ויראלי

עוד עימות בחניון הכנסת: למה אורנה ברביבאי כעסה על קרן ברק?

בסרטון סטורי, ספק רציני וספק הומוריסטי, חברת הכנסת מיש עתיד הראתה כי חברתה מהליכוד חנתה צמוד מדי לקו ההפרדה בין הרכבים: "את בקואליציה, אני באופוזיציה, שמרי על הקווים", סגנית יו"ר הכנסת הגיבה בהומור ומה חשב עקיבא נוביק?
כפיר אדר |  4
אורנה ברביבאי וקרן ברק (צילום נועם רבקין פנטון ויוסי זליגר פלאש90)
האם אורנה ברביבאי באמת כועסת על חברת הכנסת קרן ברק? האופן בו חנתה סגנית יושב ראש הכנסת וחברת כנסת מטעם מפלגת הליכוד את רכבה בחניון של משכן הכנסת, גרם לחברת הכנסת מיש עתיד לעלות סטורי ספק בהומור ספק רציני.
ברביבאי אמרה בסטורי כשהיא עומד על הקו המפריד בין הרכבים של השתיים: "תקשיבי גברת חברת הכנסת קרן ברק, את בקואליציה, אני באופוזיציה, שמרי על הקווים בבקשה, יום טוב".
העיתונאי עקיבא נוביק שיתף את הסטורי בטוויטר שלו וכתב: "דרמה בחניון הכנסת" והוסיף כי: "לא משתווה כמובן לדרמה הקודמת בחניון, כשלאה פדידה חנתה בטעות בחניה של קסניה סבטלובה".
חברת הכנסת ברק דווקא הגיבה ברוח טובה כשהגיבה: "כשאני ממהרת מוקדם בבוקר ליום עמוס של חקיקה ועשיה פוליטית והחניון ריק, כי הגעתי לפני כולם גם בקואליציה וגם באופוזיציה! אז אין לי גבולות ועם זאת שמרתי על הקווים".
 
אושיית הרשת יבגני זרובינסקי כתב: "לא מדמיין לעצמי איזה שיימינג היה פה אם מירי רגב לדוגמא היתה דופקת ככה על רכבים", שאר העוקבים ברשת החברתית דווקא קיבלו ברוח טוב את האירוע וטענו כי: "נראה אותן מחנות ברוורס" וגם "אני הייתי חורטת כל מה שאמרת על מכסה המנוע".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה מגיע להם רכב שיסעו ברכב הפרטי שלהם
    אלי 12/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או בתחבורה ציבורית. אוכלי חינם.
    סגור
  • 2.
    בארביבאי נוכלת ושקרנית מעניין איך קיבלה אלוף? (ל"ת)
    אכ״א 12/2020/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • בר יבאי
    ש.כ 12/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אצל לפיד מקבלים אותה .
    סגור
  • 1.
    מירי רגב
    אניהיא 12/2020/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כבר הייתה הופכת את כל זה לחקיקה רבת פעלים עבור ביבי.גם קרן ברק אולי לא רחוק משם.ואולי באמת עברו קצת את הגבול בעניין הזה.אנחנו אזרחי המדינה גם,יצורים אנושיים גם,ויהודים גם,דורשים חוקים שגם ייטיבו עמנו.בנתיים אנחנו סופגים ירוקים כל יום ויום ובמיוחד כי ביבי הוא החתול ששומר על השמנת,וחוצה את כל הקווים.
    סגור