ויראלי

לוכד המתחזים הופך לפרזנטור: חיים אתגר מככב בקמפיין חדש

מגיש תכנית המתחזים ו"יצאת צדיק" מג'נגל בין תחקיר לתחקיר גם בפרסומת חדשה לכלל ביטוח, שם הוא רודף אחרי האקר שתוקף את החתול שמיל ברשת 
מערכת ice | 
חיים אתגר בצילומי קמפיין חדש (צילום ליאור נורדמן)
מצא את הייעוד שלו: חיים אתגר שמוכר לכולם על המסך, בתור "הסיוט" הגדול ביותר של המתחזים יככב בקמפיין חדש של כלל ביטוחים ופיננסים, יחד עם החתול שמיל שמגולם על ידי השחקן נתן דטנר. בפרסומת החדשה, השניים מקדמים יחד את ביטוח סייבר למשפחה מבית כלל ביטוח ופיננסים.
הקמפיין הטלוויזיוני החדש שיעלה במוצאי השבת הקרובה, רצוף סצנות של מרדפים אחר האקר שתוקף את החתול שמיל ברשת. חיים אתגר מתרגש מהסיפור של שמיל, מיד נחלץ לעזרתו ויוצא למרדף אחר הנוכל עד לתפיסתו, בדומה לתפקידו בטלוויזיה, אך הוא מגיע מאוחר מידי, לאחר ששמיל כבר טופל על ידי חברת הביטוח שלו.

חיים אתגר לצד החתול שמיל בצילומי הפרסומת. צילום: ליאור נורדמן.
גלי שבד, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים מסרה: "קמפיין זה מצטרף לקמפיינים מוצלחים קודמים, בהם הצגנו לציבור מוצרים ושירותים מהמתקדמים בישראל בעולמות הביטוח השונים, וזאת בשפה הייחודית שבנינו למותג. אני גאה לומר, כי בשנתיים האחרונות התחזקה תפיסת המותג "כלל ביטוח ופיננסים" באופן ניכר, בין היתר במדדים שיווקיים כמו: אהדה, כוונות קנייה, שירות, חדשנות ועוד, בקרב מגוון קהלי היעד של החברה".
עלית כספי, משנה למנכ"ל ומנהלת החטיבה לביטוח כללי בכלל ביטוח ופיננסים ציינה: "כלל סייבר למשפחה הוא ביטוח ייחודי בישראל, המקנה הגנה לכל המשפחה מפני הסכנות הטמונות בפעילות הרשת הדיגיטלית. הביטוח מעניק כיסוי רחב למגוון אירועי סייבר כמו: בריונות ברשת, סחיטה, הונאה, התחזות, גניבה ועוד, תוך ניהול אירוע הסייבר בזמן אמת על ידי גורם מומחה וליווי מקצועי של הלקוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה