ויראלי

מיקי זוהר מסכם את סערת ההצבעה בכנסת: מנענו מחטף של האופוזיציה

לאחר שמ"מ היועמ"ש לכנסת מצאה כי לא נפל פגם במהלך שהפיל את ההצבעה בה ניצחה האופוזיציה להקמת ועדת חקירה לנושא הצוללות, צייץ יו"ר הקואליציה: "פעלנו כשורה וביושר, חוו"ד היועמ״ש לכנסת הבהירה זאת לכל אלו שהטילו בכך ספק"
כפיר אדר |  6
מיקי זוהר (צילום עדינה וולמן/דוברות הכנסת)
יממה אחרי הסערה הגדולה במשכן הכנסת, עת היו"ר הכנסת יריב לוין מהליכוד ביטל הצבעה בכנסת להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לפרשת הצוללות, שבה ניצחה האופוזיציה (23:25). בליכוד טענו שח"כ מנסור עבאס, שניהל את ההצבעה, לא הודיע במפורש על התחלתה ולא ביצע הצבעה שמית כפי שביקשו בקואליציה, ולכן הוחלט לבטל את תוצאות ההצבעה. ראש הממשלה נתניהו עצר את ישיבת הקבינט ושלח את שרי הליכוד להצביע במליאה נגד הקמת ועדת החקירה.
גם בבדיקה שנערכה לאחר מכן טענה המ"מ של היועמ"ש לכנסת: "משיחתו של ח"כ מנסור עבאס עמי ומהודעתו המשותפת עם יו"ר הכנסת לאחר הישיבה, ניתן להבין כי הוא בכוונה לא הכריז על תוצאות ההצבעה כיוון שרצה לבחון אותה ולבחון האם נדרש להוסיף שמות חברי כנסת שביקשו להוסיפם. מרכז הקואליציה מבקש לא אחת הצבעה שמית.. כאשר ישנו במליאה שר המייצג את הממשלה... במקרה דנן נכח השר המקשר דודי אמסלם במליאת הכנסת ולכן ח"כ מיקי זוהר יכל לבקש הצבעה שמית."
 
מיקי זוהר כתב בטוויטר האישי שלו: "המתקפות נגדי ונגד חברי, יו״ר הכנסת, לא מכובדות ולא מקובלות. פעלנו כשורה וביושר ולשמחתי גם חוות הדעת של היועמ״ש לכנסת הבהירה זאת לכל אלו שהטילו בכך ספק. מנענו מחטף של האופוזיציה. הגיע הזמן שהאופוזיציה תיכנס מתחת לאלונקה ותשקיע את מרצה במאבק בקורונה במקום לנהל נגדנו מלחמות סרק".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    Barlevev@bezegint.net
    שושנה. שושנה 11/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנא . תתענינו ותעזרו לאדם הקטן . האנרכיה. שמכיר יאדגר ואדתו. אילנה אלישקוב. שמפזרים אנרכיה בקרית. ביאליק . אתמול הייתי. במשפט נגדם ולא הצלחתי להשפיע . אנא כנו לגוגל. יחפשו מאיר יאדגר ועזרא יאדגר. ותחליטו. תודה
    סגור
  • 5.
    שקרניהו
    דון קישוט 10/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקרניהו משקר בשידור, שקרניהו משקר לאזרחים,שקרניהו משקר בכנסת ישראל. קומו להפגין, קומו מהנטפליקס שלכם. קומו מתוכניות הריאליטי. קומו מהאירועים המשפחתיים. קומו מהעצלנות. קומו מהמפסידנות. לפני שישראל תהפוך לדיקטטורה.
    סגור
  • 4.
    מכלוף מחטפים אתם עשיתם כול חוק שיצא נעשה בחצות עלייך שג
    מחטף???? זבלים. 10/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הליכוד ממשלת מחטפים כול החוקים המסוכנים שמכנים רק על ביבי נעשו במחטף. הליכוד מוציא כדי אן אי שלו לרחוב. טמכחחוף והציבור העבירה מוציאים הזבל בדיבורים שלהם. הם רק פוגעים בעצמם. כי אלוהים לא נותן שכל לכולם. ובית חולים לנפש חייב לעשות מחטף רציני
    סגור
  • 3.
    מניעת חקירת הצוללות
    גולדי 10/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיקי זוהר לא מנעתם מחטף, מנעתם גילוי של עוד שחיתות של ביבי , שלא הצליחו לעלות עליה בבדיקה הקודמת בעניין הצוללות
    סגור
  • 2.
    למה לא ממנים יועמ"ש קבוע לכנסת? ולמה הפחד הגדול מוח"ק?
    גל 10/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתם מאמינים שביבי נקי, אתם צריכים להתעקש על חקירה, לא? הרי פרסום הקלטות תחת איסור פרסום על מקרים של יריבים פוליטיים אתם טוענים שיש לפרסם לציבור כדי שישפוט בעצמו.
    סגור
  • 1.
    למיקי כץ ולכל להקת הביביסטים, היה כיף,היה נעים,והיה נחמ (ל"ת)
    .יהודי. 10/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור