ויראלי

שחר חסון, פאודה ומנאייכ: 10 הסרטונים הטרנדיים ביותר ב-2020

מסיכום השנה של יוטיוב עולה כי תאגיד השידור כאן תופס שני מקומות בדירוג עם הסרט "שם טוב האבי" ופרק הפתיחה של "מנאייכ". יס תופסת את המקום השני עם פרק הפתיחה של פאודה. שחר חסון שובר את המסכים וגם גולסטאר וארץ נהדרת ברשימה המלאה
שרון טל | 
הסרטונים הטרנדיים ביותר (צילום צילום מסך)
YouTube מסכמת שנה עם דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2020. הדירוג מביא את היוצרים, התוכניות והמוזיקה שליוו אותנו בשנה בה העולם צפה במסכים יותר מתמיד.  רשימת הסרטונים הטרנדיים של השנה מורכבת מהפקות דיגיטל מיוחדות וסדרות דגל של ערוצי טלוויזיה וכבלים, לצד סדרות רשת של יוצרים עצמאיים ותוכן של יוטיוברים. במקום הראשון דורגה כאן 11 עם הסרט עלייתו ונפילתו שם טוב האבי.
יס דורגה במקום השני, עם פאודה (עונה 3, פרק 2). קשת דורגה במקום הרביעי עם הפקת ארץ נהדרת משפחה בהסגר, כאן 11 מתבלטת במקום החמישי ברשימה, עם הפרק הראשון של סדרת המתח המשטרתית ״מנאייכ״ ואילו HOT הגיעה למקום השביעי עם הפרק הראשון של גולסטאר אולסטאר ברזיל
השנה נכללות ברשימה שתי סדרות רשת של יוטיוברים ישראלים: סדרת הרשת ״משפחת שווץ״ של ערוץ ״דין ודברים״, דורגה במקום השלישי, עם הפרק ״דוכן מיצים״ ו״אלעד וליהי עושים חיים״ דורגה במקום השישי עם הפרק ״שופינג (עיניים גדולות)״. 
אחרי שכבשו את המקום הראשון ב-2019 עם מחווה של אמירם טובים - שבט אחים ואחיות, הגיעו השנה חברי הקומדי בר T.V למקום התשיעי עם ספיישל סטנד אפ של שחר חסון לכבוד שנת 2020. את הרשימה חותם הגיימר ZigZagZong (בר אובלס) עם סרטון גיימינג בשידור חי באורך 10 שעות של המשחק הפופולארי פורטנייט.  
עשרת הסרטונים הטרנדיים ביותר בישראל 2020 

מקום ראשון: עלייתו ונפילתו של שם טוב האבי הסרט המלא - כאן 11
 
 

מקום שני: פאודה 3 פרק 1 - yes tv
 
מקום שלישי: משפחת שווץ, דוכן מיצים - דין ודברים  
מקום רביעי: ארץ נהדרת: משפחה בהסגר

 

מקום חמישי: מנאייכ פרק 1 - כאן 11 תאגיד השידור הישראלי
 
מקום שישי: אלעד וליהי עושיים חיים - שופינג 

מקום שביעי: גולסטאר אולסטאר ברזיל - HOT 
 

מקום שמיני: משימת הקורונה - הישרטות VIP 
מקום תשיעי: שחר חסון - השעה 2020 - קומדי בר T.V
 
מקום עשירי: לייב פורטנייט עונה חדשה - ZigZagZong 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה