזיר ולתקן יעבור שבוע, ובשבוע הזה מתחתנים. לכן מה שצריך לעשות זה שמישהו פה יגדל ביצים ואומץ, ופשוט יגיד את האמת - האמת זה שלמרות שמה שכתוב בתקנות, הוא בעייתי ואנחנו לא נאכוף. וכל מי שרוצה להתחתן עד 20 איש - שיתחתן, או לחלופין משרד הבריאות יכול להגיד 'אל תשאלו אותי שאלות קיטבג'".
בנוסף, שקד כינתה את התקנות על הגבלת החתונות כ"מטומטמות" והוסיפה: "במילים אחרות כל מי שרוצה להתחתן עד 20 איש - יכול להתחתן גם אם הוא עובר על מגבלת האלף מטר. מה שאני אומרת - ותפסיקו להתכחש למציאות. שהתקנות מטומטמות ויכולים לשנות".
כאמור, הטונים בדיון עלו מדרגה, כאשר ח"כ איתן גינזבורג מ'כחול לבן' טען שהתקנות ניתנות לשינוי, ושקד נכנסה לדבריו בעצבים: "הקואליציה המחורבנת הזאת היא קואליציה שלך, אז תתקנו את התקנות האלה. אז תשנו, היו לכם שבועיים. כבר שבועיים הבנתם שזאת בעיה איתן, שבועיים אתם מגרב"צים. שבועיים הבנתם שיש בעיה ואף אחד לא שינה את התקנה הזאת. שבועיים אתם מבינים שיש בעיה, ואף פקיד או אף שר לא לקח על עצמו יוזמה לעשות, להוסיף מילה, בתקנות כדי לשנות את העניין של החתונה".
לסיום, שקד סיפקה הצעה משלה: "עכשיו מה יקרה? שוב אף אחד לא ישנה, אני רוצה לדעת האם מישהו מהממשלה הרעה הזאת מסוגל לקחת את המשימה והיום לשנות את התקנות? כי אם לא, אני יכולה להגיד לכם שאני מוכנה לכל זוג שרוצה להתחתן להגיד לו 'תן לי את השוטר שאוכף את מגבלת אלף המטר'. אני רוצה לשאול – האם יש מישהו בממשלה שמסוגל היום לשנות את התקנה הזו?"
העיתונאי אראל סג"ל צייץ בתגובה לדבריה של שקד: "הנה שוב מתחילה ההפקרות. יתחילו בחתונה של 20 איש שתהפוכנה ל-200 (ומה יגידו למגזר הערבי? שם חתונה 10 ימים עם אלפי אורחים). בדיוק כמו במאי. צועקים לפתוח הכל ואז אח"כ באים בתלונה למה פתחתם כל כך מהר. ואל תבלבלו את השכל עם קטיעת שרשראות הדבקה כשחמישים אחוזים משקרים במזיד או שוגג".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תהייה
    זאב 10/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם היא הייתה מתבטאת ככה כלפיי הקואליציה אילו הייתה חלק ממנה? נכון, לא חשבתי...
    סגור
  • 2.
    תגדלי את ביצים, חולרה. יש לך נשמה של גבר!
    צריך לאמר ביושר..שפל 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו סרסור התנהגת שהלכת וחברת לעבריין אפי נווה ואפשרת לו למנות מועמדת לשיפוט, שלא צלחה את מבחני ההסמכה לשיפוט אך הצטיינה בתחומים אחרים! וזו היא פרשת מין תמורת מינוי. כשרה את ראויה לכל גינוי. אם נפתלי לוקח אותך אז הוא מצפצף על הציבור שמחפש נציגי ציבור שלא דבק בהם רבב. אם נוא לוקח אותך איתו אנחנו לא נלך איתו!
    סגור
  • 1.
    ההתבטאות האומללה של איילת שקד
    מיכה 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילת שקד ייצגה את הציבור הדתי בראש הבית היהודי כדי למשוך יותר מנדטים. ההתבטאות המבזה שלה בוועדת החוקה,מראה עד כמה היא רחוקה מלייצג את הציבור הדתי. איזה בן תורה בציונות הדתית ירצה להצביע למפלגה שח"כ בכירה תתבטא בצורה שכזו. הגיע הזמן שהציבור הדתי לאומי יבחר לו נציגים יראי שמיים שייצגו אותו בצורה מכובדת, ויהוו דוגמא אישית לבני הנוער.
    סגור