ויראלי

לפיד זועם: "מי שמבטל ככה את ההכרעה בכנסת, מכין את הקרקע לבטל הכרעות בית משפט"

יו"ר האופוזוציה תוקף את ההתנהלות בהצבעה להקמת ועדת חקירה לנושא הצוללות: "אם אפשר לבטל ככה הצבעות, אפשר לסגור את הכנסת, מי שמבטל ככה את הדמוקרטיה הישראלית, חצה את כל הגבולות, כחול לבן הם קו ההגנה האחרון של נתניהו"
כפיר אדר | 
יאיר לפיד בכנס הרצליה (צילום גלעד קוולרצ'יק)
יו"ר האופיזיציה יאיר לפיד יצא היום (רביעי) בביקורת קשה וחריפה במיוחד על ביטול ההצעה בכנסת להקים ועדת חקירה לנושא הצוללות, זאת לאחר שיו"ר הכנסת החליט על ביטול ההצבעה שבה ניצחה האופוזיציה 23:25. נתניהו עצר את ישיבת הקבינט ושלח את שרי הליכוד להצביע נגד ההצעה.
לפיד תקף בטוויטר שלו: "שמונה שנים אני חבר כנסת. מעולם – מעולם! – לא בוטלה הצבעה אחרי שהכנסת הצביעה. אין דבר כזה. דיברתי עם ותיקי הבניין, אף אחד מהם לא זוכר דבר כזהבכל תולדות הכנסת לא קרה שיו"ר הכנסת מבטל הצבעה שלא הוא ניהל. אם אפשר לבטל ככה הצבעות, אפשר לסגור את הכנסת. לא צריך אותה יותר".
 
עוד כתב: "אנחנו סתם תיאטרון כדי שנתניהו יוכל להסתובב בעולם ולטעון שישראל עדיין דמוקרטיה. מי שמבטל ככה את ההכרעה הדמוקרטית של הכנסת, מכין את הרקע לבטל גם הכרעות של בית המשפט. מי שמבטל ככה את הדמוקרטיה הישראלית, חצה את כל הגבולות".
 
לסיום טען: "אין לי מילים להביע את האכזבה שלי על כך שכחול לבן נעלמו מהמליאה גם הפעם. כחול לבן הם לא קו ההגנה האחרון של הדמוקרטיה, הם קו ההגנה האחרון של נתניהו. אנשיו של נתניהו ירו היום בדמוקרטיה מטווח אפס, וכחול לבן שוב ברחו. חוקי נתניהו החדשים: תצביעו, אם התוצאה לא תמצא חן בעיני, נפסול אותה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה