ויראלי

גיא פינס לעג לישראלים שטסים לדובאי ומיד חטף ביקורת: "חביבי, מודעות עצמית"

מגיש "ערב טוב" כתב בטוויטר: "מי אתם, ישראלים שרצים לדובאי להצטלם ליד למבורגינים ומלונות שלא יתנו לכם אפילו להכנס ללובי שלהם אם אין לכם 2000 דולר ללילה? מה כיף בזה?", חיים לוינסון, אבישי גרינצייג ועוד מצאו בכך שעשוע
כפיר אדר |  2
לילה טוב עם גיא פינס (צילום מסך קשת 12)
ציוץ של גיא פינס הערב (שבת) הצליח לעורר דיון ער בטוויטר בשאלת החופשות באיחוד האמירויות שהופכות למאוד פופולאריות ומציגות לתייר הישראלי עושר כמעט בלתי נתפס ודברים שהוא לא נוהג לראות ביום יום בישראל.
פינס כתב בטוויטר שלו: "מי אתם, ישראלים שרצים לדובאי בימי קורונה להצטלם מבחוץ ליד למבורגינים של אחרים ומלונות שלא יתנו לכם אפילו להכנס ללובי שלהם אם אין לכם 2000 דולר ללילה? מה כיף בזה?".
 
מי שענו לו על כך היו העיתונאים חיים לוינסון שענה לו בלגלוג: "צודק. הולך למיקונוס" ואבישי גרינצייג שניסה ללמד אותו שיעור: "מודעות עצמית, חביבי, מודעות עצמית", עקיבא ביגמן טען: "ברור, עדיף ללכת להצטלם מחוץ לבאקינגהאם", הקומיקאי נדב אבוקסיס דווקא הצטרף לביקורת של פינס וכתב: "גם אם יש".
גרינצייג שיתף לאחר מכן את הציוץ והוסיף: "ציוץ מרתק, כי הוא חושף מה גיא פינס באמת חושב על האנשים שצורכים את הסחורה שלו כבר שנים על גבי שנים אבל הוא צודק. אני באמת לא מבין למה אנשים מרותקים לטלוויזיה כדי להתעדכן איזה סלב יוצא מהארון, מי יוצא עם מי, מי מתגרש ממי, איך נראתה החינה של מישהי, וכוכבת הוליווד שאומרת "היי גיא".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא צורכת גיא פינס ולא נוסעת לדובאי (ל"ת)
    אזרחית 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פינס דיק זין או זובור (ל"ת)
    מאיר 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור