ויראלי

אבנר נתניהו: "73 שנה לגירוש יהודי ארצות ערב ואיראן, הנכבה האמיתית"

הבן השקט יותר של משפחת ראש הממשלה הביע דעה מעט עוקצנית על היום שאחרי כ"ט בנובמבר: "כ-850 אלף יהודים הועזבו מבתיהם, עם רכושם מאחור, אחרי עשרות פוגרומים בהם נשרפו בתי כנסת ונהרגו מאות אנשים", כמה מהעוקבים לא הסכימו
כפיר אדר |  3
אבנר נתניהו (צילום מסך פייסבוק)
התפקיד של הילד הרע עם ההערות העוקצניות שייך בימים כתיקונם ליאיר נתניהו, הבן הבכור של ראש הממשלה, אבל גם לאחיו אבנר נתניהו יש דעה וגם הוא לפחות לאחרונה לא מפחד להביע אותה. היום (שני) הוא התייחס ליום הגירוש של יהודי ארצות ערב ואיראן.
אבנר נתניהו כתב: "היום יום הזיכרון לציין 73 שנה לגירוש יהודי ארצות ערב ואיראן, הנכבה האמיתית. אחרי כ״ט בנובמבר כ-850 אלף יהודים הועזבו מבתיהם, עם רכושם מאחור, אחרי עשרות פוגרומים בהם נשרפו בתי כנסת ונהרגו מאות אנשים. חשוב להעלות למודעות את היום הזה".
 
גולש אחד ענה לו: "מה זה נכבה אמיתית ומה זה לא? אין ספק שהיהודים במדינות ערב סבלו. אבל אתה לא יכול להתעלם מסבל של קבוצה אתנית אחרת בזמן שאתה אומר נכבה אמיתית. לך לא אמיתי, להם כן. לא ככה פותרים את הסכסוך", אחרת הוסיפה: "ואם אפשר לעשות ליום הזה כבוד על ידי להפוך אותו ללעומתי אז למה לא הרי זה משובח".
השגריר באו"ם גלעד ארדן כתב: "היום אנו זוכרים את הפליטים היהודים שגורשו מארצות ערב ומאיראן ושרכושם נבזז. עבור האו"ם הם פליטים שאפשר 'לשכוח', אולם בכוונתי להוביל מאבק ולפעול כדי לקדם החלטה באו״ם שתכיר סוף סוף בפליטים היהודים שגורשו מארצות ערב ומאיראן ותיתן ביטוי הולם למורשתם ותרבותם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    משפחת נתניהו
    תמר נחמה 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    משפחת נתניהו משפחת המלוכה ילדים בהזמנה שיצליחו כל אחד בדרכו שלו ילדים מקסימים אם הילדים האלה הם סמל למדינת ישראל הרי שהמזל למישהו לתפארת מדינת ישראל גם לא יכולנו לחשוב אחרת שרה נתניהו אשה מקסימה אשה מדהימה לראש הממשלה כידוע כל יום מפתיע ביכולתו ובגבורתו אז אין מה לחשוב אחרת התפוחים לא נפלו רחוק
    סגור
  • 2.
    "בבקשה, חבר'ה... אל תעשו לאמא שלי נכבה מבלפור"
    מוקי ברדה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    8 2
    "היא פסיכולוגית ילדים ומטפלת בביתה בילד במצוקה ובניצול שואת היועמ"ש". עשו לנו טובה משפחה 'יקרה'... שחררו אותנו מנוכחותכם.
    סגור
  • 1.
    ומה עם הבת נועה, אין לה מה להגיד?
    שושלת 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נראה כאילו האתר נהיה שלוחה של השושלת, אז אם כבר עד הסוף. גם פלייר יש לה הרבה מה להגיד וגם הגרוש של שרה, ובטח עוד כמה בני דודים מקריית הממשלה ועד הצוללות.
    סגור