ויראלי

מפתיע: זה מה שהטלוויזיה באיחוד האמירויות משדרת לכבוד יום העצמאות

עשרות פוליטיקאים, אומנים ואנשי עסקים ישראלים מברכים את תושבי איחוד האמירויות לכבוד יום העצמאות שחל היום במדינה. הברכות ישודרו בערוץ הטלוויזיה של רשת אבו דאבי, בהפקה של ערוץ החדשות I24NEWS
מערכת ice | 
דובאי (צילום unsplash)
באמירויות חוגגים היום (רביעי), את יום העצמאות כשהסכם השלום עם ישראל עדיין טרי. ערוץ הטלוויזיה של רשת "אבו דאבי מדיה" ישדר לאורך היום ברכות לכבוד החג ממיטב מפורסמי ישראל, אשר בירכו באנגלית, ערבית ובעברית. בין המברכים: בנימין נתניהו, בני גנץ, אייל גולן, רני רהב ורבים אחרים. את הפרויקט הפיק ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS המשדר מישראל.
ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את הנסיך מוחמד בן זיאד ואת אזרחי איחוד האמירויות: ״מי ייתן והשותפות החדשה שלנו תהווה דוגמה לכל המדינות במזרח התיכון. יחד אנו בונים עתיד טוב עבור שתי המדינות שלנו ועבור העולם כולו״. נשיא המדינה, ראובן ריבלין, בירך אף הוא: ״חברינו היקרים באיחוד האמירויות. זה מסב לי אושר רב לשלוח לכם את ברכותיי החמות לרגל יום העצמאות שלכם. אנחנו מקווים לראות אתכם כאן בקרוב!״. 
את ברכת ראש הממשלה והנשיא הישראלי לתושבי איחוד האמירויות, לצד ברכות של מפורסמים ישראלים נוספים, ישדר לאורך היום ערוץ הטלוויזיה של קבוצת התקשורת ״אבו דאבי מדיה", קבוצת התקשורת המובילה באמירויות. את הפרויקט הפיק ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS המשדר מישראל. 
״לכל תושבי האמירויות, אני רוצה לברך אתכם בחג עצמאות שמח! מאחל לכולנו שנה של שלום, בריאות, אחווה ואהבה. מקווה לראות אתכם פה בישראל בקרוב״, אמר אייל גולן, שבירך בעברית ובאנגלית. ״אהבה ושגשוג״, הוסיף ליאור סושרד. ״לפעמים הפתרון לשלום הוא מאד מאד פשוט״, אמר בעודו פותר קובייה הונגרית ביד אחת. בנוסף, אביב גפן הזמין את אזרחי איחוד האמירויות לבקר בישראל: ״כולנו חלק ממשפחה אחת גדולה, משפחת השלום״. 
גם במערכת הפוליטית הצטרפו לברכות לכבוד יום החג במדינה שרק לפני חודשיים וחצי חתמה על הסכם שלום עם ישראל: ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ אמר כי הוא שמח לראות את שתי המדינות נהנות מפירות השלום. ״אנחנו מצפים לעתיד טוב יותר, מלא בשינויים מרגשים עבור שני העמים ועבור ילדינו״. חברת הכנסת איילת שקד הוסיפה כי היא מצפה לראות את אזרחי איחוד האמירויות מבקרים בישראל ולבקר אותם בחזרה.
יו״ר הקואליציה, ח״כ מיקי זוהר אמר: ״יצרנו הסכם שלום מצוין בין העמים ואני בטוח שאנחנו נשגשג ונצמח ביחד״. ראש האופוזיציה, ח״כ יאיר לפיד, בירך לחיי החברות הנרקמת בין שני העמים, וחבר הכנסת נפתלי בנט הוסיף ״אומת הסטארט-אפ ואיחוד האמירויות יכולות לעשות יחד דברים נפלאים!״. 
שרים, חברי כנסת ופוליטיקאים נוספים שבירכו את אזרחי איחוד האמירויות הם השר צחי הנגבי, השר יזהר שי, ח״כ משה בוגי יעלון, ח״כ אבי דיכטר, ח״כ צבי האוזר, ח״כ מיכל קוטלר-וונש, ח״כ מיכאל מלכיאלי, ח״כ אוריאל בוסו, שגריר ישראל באו״ם לשעבר דני דנון ועוד. עוד השתתפו בפרויקט המיוחד שישודר לאורך היום באיחוד האמירויות: רני רהב, דוד ד׳אור, השחקן ששון גבאי, הזמרת אילנית, סמיר שוקרי, הזמרת אישתר, השחקן שחר טבוך, שרון חזיז, השוקולטייר עודד ברנר, מנכ״ל i24NEWS פרנק מלול ואחרים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה